Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2012, 17:54
Martiño
Martiño is offline
Snebbeltje 70
Martiño 45
Stefenootje 43
fizzle-fluffy 39
Quintiano 34
Etmakas 34
Chicka Little 32
sann 28
Chick Rock 24
Little Phoebe 24
Noedelhap 22
Paranoide 15
ßuerp 15
Turk February 11
Ingegerd 7
Trimm Trabb 7
Carn 6
Mc Kauw 6
MargotTenenbaum 5
Tink* 5
Miekje* 5
Zeppelin 4
kid606 4
Panopticon 4
Rationeel 3
Klaverhap 3
Andijvie 2
Luwte 2
Havock 1
Macrador 1
Oud 02-09-2012, 17:54
Noedelhap
Noedelhap is offline
"Ik geloofde vroeger ook nooit in dat soort zaken, maar nu wel.
Dat komt door mijn zoontje. Hij is nu 8 maar toen hij zo´n anderhalf was, waren we een keer op een begraafplaats. Hij zat in zn buggy, en hoewel hij normaal gesproken altijd heel rustig was, werd hij heel onrustig, begon te huilen en zei steeds nee mama nee weg weg nee. Een paar jaar later begon hij een heel verhaal tegen me te vertellen, iets over een boot en een lange reis, ik snapte er niets van want wij waren nog nooit met hem op een boot geweest. Toen ik zei dat ik het niet begreep, zei hij `ja maar dat was ook niet met jou, dat was met mn andere mama! ` Later heeft ie wel vaker verhalen over zn andere mama verteld. Ook is hij een tijd onrustig geweest nadat zn opa was overleden. Soms zaten we in de auto en dan zei hij opeens, kijk mama, opa is er ook! Dan zat ie opzij te kijken en te praten tegen opa. Ook zei hij dat hij, als hij bij oma was, altijd opa op de bank zag zitten. Na een tijdje hoorde ik hem er niet meer over, en ik vroeg ernaar. Toen zei hij: nee ik zie opa nu niet meer op de bank zitten, ik denk dat ie nu eindelijk de weg naar de hemel heeft gevonden, fijn voor hem he mama" Door dit alles weet ik nu wel dat er meer is tussen hemel en aarde, hoe komt een klein kind hier anders op?
Ik heb er inmiddels over gelezen en het blijkt dat jonge kinderen dit vaker hebben. Nu hij ouder wordt, merk ik dat het minder wordt."

Ander verhaal van dat topic. Duidelijk iemand die niet snapt dat kinderen een levendige fantasie kunnen hebben :')
Oud 02-09-2012, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Door dit alles weet ik nu wel dat er meer is tussen hemel en aarde, hoe komt een klein kind hier anders op?
Ik heb er inmiddels over gelezen en het blijkt dat jonge kinderen dit vaker hebben. Nu hij ouder wordt, merk ik dat het minder wordt."

Ander verhaal van dat topic. Duidelijk iemand die niet snapt dat kinderen een levendige fantasie kunnen hebben :')
Oh, wow. Ik weet niet of ik hier om moet lachen of huilen.
Oud 02-09-2012, 18:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mijn moeder heeft voordat mijn broertje werd geboren een miskraam gehad. Vlak daarvoor heb ik het een keer tegen mijn ouders gehad over mijn broertje of zusje die in mama's buik zat, terwijl mijn ouders aan niemand hadden verteld dat mijn moeder zwanger was. Toch ook best gek.
Oud 02-09-2012, 18:02
Martiño
Martiño is offline
Waarschijnlijk hebben ze het dan een keer besproken waar jij bij bent geweest. Kinderen kunnen soms heel specifieke details uit hun jeugd herinneren, zelfs van dat ze heel klein zijn, die ouders wat sneller vergeten. Of het is gewoon toeval.
Oud 02-09-2012, 18:02
Noedelhap
Noedelhap is offline
Niet bedoeld om het onderwerp te ridiculiseren hoor, maar ik vond het zo typerend voor de manier waarop mensen die dit soort verhalen posten er tegen aan kijken. Vooral die laatste zin spreekt boekdelen, waar een rationeel denkend iemand uit kan opmaken dat het komt door de fantasie van het kind.

