Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2012, 10:12
hardstylemeisje
hardstylemeisje is offline
hallo
ik heb een klein probleempje.
ik zie wel wat zitten in mijn beste vriend.
alleen ik wil hem niet kwijtraken.
zowel als beste vriend maar ook zou ik er wel een relatie mee willen.
help what to do?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2012, 10:21
Verwijderd
Wie niet waagd blijft maagd haha.
Nee grapje, ga eens eens een keer met hem erover hebben.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2012, 10:28
hardstylemeisje
Citaat:
Wie niet waagd blijft maagd haha.
Nee grapje, ga eens eens een keer met hem erover hebben.
Haha xD
hij weet t ook wel.. ,
hij heeft het zelf precies hetzelfde
alleen tis zo dat t net uit is met zn vriendin ,..,.,
Met citaat reageren
Oud 01-09-2012, 14:06
Verwijderd
Hmmm, het is inderdaad niet een echt handige situatie, maar hij zal je vast ook al wel leuk gevonden hebben tijdens de relatie met zijn ex.

Zijn jullie echt verliefd op elkaar of voelen jullie echt alleen maar een sterke klik?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2012, 14:13
Sebastien
Sebastien is offline
ik snap je dilemma, en ik zal eerlijk zeggen dat ik de kans niet groot acht dat jullie beste vrienden blijven als het weer uit gaat met de relatie. maar dat ligt ook voor een groot deel aan hoe jullie uit elkaar gaan en hoe jullie zijn in de omgang met exen! Verder zou ik het niet doen, vriendschap is mij meestal dierbaarder dan liefde, dus ik zou voor duurzame vriendschap kiezen.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2012, 20:08
hardstylemeisje
Citaat:
ik snap je dilemma, en ik zal eerlijk zeggen dat ik de kans niet groot acht dat jullie beste vrienden blijven als het weer uit gaat met de relatie. maar dat ligt ook voor een groot deel aan hoe jullie uit elkaar gaan en hoe jullie zijn in de omgang met exen! Verder zou ik het niet doen, vriendschap is mij meestal dierbaarder dan liefde, dus ik zou voor duurzame vriendschap kiezen.
hee ja daar heb je wel gelijk in, mijn vriendschappen zijn voor altijd en een relatie dan spreek je mekaar haast amper enzo..
Met citaat reageren
Oud 02-09-2012, 08:31
Verwijderd
Wat een onzin om het dan niet te doen
Met citaat reageren
Oud 02-09-2012, 21:58
bierkoning
bierkoning is offline
Gewoon ervoor gaan. Het is toch uit met ze vriendinnetje nu, dan kun jij er bovenop
Oud 02-09-2012, 22:45
hardstylemeisje
haha tjaa morgen komt hij weer bij me, en ik ben toch home alone. dus ik ben eignlk wel benieuwt wat er zal gebeuren..
maar heel erg veel mensen om me heen zeggen dat het wel wat zou fgaan worden .
hij maakt zich zorgen om mij als t slecht gaat, en alsik t koud heb maakt hij me warm .
maar alsnog is t best wel eng. en appart.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2012, 23:06
Sergay
Sergay is offline
Als jij dit zo voelt dan moet je er idd voor gaan.. je gevoel zegt al genoeg.
Ik hoop niet dat je friendzoned wordt ;p

Niet overhaasten en hou het subtiel, bespring hem niet met je gedachtens maar hou het makkelijk voor jullie beide voor het te ingewikkeld en weird wordt.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2012, 23:19
bierkoning
bierkoning is offline
Nou ga ervoor! Mocht het mislopen, tja dan is het gevoel natuurlijk anders, en zal hij niet meer je beste vriend zijn zoals hij nu is.
Oud 03-09-2012, 10:20
hardstylemeisje
idd klopt. hij komt straks en ik moest hem bellen. en hij klonk echt anders dan als ik hem anders moest bellen. zelf toen ie nog belde met zn vriendin..
en hij wou heel graag bij mij zijn vandaag... door omstandigheden...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2012, 11:53
bierkoning
bierkoning is offline
oke nou ja steun hem! weet niet wat voor "omstandigheden", maar doe je best !
