Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn moeder heeft voordat mijn broertje werd geboren een miskraam gehad. Vlak daarvoor heb ik het een keer tegen mijn ouders gehad over mijn broertje of zusje die in mama's buik zat, terwijl mijn ouders aan niemand hadden verteld dat mijn moeder zwanger was. Toch ook best gek.
|
Waarschijnlijk hebben ze het dan een keer besproken waar jij bij bent geweest. Kinderen kunnen soms heel specifieke details uit hun jeugd herinneren, zelfs van dat ze heel klein zijn, die ouders wat sneller vergeten. Of het is gewoon toeval.
|
Niet bedoeld om het onderwerp te ridiculiseren hoor, maar ik vond het zo typerend voor de manier waarop mensen die dit soort verhalen posten er tegen aan kijken. Vooral die laatste zin spreekt boekdelen, waar een rationeel denkend iemand uit kan opmaken dat het komt door de fantasie van het kind.
Desalniettemin vind ik het wel fascinerend waar het menselijke brein toe in staat is.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik moest trouwens gisteren wel lachen. Mijn opa en oma aten bij ons voor m'n vaders verjaardag. Mijn vader kookt bijna altijd niet-Hollandse pot, vooral als er gasten zijn. Soms dus Italiaans, Marokkans, Indiaas, etc. Dit keer maakte hij een Scandinavische stoofpot met vis. Aan het eind van de maaltijd zegt opa bedenkelijk "Ik heb heel lekker gegeten hoor, maar het is wel weer bijzonder. *pauze* Ik heb nog nooit aardappels met schil gegeten."
![]()
|
Verwijderd
|
Mwoahhhh BZV is er nu zo'n beetje op he?
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Geen idee waar dit topic precies voor is.. ik zie random dingen voorbij komen dus..
/stomiteit aan In de trein loop ik net zolang rond tot ik ergens een knappe jongen zie en dan ga ik er zo dichtbij mogelijk zitten. Naast ouderen of saaie mensen zitten is gewoon boring, dus hou ik een datingjacht zelfs in de trein. /stom uit Laatst gewijzigd op 02-09-2012 om 21:43. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik ben net toch maar naar de openluchtbios gegaan, maar ben als compromis in de de pauze naar huis gegaan. En dat is natuurlijk een beetje stom, want nu heb ik de film maar half gezien, maar ook goed want kan ik gaan slapen, maar heb ik toch een beetje sfeer meegepikt en een vriendin na lage tijd weer even gezien
![]()
||
Citaat:
Is je partner roodhaar dan heb je 50% kans op roodhaar kinderen. Yay voor genetica ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zou bij een roodharig kindje gewoon nooit geloven dat het echt uit mij gekomen is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|