Desalniettemin vind ik het wel fascinerend waar het menselijke brein toe in staat is.
Oud 02-09-2012, 18:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Waarschijnlijk hebben ze het dan een keer besproken waar jij bij bent geweest. Kinderen kunnen soms heel specifieke details uit hun jeugd herinneren, zelfs van dat ze heel klein zijn, die ouders wat sneller vergeten. Of het is gewoon toeval.
Mja dat zou kunnen, hoewel mijn ouders nog steeds volhouden dat ze het er absoluut niet over hebben gehad.
Oud 02-09-2012, 18:06
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Mja dat zou kunnen, hoewel mijn ouders nog steeds volhouden dat ze het er absoluut niet over hebben gehad.
Als dat waar is (ze kunnen het ook zijn vergeten natuurlijk), dan kan het ook zijn dat jij een random brabbelopmerking maakte over een kindje in je moeders buik, en dat je ouders dat associeerden met de miskraam, terwijl jij het daar helemaal niet over had. Dat is niet vreemd, het brein maakt dat soort associaties continu.
Oud 02-09-2012, 18:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Als dat waar is (ze kunnen het ook zijn vergeten natuurlijk), dan kan het ook zijn dat jij een random brabbelopmerking maakte over een kindje in je moeders buik, en dat je ouders dat associeerden met de miskraam, terwijl jij het daar helemaal niet over had. Dat is niet vreemd, het brein maakt dat soort associaties continu.
Tuurlijk, er zijn legio mogelijkheden. Ik wil ook niet beweren dat dit het bewijs is voor het bestaan van bovennatuurlijke dingen. Wel vind ik het zélf bijzonder en verkies ik het op zijn minst niet af te wijzen als onwaar. Wat ik eerder zei: ik neem het niet als waar aan, maar sluit tegelijkertijd niet direct alle niet te verklaren zaken uit.
Oud 02-09-2012, 18:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zoo, fijn restjes eten die ik van thuis heb meegekregen
Oud 02-09-2012, 18:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik moest trouwens gisteren wel lachen. Mijn opa en oma aten bij ons voor m'n vaders verjaardag. Mijn vader kookt bijna altijd niet-Hollandse pot, vooral als er gasten zijn. Soms dus Italiaans, Marokkans, Indiaas, etc. Dit keer maakte hij een Scandinavische stoofpot met vis. Aan het eind van de maaltijd zegt opa bedenkelijk "Ik heb heel lekker gegeten hoor, maar het is wel weer bijzonder. *pauze* Ik heb nog nooit aardappels met schil gegeten."
Oud 02-09-2012, 18:30
Verwijderd
Ik heb nog goede curry voor de late night munchies straks, leftover van gisteren omnomnom.
Oud 02-09-2012, 18:31
Verwijderd
Tjongejonge, wat een slapstick is Ajax - Heerenveen zeg. Je zal er maar een kaartje voor gekocht hebben
Oud 02-09-2012, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Tjongejonge, wat een slapstick is Ajax - Heerenveen zeg. Je zal er maar een kaartje voor gekocht hebben
Geniale wedstrijd hoor hoop kansen over en weer, beroerde scheidsrechter, domme rode kaart, retespannend
Oud 02-09-2012, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Geniale wedstrijd hoor hoop kansen over en weer, beroerde scheidsrechter, domme rode kaart, retespannend
Uhhuh, dat wel. Maar met voetbal heeft het bitter weinig te maken
Oud 02-09-2012, 19:15
Verwijderd
Zo boer zoekt vrouw!
Oud 02-09-2012, 19:59
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Wow, heb voor het eerst in mijn. leven de meeste posts in een saaitopic
Oud 02-09-2012, 20:01
Verwijderd
Ik sta bijna nooit meer op 1, geen idee hoe ik dat vroeger deed.
Oud 02-09-2012, 20:02
Verwijderd
Of nou ja, toen was er genoeg om over te praten, nu lees ik meestal denk SAAAAI en surf weer verder
Oud 02-09-2012, 20:02
Verwijderd
Op 2 topics 2 weken geleden na dan, die waren awesome
Oud 02-09-2012, 20:04
Verwijderd
Da jonkie heeft gewoon 1109 brieven
Oud 02-09-2012, 20:18
Verwijderd
Mwoahhhh BZV is er nu zo'n beetje op he? morgenochtend mag ik die kijken. Nu al zin in <3 Dat is mijn beloning voor het hele weekend belachelijk hard aan m'n scriptie werken, namelijk gisteren van 8:00 tot 23:00, slapen van 00:30 tot 5:30 met drie kinderonderbrekingen en weer gescriptied vanaf 6:00.
Oud 02-09-2012, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Wow, heb voor het eerst in mijn. leven de meeste posts in een saaitopic
Echt? Ik vind je een van de echte saaiers tegenwoordig In de eerste.. 500 ofzo? had ik dat best vaak zelf.
Oud 02-09-2012, 21:19
Hazel
Hazel is offline
Ik weet eigenlijk niet wat ik erger vind, Boer Zoekt Vrouw of The Voice of Holland. Turk, wat vind jij?
Oud 02-09-2012, 21:23
Noedelhap
Noedelhap is offline
Whehe

Yvon: "Wil je weten hoeveel brieven?"
Arthur: "Ja!"
Yvon: "ELF mooie vrouwen hebben op jou geschreven"
Arthur: "....Da's mooi."

