| Inloggen |
![]() |
||
Opvallen bij de jongens op een GOEDE manier
|
||
![]() |
|
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Auteur |
Opvallen bij de jongens op een GOEDE manier |
|
|
Ga met hem chatten op het internet, probeer eens een gesprek met hem aan te gaan als hij even alleen staat. Het kan iets zijn als 'wat een kutweer, he'. Het hoeft niets dieps te zijn. En die opmerkingen met betrekking tot je zus, daar moet je je zo min,mogelijk iets van aan trekken, zou ik zeggen.
|
||||
|
|
|
Alsnog met hem gaan praten en dan niet bang zijn om te laten merken dat je hem wel leuk vindt. Complimenteren met z'n uiterlijk, gewoon een beetje z'n ego strelen, en ondertussen ook zijn interesses proberen te ontdekken. Verder inderdaad niets aantrekken van wat mensen van je zus vinden, jullie zijn twee aparte wezens en hoe leuk andere mensen haar vinden doet niks af aan hoe leuk jij bent.
|
||||
|
|
|
zorg dat je er opvallend uit ziet! doe is iets geks aan! (het moet niet te gek worden ;P )
en zorg dat je altijd lacht! zo kom je bij iedereen veel leuker over! en probeer er achter te komen waar hij sport ofzo, en neem gewoon een keer een kijken! ( niet dat je hem gaat stalken..) zo kom je al een heel eind aan zijn aandacht! ( ik heb zelf een keer zogenaamd ''gebots'' tegen een jongen die ik leuk vond, en toen zei ik heel lief sorry en liep ik weg, toen ik hem de volgende dag zag lachte ik naar hem, en hij terug, en toen heeft hij contact met mij gezocht! dat was echt een topper xd) en over je zusje, maak je niet druk! jouw tijd komt nog! geloof in jezelf! |
||||
|
|
|
||||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa | e-hazeleger | Psychologie | 12 | 18-05-2011 18:09 |
| Meer dan rukken/mastruberen.! | maximekeee | Seksualiteit | 66 | 29-12-2009 22:21 |
| Leukste post van de dag | Yoshimare | De Kantine | 500 | 21-09-2008 16:13 |
| Bijna net als wij, de wortels van vreemdelingenhaat | Verwijderd | Nieuws, Achtergronden & Wetenschap | 17 | 09-09-2006 15:56 |
| hoe te herkennen: de breezer-slet | Martin II | De Kantine | 38 | 22-06-2006 21:51 |
| Een indrukwekkende correspondentie tussen Ayaan Hirsi Ali en Job Cohen | Gatara | Nieuws, Achtergronden & Wetenschap | 174 | 27-03-2004 22:52 |