![]() |
|
m'n vriend en ik hebben gewoon seks als ik ongesteld ben, we doen het alleen wat minder vaak omdat het zo'n gedoe is om alles schoon te houden. orale seks doet hij dan niet, dat kan ik heel goed begrijpen, ik zou het zelf ook niet doen...
maar met de pil probeer ik het zo te regelen dat ik niet in het weekend ongesteld wordt, dat scheelt natuurlijk ook! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
je moet natuurlijk geen jaren doorslikken ofzo... |
![]() |
|
Ja hoor. Ik merk alleen wel dat het gevoeliger is bij mij en het dus wat rustiger moet. En verder veel tissues bij de hand hebben he
![]() Als voorspel vingert hij me alleen verder niks. Al zou hij willen zou ik me er ontzettend goor bij voelen dus...
||
Citaat:
maar orale sex??!!!! GADVERDAMME!!! nee!! dat wil ik echt niet... het idee alleen al... gadverrrrrrrrrrrrrrr
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik weet alleen niet hoe het heet, hoor. Je krijgt dan een soort van buisje in/op je arm en die scheidt hormonen af, iedere dag (zoiets als de pil) maar die kennis vertelde toen ook, dat ze vaker in de maand ongesteld werd. Teflon ofzo? ![]() ![]() Ps. Mocht ik het fout hebben, dan loog ik in commssie (het is maar wat die kennissen mij vertelden) |
![]() |
||
Citaat:
![]() zij vind het niet fris, ik eerlijk gezegd ook niet en tsja een paar daagjes wachten lijkt me geen probleem, heb altijd mn rechterhand nog.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik denk dat sex voor meisjes tijdens de ongesteldheid net zo iets voor een jongen vlak na een besnijdtenis lol
![]() of een heftige buikgriep,.. dan wil je toch ook helemaal niets. maar als mijn vriendin er behoefte aan zou hebben in die eriode,..why not,..
||
![]() |
Citaat:
![]() maarre oraal liefst met flosdraadje ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zoals ik al zij, in der periode enkel met flosdraadje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
toegediende hormonen wat je lichaan uit z'n natuurlijke balans haalt is altijd slecht.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik moet zeggen dat ik er ook geen problemen mee heb. Als ik echt gek ben op iemand dan vind ik ook álles aan die persoon leuk en ik ben dan niet van bepaalde delen van haar vies. Maar als zij het niet wil, dan houdt het natuurlijk op. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() en orale seks is geweldig, als ik het maar bij hem doe ![]() dussss... |
![]() |
|
![]() |
Snap al dat gedoe hier niet helemaal. Als ik mijn menstruatie heb, ben ik zowiezo meer opgewonden, dus what the fuck, mijn vriend vindt het niet erg dus we gaan er gewoon voor. Een handdoek in bed is wel een must, en likken doet ie niet, maar voor de rest kan niets ons stoppen!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Bevaar jij de rode zee, of laat jij de rode zee bevaren? Axel11 | 16 | 14-11-2015 17:02 | |
De Kantine |
Wat wil jij weten van de forummer onder je? Missy | 500 | 24-09-2008 17:55 | |
Films, TV & Radio |
Pirates of the Caribbean 3: at the world's end Menahem | 215 | 19-06-2007 10:49 | |
Seksualiteit |
Schippers van de rode zee!? MarMaar | 81 | 01-06-2005 14:26 | |
Seksualiteit |
ongesteld en sex? Gwinnie | 39 | 14-09-2003 20:06 |