Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2012, 16:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Weet ik, heb een jaar bij de C1000 gewerkt. Maar op zich... tja, als ik echt even geen ander werk zou kunnen vinden zou ik het nog niet zo erg vinden. Je kan zitten, en ik vind het wel chill om allemaal boodschappen voorbij te zien komen, kijken wat mensen kopen enzo. Ik vind een supermarkt best een leuke plek.

En omg, heb je nog steeds niet gekeken? Ben je dan niet superbenieuwd wie er gewonnen heeft?
Ja, dat wel. Ik had telkens een vent die ALLES biologisch kocht, dat vond ik altijd wel aandoenlijk.

Nee. Ik ben wel benieuwd, maar ik ben nog niet in de gelegenheid geweest er eens even lekker voor te gaan zitten. Nu ben ik helemaal alleen thuis maar ik moet eerst even genoeg rookwaar maken.
Oud 18-08-2012, 16:17
Verwijderd
Ik wil eigenlijk weer blowen vanavond, maar ik mag eigenlijk niet vaker dan 1 per 2 maanden.
Plus dat ik dan weer mezelf vol ga vreten.
Oud 18-08-2012, 16:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik wil eigenlijk weer blowen vanavond, maar ik mag eigenlijk niet vaker dan 1 per 2 maanden.
Haal dan een hasjblowtje.
Oud 18-08-2012, 16:21
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Van wie niet?
Verwijderd
Omdat je daar geen vreetkick van krijgt bedoel je? Volgens mij krijg ik dat van alle soorten.
Verwijderd
Citaat:
Van wie niet?
Van mezelf niet, want ik ben er nu netjes al een hele tijd vanaf en wil het in de hand houden.
Oud 18-08-2012, 16:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Omdat je daar geen vreetkick van krijgt bedoel je? Volgens mij krijg ik dat van alle soorten.
Ja, en daar word je ook niet zo gaar van enzo. Hasj ftw

Nou, kusjes, ik ga de finale kijken.
Oud 18-08-2012, 16:31
Macrador
Macrador is offline
Krijg jij echt altijd een vreetkick?
Oud 18-08-2012, 16:32
Verwijderd
Ja.
Oud 18-08-2012, 16:34
Macrador
Macrador is offline
Ah ik heb dat nog maar 1 keer gehad. Eat all the chips!
Oud 18-08-2012, 17:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat een kakfinale.
Oud 18-08-2012, 17:11
Verwijderd

Ja, ik was ook niet erg blij met de winnaar.
Oud 18-08-2012, 17:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Echt superlame.

Oh, mijn moeder komt ineens binnen. Kut.
Oud 18-08-2012, 17:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
I'M MELTIIIIIIING
Oud 18-08-2012, 17:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegh ik ben nou wel eens klaar met dat stomme verslag. Althans, niet ECHT klaar, alleen mentaal klaar. Maar morgen rond ik 'm wel af
Oud 18-08-2012, 17:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Vind ik een prima instelling met deze temperatuur!
Oud 18-08-2012, 17:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ook wel eigenlijk
Oud 18-08-2012, 17:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga lekker een ijsje nemen
Oud 18-08-2012, 17:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hoe zat het ook alweer? Lopen paginanummers door in de bijlagen?
Oud 18-08-2012, 18:26
Verwijderd
Ik heb al drie studieboeken binnen!

Als alles lukt dan ga ik zo'n 280 euro besparen op m'n studieboeken
Oud 18-08-2012, 18:32
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik voel me nooit naakt.
Ik ook niet. Nou ja, heel soms, in het zwembad of in de sauna
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik weet zeker dat mijn moeder zo bij haar vriendin gaat vertellen dat het hier een teringzooi is, ik hoor het ook al. "OVERAL shag, afwas zo hoog opgestapeld, ik denk dat ze dat al 3 dagen niet hebben gedaan, alles is vies en stoffig en niemand zal ook even een stofzuiger pakken."

:')
Hazel
Hazel is offline
Ik mag ook niet blowen en drinken en ik doe het soms lekker to-och, met nu niet meer zulke nare gevolgen, maar een paar maanden geleden...
Oud 18-08-2012, 18:33
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik weet zeker dat mijn moeder zo bij haar vriendin gaat vertellen dat het hier een teringzooi is, ik hoor het ook al. "OVERAL shag, afwas zo hoog opgestapeld, ik denk dat ze dat al 3 dagen niet hebben gedaan, alles is vies en stoffig en niemand zal ook even een stofzuiger pakken."

