![]() |
|
![]() |
tjaa, als je het zo bekijkt heeft het veel voordelen
![]() maar ik denk wel dat je goede ''verhoudingen'' moet hebben, iemand van 2 meter die broodmager is ziet er langer uit dan iemand van 2 meter die dik is of breed gebouwd, ik zelf vind (denk ik) dat het bij mij dan wel mee valt, ik ben niet dik en doe iedere dag 2x oefeningen, dus ben ik wat breder. Maar dat hangt maar van je opvatting af ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Mja je bent ook nog heel jong he. Het is normaal dat je op jouw leeftijd nog niet echt 'breed' bent. Tijdens je puberteit wordt je lichaam ook mannelijker en zal je ook wat meer spierweefsel krijgen. Zeker als je ook genoeg beweging hebt. Binnen'n paar jaar zal je sowieso wel nog wat groter zijn maar waarschijnlijk ook iets breder. En als je dan nog vindt dat je er wat te mager uitziet dan kan je altijd wat krachtsporten gaan doen ofzo.
Ik zou het heus niet als'n slechte eigenschap zien hoor. Ok als je 2m30 bent dan is het niet meer leuk natuurlijk maar, al bij al, vind ik groot zijn toch zeker geen slechte eigenschap. |
![]() |
|
![]() |
Ik vind dat je gelijk hebt
![]() Maar ik ben niet mager hoor, volgens het GGD onderzoek op school ben ik precies op gewicht, ik weeg 71 kilo, maar dat is trouwens een ander verhaal ![]() (maar met oefeningen bedoelde ik dus 2 krachtrainingen per dag als ik er tijd voor heb, alleen klinkt dta weer overdreven voor een 14 jarige, maar dat komt gewoon neer op sit ups op zo'n speciaal bankje daarvoor en gewichtheffen met verschillende apparten) |
![]() |
|
![]() |
Ik had een jongen in m'n klas en die is nu dik 2.10... Dat vind ik dan weer wat te ver gaan, hoewel ik wel een tijdje verliefd op hem ben geweest. Maar dat was in de derde en toen was ie nog niet zo lang
![]() Ik vind mijn eigen lengte trouwens heel fijn - hier voel ik me vrij 'normaal', maar zodra ik ergens anders in de wereld kom, ben ik echt zo'n boom ![]() |
![]() |
|
1,83 is echt zo lang nog niet hoor! Op school misschien nu nog wel, maar dat komt nog wel! Vaak zijn eerst de meiden aan de beurt wat betreft groeien. Zelf ben ik denk ik nog een paar cm langer als dat jij bent. Ik weet het nl niet precies. Wel wil ik een vriend die langer is dan dat ik ben.. Of even lang. Een man hoort langer te zijn vind ik altijd. En die spieren groeien vanzelf wel! Wees er vooral niet onzeker over!
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind het irritant, ik wil liever iemand die even lang/net ietsje langer is dan ik (ik ben 1,70 dus hooguit 1,75 ofzo) Ik vind het vervelend als mensen (te) lang zijn. Als ik dan een stapje achteruit doe om ze aan te kunnen kijken, komen ze weer dichterbij, argh
![]() Maar inderdaad hoor je vaak dat mensen van lange jongens houden ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik kan me nog herinneren dat ik, toen ik 14 was, één van de langsten van de klas was. Als meisje van 1.66m.
Kwam gewoon doordat al die jongens hun groeispurt nog niet hadden gehad. Toen ik het jaar erop terug kwam van de zomervakantie schrok ik me rot. Al die jongens in mijn klas waren ineens minstens een kop groter ![]() Je hebt nu wellicht het idee erg lang te zijn, maar dat verandert snel zat. En het standaardbeeld is nogal altijd dat de jongen langer is dan het meisje, dus ik denk niet dat het voor veel mensen een bezwaar zal zijn. Trouwens, of je er slungelig bij staat heeft allereerst met je bouw te maken, maar daarna vooral met je houding. Ga gewoon rechtop staan, schouders naar achter, borst vooruit.
|
Heya OP.
1.83 is prima. je weet ook niet hoe lang je doorgroeit toch? misschien is het meeste er bij jou nu wel uit. überhaupt is lang zijn niks mis mee. Ik ben zelf twee meter zes en ben daar trots op!! loop zo recht als het kan (als je achteruit hangt ziet dat er niet uit >_>) en draag vaak nog brogues met hakken eronder ook... (weer 2 cm erbij). Dat klunzig gaat er ook wel weer uit want blijkbaar duurt het even voordat je zelf snapt dat je hard groeit (heb zelf ook wel ns wat om gegooid omdat ik dacht dat mn arm er nog niet was - absoluut geen last meer van!) Mijn vriendin is 1.66 dus dat is lachen. geen problemen mee gehad verder. zij strekt zich gewoon uit naar boven en ik buk. vaak vinden mensen het nog wel schattig ook. En mocht je nog gezeur hebben met mensen die je erop aankijken - moet je zowieso niks van hebben; je past gewoon niet in hun kleine referentiekader - helaas voor hen ^_^ Het enige irritante aan lang zijn, is de deurposten... Groet Daniel |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@TS: Zelf ben ik 1m90 lang, en vrouwen vallen doorgaans op mannen die langer zijn dan henzelf, dus het is alleen maar een voordeel tenzij je freakish lang wordt. Mijn vriendin is trouwens 1m54, dus dat is een mooi contrast. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind een jongen van 1.83 eigenlijk al bijna een kleintje. Ik ben zelf namelijk 1.80/1.81 en ik hou wel van een wat lange en grote vent.
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik ben 13 jaar en 1.72, dus ik weet wel hoe je je voelt, want ik steek ook vaak uit. Maar geloof me, meisjes vinden lange jongens heel leuk
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @TS: Als tiener viel ik juist op lange slungelige jongens ![]() ![]() ![]() @Kazet: Het gemiddelde voor Nederlandse vrouwen was vorig jaar oid 1,68 (wat ik ook ben ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Lange mannen zijn hot.
![]() Alhoewel mijn vriendje niet heeel lang is, steekt hij wel ongeveer een kop boven me uit. Ik ben namelijk 1.65 en hij 1.80nogwat. Een héel groot verschil is niet zo handig (mijn ex was 2.07 en dat was best wel niet-cool. Mensen staarden ons nogal na..) Gewoon trots op zijn, goede houding en niet "ineengedoken" om kleiner te lijken. Je bent goed zoals je bent. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ikzelf ben een meid van 1.75 meter lang, en ik val zeker niet op kleine jongens. Een jongen moet voor mij minimaal 1.751 zijn. In elk geval langer dan ik, dus ![]() Ik ben heel blij met mijn lengte. Ik zou niet graag een kleintje willen zijn, omdat je dan altijd of over het hoofd wordt gezien of als schattig wordt beschouwd of zoiets, en dat lijkt me niets ![]() Dus wees maar blij met je lengte! Het is perfect, en nog altijd beter dan dat je zo'n klein stomp mannetje bent xD |
![]() |
|
Lang is goed. Ik ben 1,75 en ik ben altijd als ik op hakken loop langer dan m'n lovah. Maar misschien zoek ik de verkeerde uit. 1,83 is nog te klein eigenlijk, ik hoef maar m'n ene paar laarzen aan en ik ben al langer.. En ik ben uitermate graag kleiner dan m'n minnaar.
|
ben zelf 1.96 en in NL valt het wel mee, voel me daar boven gemiddeld.
maar woon nu in USA en hier ben ik echt lang vergeleken met anderen. Belangrijk is dat je als lange man (of vrouw) niet gebukt of krom gaat lopen. Schouders naar achter en rechte nek. Niet op een arrogante manier maar gewoon rechtop. Het valt namelijk heel erg op als een lange kerel krom loopt en dat ziet er niet uit. Voor Borstenvooruit: je bent nu 14 en waarschijnlijk krijg je nog een groeispurt en zal je dus nog wel een heel stuk langer worden. een tip --> weet niet of sport, maar zo ja, mooi zo, blijf dat vooral doen zodat je controle over lichaam blijft houden. anders word je zo'n lange slungel zonder coordinatie om het maar ff bot te zeggen ![]() Ben zelf altijd blijven voetballen en tennissen en ben dus absoluut niet slungelig, best snel en heb goede oog-hand coordinatie (zonder op te scheppen haha!) Plus, meiden vallen over het algemeen eerder op een lange kerel dan op een korte. Als je op je houding en coordinatie let en je niet schaamt voor je lengte komt alles goed anyway, succes ermee
|
Up, en inmiddels ander topic geopend: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1865094
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
jongens op school me.123 | 15 | 07-04-2015 16:43 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden meisjes een must/afknapper bij jongens? Verwijderd | 95 | 23-09-2012 19:29 | |
Liefde & Relatie |
Help ben verliefd op 2 jongens, wat moet ik doen!! sunflower83 | 19 | 10-05-2004 20:13 | |
Liefde & Relatie |
uiterlijk jongen oordeel dames sprewell | 33 | 15-02-2003 17:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Heb jullie tips voor mijn verhaal? Selina | 7 | 10-12-2002 22:10 | |
Liefde & Relatie |
2 jongens leuk, met de 1 heb ik een relatie.. Rancid Girl | 7 | 18-06-2002 20:40 |