Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik krijg nooit vreetkicks van softdrugs, eigenlijk. En nou ja, als ik zo af en toe eens zin heb om te blowen realiseer ik me dat ik dan weer bijna 'n uur op pad ben en dan is het meestal 'lol laat ook maar'. </provinciaaltje>
// Jongons, even zwemmen kan ik jullie van harte aanraden, wat was het water lekker <3 |
![]() |
|
waarom pakt die kutsenseo mijn espresso pads niet
![]() Ik heb het geprobeerd met het 2 kopjes-padje maar dan krijg ik gewoon water. Het is gewoon veel te strak geperst en dik padje. Ik baal er heel erg van want ik had heel veel zin in espresso!!!!!
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
O zo! Hoe relatief ongevaarlijk dat soort drugs ook zijn, voor mij geldt het als experimenteren. En dat doe ik dus niet. Sowieso heb ik nul behoefte aan dat soort spul. Ik drink nauwelijks (ben nog nooit zelfs maar aangeschoten geweest), rook niet en gebruik geen drugs. Past gewoon niet bij me
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar, CR, ben je dan nooit benieuwd geweest hoe het is om aangeschoten/dronken te zijn?
Of heb je nooit per ongeluk meer gedronken waardoor je toch aangeschoten raakte? Ik was als 15/16/17-jarige ook niet echt bezig met alcohol, maar toen ik op een eindexamenfeestje voor het eerst dronken was vond ik dat toch wel een erg aparte leuke ervaring, en nog steeds dank ik moeder natuur voor het effect van alcohol (je moet het ook niet uit de hand laten lopen natuurlijk, en het is de volgende ochtend soms wat minder, maar verder, heel aangenaam ![]() Dat je niet drinkt en alles moet je zelf weten hoor, maar ik kan me zo slecht voorstellen dat het je niet een keer overkomen is, bewust of onbewust. /verhaal |
![]() |
|
Ik vind dronken zijn nogal vervelend en ben ook niet meer van plan het nog te doen. Aangeschoten is leuk, maar zodra ik op het niveau zit dat ik niet meer kan fietsen, is de lol eraf. Mensen worden ook heel vervelend, dan. Ik wil geen vervelend mens zijn.
|
Nee, het is me nooit overkomen. Ik heb in het verleden zelf de rem erop gehouden de weinige keren dat ik wel iets dronk. Waarschijnlijk omdat ik niet hou van de controle kwijtraken. Verder heb ik de vermoeidheidsproblemen al vanaf mijn 15e, dus ik ben maar weinig uitgeweest, en dus weinig in situaties waarin ik misschien aangeschoten of dronken kon worden.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Die controle verlies je niet zomaar als je gewoon oplet wat er met je gebeurt, en niet door blijft zuipen. Het is heus niet dat je ineens niet meer weet wat je doet, dat gaat geleidelijk.
Zeg ik nu, maar ik heb in m'n enthousiasme op een feestje met gratis drank ook weleens teveel doorgedronken, en het effect komt pas een tijdje later, dus toen was ik eigenlijk dronkener dan ik wilde. Ik kan dat wel weer heel rationeel denken, 'ik moet nu veel water drinken en rustig aandoen'. Dat is wel weer apart. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik moest op een gegeven moment over een lange rechte weg, dus ik dacht, chill, ik kan net zo goed gewoon met m'n ogen dicht fietsen, kijken hoe dat gaat ![]() Nou kut, natuurlijk, want ik schampte een geparkeerde auto. :') |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|