Oud 03-09-2012, 11:58
hardstylemeisje
Bierkoning. Hij ateunt mij. Vandaag krijge. We uitslag van de tumor van een vriend van ons. Hoelang die nog leeft.ik laat jullie horen hoe t is fegaan vandaag met ons
Met citaat reageren
Oud 03-09-2012, 16:27
Femina
Femina is offline
Mijn beste vriend is nu ook mijn vriendje, en ik weet dat als het uitgaat we nog steeds vrienden blijven. dat weet ik. zo is dat nou eenmaal, zo zit hij in elkaar en zo ik. gewoon proberen.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2012, 17:01
Verwijderd
Hoe weet je dat?
Met citaat reageren
Oud 04-09-2012, 10:48
hardstylemeisje
okee tjaa gister was hij bij me. alleen een domme fout van mij was om naar een vriendin te gaan, en nu h=vind hij haar leu. mijn vriendin weet dat k hem leuk vind en alles erom heen. en ze zegt dat ik eerlijk moest wezen,..
want hij heeft een verleden en waarmee hij veel heeft meegemaakt.. die ik wel accepteer maar zei niet echt. en nu gaat ze het hem weer vragen,
maar ze zei als ik hem leuk vond zei hem niet, want hij is wel aardig maar niet haar type appte ze me gisteren, ..
en toen wij weer thuis waren mijn vriend en ik zei die zo kom we gaan samen alleen met zn 2en tv kijken. en later was er gedonder in huis en liep ik overstuur weg en kwam die achter me aan en trooste me. en later bracht ik hem na huis en gaf hij me een knuffel..
wat moet ik nu toch doen?
Met citaat reageren
Oud 04-09-2012, 12:30
bierkoning
bierkoning is offline
Denk dat je gewoon duidelijk moet zijn tegen hem. Zeg dat je hem leuk vind en verder wil dan vriendschap.
Kijk wat hij te zeggen heeft! Dan heb je in ieder geval duidelijkheid
Oud 04-09-2012, 12:34
hardstylemeisje
ja idd klopt. daar heb je wel gelijk in ja :$ ik denk dat ik dat maar is moet gaan doen. denk ik :$:$
Met citaat reageren
Oud 04-09-2012, 12:35
hardstylemeisje
bierkoning.
ik ga het vande week zegggen,. ik ben klaar met dan onzekere gevoel.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2012, 12:41
bierkoning
bierkoning is offline
Dashetbeste
Oud 04-09-2012, 13:39
Hazel
Hazel is offline
Ik heb het ook wel eens eerlijk gezegd tegen een hele goede vriend, terwijl ik bijna zeker wist dat het totaal niet wederzijds was. Ik was altijd heel erg bang dat onze vriendschap helemaal zou veranderen of alles ongemakkelijk zou worden als ik het zou vertellen, maar ik kon er ook niet mee leven dat ik hem zo leuk vond en het nooit tegen hem kon zeggen. Dus toen heb ik alles opgebiecht, heel hard gehuild, heel boos geworden omdat het niet wederzijds was (haha) en nu zijn we weer net zo close als daarvoor. Dus zeg het gewoon
Oud 05-09-2012, 09:25
hardstylemeisje
Citaat:
Ik heb het ook wel eens eerlijk gezegd tegen een hele goede vriend, terwijl ik bijna zeker wist dat het totaal niet wederzijds was. Ik was altijd heel erg bang dat onze vriendschap helemaal zou veranderen of alles ongemakkelijk zou worden als ik het zou vertellen, maar ik kon er ook niet mee leven dat ik hem zo leuk vond en het nooit tegen hem kon zeggen. Dus toen heb ik alles opgebiecht, heel hard gehuild, heel boos geworden omdat het niet wederzijds was (haha) en nu zijn we weer net zo close als daarvoor. Dus zeg het gewoon
okee... tjaa ik ga t ook nog wel zegge.
maar heel veel denken al dat het wel wat zou gaan worden
maar zelf twijfel je dr aan hea.
als ik weer met hem ga chillen dan heb ik de mensen op me heen belooft het hem te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2012, 09:38
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Ik ben inmiddels getrouwd met mijn beste vriend, dus ik zeg "ja" dat kan!
Oud 06-09-2012, 09:53
hardstylemeisje
Citaat:
Ik ben inmiddels getrouwd met mijn beste vriend, dus ik zeg "ja" dat kan!
okee dus het kan wel allemaal. mijn ouders weten het onlangs ook, en zeidenn al dat ze ook gingne opletten hoe hij doet hihi tegen mij
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten