Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2012, 17:55
Verwijderd
Continue
Advertentie
Oud 18-08-2012, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Gewoon eens je gezicht vol hangen met fake piercings en de reactie afwachten.
Heb ik dus serieus willen doen hè

Maar ik kon geen winkel vinden waar ze die dingen verkopen.
Oud 18-08-2012, 17:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Sorry, ik misbruik telkens onbewust mijn fb powers
Oud 18-08-2012, 17:57
Verwijderd
Ach, mijn moeder is sowieso heel raar streng met allerlei dingen.

Ze heeft ook nog steeds liever niet dat ik drink.
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Heb ik dus serieus willen doen hè

Maar ik kon geen winkel vinden waar ze die dingen verkopen.
Als ik ze eens vind, koop ik ze!

Enne Pheebs welke tattoos heb je allemaal?
Verwijderd
Citaat:
Piercing maakte mijn moeder geen reet uit, maar toen ze mijn tattoo zag, dreigde ze hem eraf te schaven. Ik heb een tijdje volgehouden dat het watervaste stift was, maar toen draaide ze bij en vond ze het ineens leuk.

De enige tatoeage die ze leuk aan me vindt trouwens. Oh, en het hondenpootje, maar ik denk dat ze meer de gedachte erachter leuk vindt.
Wat heb je dan allemaal?

Als ik drugs gebruik word ik waarschijnlijk opgesloten en krijg ik praatsessies met scientology ofzo.
Oud 18-08-2012, 17:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Als ik ze eens vind, koop ik ze!

Enne Pheebs welke tattoos heb je allemaal?
Ik heb er 6 en ik heb er vast ook wel foto's van. Maar ik ga eerst wat te kanen maken, want ik heb honger
Oud 18-08-2012, 17:59
Verwijderd
Nee, tattoo's, vind het helemaal niks. Ik weet ook zeker dat ik hoe dan ook spijt zou krijgen, wat ik vind meestal iets een jaar later totaal niet leuk meer, dus laat staan dat je iets heel je leven op je lichaam hebt.
Oud 18-08-2012, 18:01
Verwijderd
Als ik een tattoo moest, zou ik denk ik het allerordinairste wat bestaat boven mijn kont laten tattoeëren, daar kan je tenminste niet over van gedachten veranderen.
Oud 18-08-2012, 18:01
Verwijderd
Oud 18-08-2012, 18:07
Verwijderd
Ik krijg nooit vreetkicks van softdrugs, eigenlijk. En nou ja, als ik zo af en toe eens zin heb om te blowen realiseer ik me dat ik dan weer bijna 'n uur op pad ben en dan is het meestal 'lol laat ook maar'. </provinciaaltje>

// Jongons, even zwemmen kan ik jullie van harte aanraden, wat was het water lekker <3
Oud 18-08-2012, 18:14
Verwijderd
Pff, waarom krijg ik dan ALTIJD een heel erge vreetkick van blowen.

Waarschijnlijk omdat ik toch al gevoelig ben voor honger en eten en voedsel, mooie boel weer.
Oud 18-08-2012, 18:14
Zeppelin
Zeppelin is offline
waarom pakt die kutsenseo mijn espresso pads niet
Ik heb het geprobeerd met het 2 kopjes-padje maar dan krijg ik gewoon water. Het is gewoon veel te strak geperst en dik padje. Ik baal er heel erg van want ik had heel veel zin in espresso!!!!!
Oud 18-08-2012, 18:15
Verwijderd
hihi dik padje.
Oud 18-08-2012, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Waarschijnlijk omdat ik toch al gevoelig ben voor honger en eten en voedsel, mooie boel weer.
Jij mankeert nog wel 'ns wat, he?
Oud 18-08-2012, 18:17
Verwijderd
Ik krijg ook altijd een vreetkick ;x
Oud 18-08-2012, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Jij mankeert nog wel 'ns wat, he?
Ik ben mislúkt, als mens.
Oud 18-08-2012, 18:19
Zeppelin
Zeppelin is offline
bwaaaah 5 pads naar de tering en geen espresso, nu heb ik maar normale genomen.
Oud 18-08-2012, 18:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nu komt de zon ook bij mij naar binnen
Oud 18-08-2012, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Ik ben mislúkt, als mens.
Self-fulfilling prophecy. Maar keep at it
Oud 18-08-2012, 18:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Net eten gekookt en het zweet slaat me uit, sjezus!
Oud 18-08-2012, 18:39
Verwijderd
Ik ga eten een salade met:

ijsbergsla
komkommer
tomaat
stukjes kip
ananas
feta
yoghurtdressing
Oud 18-08-2012, 18:55
Hazel
Hazel is offline
Ik had ooit aan mijn ex verteld dat ik een keer xtc had geprobeerd. Mijn ex was goede vrienden met mijn broertje, en toen zei mijn broertje een keer aan de eettafel: mam, wist je dat M xtc heeft genomen met haar vrienden?
Oud 18-08-2012, 18:56
Hazel
Hazel is offline
Citaat:

ijsbergsla
komkommer
tomaat
stukjes kip
ananas
feta
yoghurtdressing
Dat klinkt best ok
Oud 18-08-2012, 18:56
Hazel
Hazel is offline
Ik ben ook als een gek door mijn huis aan het rennen en aan het schoonmaken. Ik ga straks ook nog wat bikram yoga doen, maar dan in de woonkamer
Oud 18-08-2012, 19:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

ijsbergsla
komkommer
tomaat
stukjes kip
ananas
feta
yoghurtdressing
Klinkt goed (min de kip dan ). Ik heb kabeljauwburger op vers wit brood met yoghurtmayo gegeten met aan salade (ijsbergsla, tomaatjes, komkommer, lente-ui, feta, kidneybonen en een appel met een dressing van yoghurt, fruitsap, rode peper, zwarte peper, zout en knoflook). En het was behoorlijk lekker al zeg ik het zelf
Verwijderd
Citaat:
Ik had ooit aan mijn ex verteld dat ik een keer xtc had geprobeerd. Mijn ex was goede vrienden met mijn broertje, en toen zei mijn broertje een keer aan de eettafel: mam, wist je dat M xtc heeft genomen met haar vrienden?
Godzijdank zijn mijn ouders altijd heel relaxt geweest daarmee. Bottomline was dat ik vrij was om te doen en laten wat ik wilde, vanaf een jaar of 15/16, met de mededeling dat wanneer mijn ouders het idee kregen dat het gierend uit de klauwen begon te escaleren ze zouden ingrijpen op een manier die me allerminst zou bevallen
Verwijderd
Maandag ga ik voor het eerst naar mijn kamertje in Utrecht en stiekem begint het wel een beetje te kriebelen, hoor.
Oud 18-08-2012, 19:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat een experimenteerdrift hier, ik voel me een heel braaf meisje nu.
Oud 18-08-2012, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Wat een experimenteerdrift hier, ik voel me een heel braaf meisje nu.
Softdrugs en XTC zijn heel veilig, hoor. Daar is bitter weinig riskants aan
Oud 18-08-2012, 19:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat zeg ik ook niet.
Oud 18-08-2012, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Dat zeg ik ook niet.
Nou ja, je suggereert het toch een beetje met 'braaf meisje', alsof het iets voor waaghalzen is, daredevils
Oud 18-08-2012, 19:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
O zo! Hoe relatief ongevaarlijk dat soort drugs ook zijn, voor mij geldt het als experimenteren. En dat doe ik dus niet. Sowieso heb ik nul behoefte aan dat soort spul. Ik drink nauwelijks (ben nog nooit zelfs maar aangeschoten geweest), rook niet en gebruik geen drugs. Past gewoon niet bij me
Oud 18-08-2012, 19:28
Verwijderd
Citaat:
O zo! Hoe relatief ongevaarlijk dat soort drugs ook zijn, voor mij geldt het als experimenteren. En dat doe ik dus niet. Sowieso heb ik nul behoefte aan dat soort spul. Ik drink nauwelijks (ben nog nooit zelfs maar aangeschoten geweest), rook niet en gebruik geen drugs. Past gewoon niet bij me
Ah, zo! Prima hoor, duidelijk
Oud 18-08-2012, 19:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat bedoel ik dus met braaf meisje
Oud 18-08-2012, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Dit zou zo over mij kunnen gaan
Oud 18-08-2012, 19:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
:brave meisjes boks:
Oud 18-08-2012, 19:34
Verwijderd
:boks:
Oud 18-08-2012, 19:50
Verwijderd
Maar, CR, ben je dan nooit benieuwd geweest hoe het is om aangeschoten/dronken te zijn?
Of heb je nooit per ongeluk meer gedronken waardoor je toch aangeschoten raakte?

Ik was als 15/16/17-jarige ook niet echt bezig met alcohol, maar toen ik op een eindexamenfeestje voor het eerst dronken was vond ik dat toch wel een erg aparte leuke ervaring, en nog steeds dank ik moeder natuur voor het effect van alcohol (je moet het ook niet uit de hand laten lopen natuurlijk, en het is de volgende ochtend soms wat minder, maar verder, heel aangenaam ).

Dat je niet drinkt en alles moet je zelf weten hoor, maar ik kan me zo slecht voorstellen dat het je niet een keer overkomen is, bewust of onbewust.

/verhaal
Oud 18-08-2012, 19:51
Turk February
Turk February is offline
Ik vind dronken zijn nogal vervelend en ben ook niet meer van plan het nog te doen. Aangeschoten is leuk, maar zodra ik op het niveau zit dat ik niet meer kan fietsen, is de lol eraf. Mensen worden ook heel vervelend, dan. Ik wil geen vervelend mens zijn.
Oud 18-08-2012, 19:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nee, het is me nooit overkomen. Ik heb in het verleden zelf de rem erop gehouden de weinige keren dat ik wel iets dronk. Waarschijnlijk omdat ik niet hou van de controle kwijtraken. Verder heb ik de vermoeidheidsproblemen al vanaf mijn 15e, dus ik ben maar weinig uitgeweest, en dus weinig in situaties waarin ik misschien aangeschoten of dronken kon worden.
Oud 18-08-2012, 19:53
Turk February
Turk February is offline
Ik ken een mop.

Wat zegt een banaan als je aan hem vraagt wat ie later wil worden?

Spoiler
Oud 18-08-2012, 19:53
Verwijderd
Ja, waneer is het aangeschoten en wanneer is het dronken.

Gewoon de alcohol voelen is toch fijn? Hoef je niet meteen rond te wankelen ofzo.
Oud 18-08-2012, 19:54
Verwijderd
Citaat:
dus ik ben maar weinig uitgeweest, en dus weinig in situaties waarin ik misschien aangeschoten of dronken kon worden.
Ik ging/ga ook zelden tot nooit uit hoor, maar dat weerhoudt me er niet van om te zuupen
Oud 18-08-2012, 19:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ging/ga ook zelden tot nooit uit hoor, maar dat weerhoudt me er niet van om te zuupen
Nou, dan zal het dus de angst om de controle te verliezen zijn geweest Trouwens, de mensen met wie ik dan sporadisch uitging dronken ook niet zoveel.
Oud 18-08-2012, 19:57
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ja, waneer is het aangeschoten en wanneer is het dronken.
Voor mij is de grens het moment dat fietsen gevaarlijk wordt.
Oud 18-08-2012, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dronken zijn nogal vervelend en ben ook niet meer van plan het nog te doen. Aangeschoten is leuk, maar zodra ik op het niveau zit dat ik niet meer kan fietsen, is de lol eraf. Mensen worden ook heel vervelend, dan. Ik wil geen vervelend mens zijn.
Mee eens. Sinds mijn jaren als twintiger (ja, die zijn ook al voorbij, ja) ben ik ook niet meer echt kansloos dronken geweest. Wel aangeschoten, maar ook zelden.
Oud 18-08-2012, 19:59
Verwijderd
Die controle verlies je niet zomaar als je gewoon oplet wat er met je gebeurt, en niet door blijft zuipen. Het is heus niet dat je ineens niet meer weet wat je doet, dat gaat geleidelijk.

Zeg ik nu, maar ik heb in m'n enthousiasme op een feestje met gratis drank ook weleens teveel doorgedronken, en het effect komt pas een tijdje later, dus toen was ik eigenlijk dronkener dan ik wilde. Ik kan dat wel weer heel rationeel denken, 'ik moet nu veel water drinken en rustig aandoen'. Dat is wel weer apart.
Oud 18-08-2012, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Voor mij is de grens het moment dat fietsen gevaarlijk wordt.
Ik fietste een keer naar huis, niet echt dronken, maar wel zo aangeschoten dat je rare ideeen krijgt.

Ik moest op een gegeven moment over een lange rechte weg, dus ik dacht, chill, ik kan net zo goed gewoon met m'n ogen dicht fietsen, kijken hoe dat gaat

Nou kut, natuurlijk, want ik schampte een geparkeerde auto. :')
Oud 18-08-2012, 20:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Die controle verlies je niet zomaar als je gewoon oplet wat er met je gebeurt, en niet door blijft zuipen. Het is heus niet dat je ineens niet meer weet wat je doet, dat gaat geleidelijk.
Dat snap ik natuurlijk ook wel, maar het is gevoelsmatig.

Regels voor berichten