:')
Dit soort dingen doet mijn ma ook altijd. OVERAL commentaar en als ik haar 3 minuten alleen laat in mijn huis is daarna opeens alles afgewassen en schoongemaakt
Oud 18-08-2012, 18:36
Verwijderd
Ik heb nog nooit geblowd!
Oud 18-08-2012, 18:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dit soort dingen doet mijn ma ook altijd. OVERAL commentaar en als ik haar 3 minuten alleen laat in mijn huis is daarna opeens alles afgewassen en schoongemaakt
Ik woon nog bij mijn ouders, maar ze gaan scheiden en dus zit ze een week ergens anders. Maar mijn vader en ik hebben een andere definitie van 'opgeruimd' dan zij. Overigens is het vet overdreven hoor, want ik heb gister de afwas nog helemaal weggewerkt, en er mag op zich wel gestofzuigd worden, maar echt een teringbende kun je dit ook niet noemen.
Oud 18-08-2012, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Dit zie ik ook nog wel gebeuren als mijn moeder bij mij op bezoek zou komen
Oud 18-08-2012, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog nooit geblowd!
Ik ook niet op jouw leeftijd hoor.
Oud 18-08-2012, 18:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik blowde alleen maar toen ik 14/15/16/17 was en toen stopte ik voor ik 18 werd.
Oud 18-08-2012, 18:42
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik woon nog bij mijn ouders, maar ze gaan scheiden en dus zit ze een week ergens anders. Maar mijn vader en ik hebben een andere definitie van 'opgeruimd' dan zij. Overigens is het vet overdreven hoor, want ik heb gister de afwas nog helemaal weggewerkt, en er mag op zich wel gestofzuigd worden, maar echt een teringbende kun je dit ook niet noemen.
Ja, mijn ma werd vroeger ook altijd helemaal geïrriteerd als ik dingen niet meteen na gebruik in de vaatwasser deed enzo. Maar ik moet toegeven dat het nu wel heel erg is in mijn huis het is maar goed dat ze dit weekend niet langskomt
Oud 18-08-2012, 18:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Alhoewel, tijdens mijn examens ben ik er wel mee gekapt, want ik moest wel echt mijn diploma halen. Toen was ik heel trots op mezelf.
Oud 18-08-2012, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Ik ook niet op jouw leeftijd hoor.
:boks:

Ik weet ook niet of ik dat ooit ga doen. Volgens mij zou het niet zo'n goed effect hebben op me, dus ik vind het nogal eng.

Citaat:
Ik blowde alleen maar toen ik 14/15/16/17 was en toen stopte ik voor ik 18 werd.
Badass
Oud 18-08-2012, 18:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, mijn ma werd vroeger ook altijd helemaal geïrriteerd als ik dingen niet meteen na gebruik in de vaatwasser deed enzo. Maar ik moet toegeven dat het nu wel heel erg is in mijn huis het is maar goed dat ze dit weekend niet langskomt
Dat doe ik wel hoor, maar hij is nu nog vol en het is warm en ik ben lui en plakkerig en loom dus in principe staat die afwas mij daar best.
Het is hier nog lang niet erg, maar daar denkt zij vast anders over. Ik zie haar ook al zitten, hoofdschuddend terwijl ze vertelt hoe het er hier uitziet
Oud 18-08-2012, 18:44
Verwijderd
De eerste keer dat ik blowde zat ik net een paar weken op het HBO en woonde ik net op mezelf.

Als m'n moeder het had geweten! Oh oh de invloed van de Grote Stad.
Oud 18-08-2012, 18:44
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik mag ook niet blowen en drinken en ik doe het soms lekker to-och, met nu niet meer zulke nare gevolgen, maar een paar maanden geleden...
Ik heb er blijkbaar geen last van
Veel drinken en blowen en alles ging goed. Alleen kon ik wat moeilijker opstaan op het einde.

Maastricht was tof.
Oud 18-08-2012, 18:45
Verwijderd
Ik vind het zo prettig dat als ik denk 'ohmijngod ik moet oppprrruuuiiimmmeennnn' en mijn moeder denkt 'ohmijngod hier zou een geldboete op moeten staannnnn' al mijn vrienden nog steeds denken 'wtf smetvrees muchhhhh'.
Oud 18-08-2012, 18:45
Verwijderd
Ik heb voor het eerst geblowd toen ik 15 was. Altijd gedacht dat mijn moeder dat niet wist en dat ik dat goed verborgen had gehouden, niet dus. Een paar weken geleden kwam ik erachter dat ze het al die tijd al wist
Oud 18-08-2012, 18:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik vind het zo prettig dat als ik denk 'ohmijngod ik moet oppprrruuuiiimmmeennnn' en mijn moeder denkt 'ohmijngod hier zou een geldboete op moeten staannnnn' al mijn vrienden nog steeds denken 'wtf smetvrees muchhhhh'.
Ik heb ook /care kom anders even opruimen.
Oud 18-08-2012, 18:48
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik heb voor het eerst geblowd toen ik 15 was. Altijd gedacht dat mijn moeder dat niet wist en dat ik dat goed verborgen had gehouden, niet dus. Een paar weken geleden kwam ik erachter dat ze het al die tijd al wist
Jou moeder leek me wel heel chill in dat soort dingen.

Als ze het hier zouden weten zouden ze echt kwaad worden. Want mijn moeder werkt om de zoveel tijd met mensen met drank- en drugsverslavingen.
Oud 18-08-2012, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook /care kom anders even opruimen.
Tegen een vergoeding wil ik best bij jou komen opruimen.
Oud 18-08-2012, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Jou moeder leek me wel heel chill in dat soort dingen.

Als ze het hier zouden weten zouden ze echt kwaad worden. Want mijn moeder werkt om de zoveel tijd met mensen met drank- en drugsverslavingen.
Echt alles is te bespreken met mijn ouders, maar ze is daar altijd heel duidelijk in geweest. Als ik zou blowen, zou ik uit huis gegooid worden. Maar dat is dus niet zo
Oud 18-08-2012, 18:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Tegen een vergoeding wil ik best bij jou komen opruimen.
Ik ben blut, maar ik wil je wel eten geven. En een vrieslolly.
Oud 18-08-2012, 18:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb tegen mijn ouders verteld dat ik XTC had gedaan. Ik geloof niet dat ze er echt over wakker konden liggen trouwens.
Verwijderd
Citaat:
Echt alles is te bespreken met mijn ouders, maar ze is daar altijd heel duidelijk in geweest. Als ik zou blowen, zou ik uit huis gegooid worden. Maar dat is dus niet zo
Mijn ouders hadden trouwens verbazingwekkend weinig problemen met dat ik blowde. Ik blowde wel veel meer dan zij dachten, maar toch, ze vonden het niet zo heul erg.

Als ik een piercing neem daarentegen, dan kom ik het huis niet meer in :''')
Verwijderd
Ik word uit huis gegooid als ik de PVV aan ga hangen, heeft mijn moeder me beloofd.

Citaat:
Ik ben blut, maar ik wil je wel eten geven. En een vrieslolly.
Mnah, ik ben op dieet.

Niet zo'n streng dieet, trouwens, dus als het niet 9385569 euro kostte om naar je toe te komen had ik het wel overwogen.
Oud 18-08-2012, 18:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik word uit huis gegooid als ik de PVV aan ga hangen, heeft mijn moeder me beloofd.

Mnah, ik ben op dieet.

Niet zo'n streng dieet, trouwens, dus als het niet 9385569 euro kostte om naar je toe te komen had ik het wel overwogen.
Oh, nou ja, dat vind ik al leuk dan ga ik zo zelf die ellende in de keuken wel opruimen.
Oud 18-08-2012, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Mijn ouders hadden trouwens verbazingwekkend weinig problemen met dat ik blowde. Ik blowde wel veel meer dan zij dachten, maar toch, ze vonden het niet zo heul erg.

Als ik een piercing neem daarentegen, dan kom ik het huis niet meer in :''')
Nouja, het is ook echt het enige wat ze me echt 'verbieden'. Maar we hebben het er verder nooit meer over gehad en het zal allemaal verder wel Ze zien dat het goed met me gaat en dan is er geen probleem ofzoiets
Oud 18-08-2012, 18:52
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Bij ons is veel te bespreken. Behalve drugs doen en dingen waar mijn moeder te emotioneel over denkt.
Oud 18-08-2012, 18:53
Verwijderd
Kijk, als je je minderjarige kind verbiedt een piercing te nemen, oke, maar nu op mijn leeftijd zou ik nog steeds het huis niet inkomen. :')
Oud 18-08-2012, 18:53
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Kijk, als je je minderjarige kind verbiedt een piercing te nemen, oke, maar nu op mijn leeftijd zou ik nog steeds het huis niet inkomen. :')
Gewoon eens je gezicht vol hangen met fake piercings en de reactie afwachten.

Regels voor berichten