Oud 02-09-2012, 21:25
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik weet eigenlijk niet wat ik erger vind, Boer Zoekt Vrouw of The Voice of Holland. Turk, wat vind jij?
VOH, hoewel ik dat nog nooit gezien heb. BZV trouwens ook niet.
Oud 02-09-2012, 21:27
Sergay
Sergay is offline
Geen idee waar dit topic precies voor is.. ik zie random dingen voorbij komen dus..

/stomiteit aan
In de trein loop ik net zolang rond tot ik ergens een knappe jongen zie en dan ga ik er zo dichtbij mogelijk zitten.
Naast ouderen of saaie mensen zitten is gewoon boring, dus hou ik een datingjacht zelfs in de trein.
/stom uit

Laatst gewijzigd op 02-09-2012 om 21:43.
Oud 02-09-2012, 21:32
Turk February
Turk February is offline
Nou, Sergay, dat is een mooi begin van je Saaicarrière.
Oud 02-09-2012, 21:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mwoahhhh BZV is er nu zo'n beetje op he? morgenochtend mag ik die kijken. Nu al zin in <3 Dat is mijn beloning voor het hele weekend belachelijk hard aan m'n scriptie werken, namelijk gisteren van 8:00 tot 23:00, slapen van 00:30 tot 5:30 met drie kinderonderbrekingen en weer gescriptied vanaf 6:00.
Wauw, wat belachelijk goed van je!
Oud 02-09-2012, 21:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben net toch maar naar de openluchtbios gegaan, maar ben als compromis in de de pauze naar huis gegaan. En dat is natuurlijk een beetje stom, want nu heb ik de film maar half gezien, maar ook goed want kan ik gaan slapen, maar heb ik toch een beetje sfeer meegepikt en een vriendin na lage tijd weer even gezien
Chick Rock
Chick Rock is offline
En nu ga ik dus slaaaaapen.
Verwijderd
Citaat:
Nou, Sergay, dat is een mooi begin van je Saaicarrière.
Mijn eerste post in het saaitopic was ook zoiets als 'WHHHOOOAHHHHRRRRRRR', geloof ik. Eens kijken of ik die kan vinden.
Oud 02-09-2012, 21:40
Verwijderd
Ik denk dat ik in mijn eerste saaitopic alle weerwolfspelspelers heb uitgelachen omdat ik mijn eerste spel (als wolf) won

Hmm, misschien moeten we toch weer eens gaan spelen.
Oud 02-09-2012, 21:43
Verwijderd
Oh en welkom Sergay, saaitopics zijn inderdaad voor random dingen en goede discussies en alles wat je niet in andere topics kwijt kan enzo
Oud 02-09-2012, 21:46
Sergay
Sergay is offline
IR Baboon
*haalt vinger uit reet en ruikt met een verbaasde blik*

doe ik het al een bietje goed?
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
ZO, ik ben weer thuis
Verwijderd
Ik heb nog nooit een weerwolfspelgespeeld,volgens mij ben ik heel slecht

Ik ben naar de roodharigendag geweest en ik weet het zeker: Als ik kinderen kan krijgen, wil ik rooie! Omg. Sowieso, kinderen, maar roodharige kinderen <3
Oud 02-09-2012, 21:49
Sergay
Sergay is offline
Citaat:
Ik heb nog nooit een weerwolfspelgespeeld,volgens mij ben ik heel slecht

Ik ben naar de roodharigendag geweest en ik weet het zeker: Als ik kinderen kan krijgen, wil ik rooie! Omg. Sowieso, kinderen, maar roodharige kinderen <3
Als je het gen voor roodhaar draagt.. dus als het in je familie zit en als je partner hier ook drager van is dan heb je 25% kans op een roodhaar kind.
Is je partner roodhaar dan heb je 50% kans op roodhaar kinderen.

Yay voor genetica
Oud 02-09-2012, 21:52
Verwijderd
Het probleem met roodharige kinderen is een beetje dat ze of belachelijk mooi zijn en ik ze nooit naar buiten zou laten of ze zijn spuuglelijk en dan wil ik ook niet met ze over straat.
Oud 02-09-2012, 21:53
Verwijderd
Wat een kindervriend ben ik toch.
Verwijderd
Citaat:
Als je het gen voor roodhaar draagt.. dus als het in je familie zit en als je partner hier ook drager van is dan heb je 25% kans op een roodhaar kind.
Is je partner roodhaar dan heb je 50% kans op roodhaar kinderen.

Yay voor genetica
Ik heb zelf rood haar dus ik ga er van uit dat ik dat gen heb! Bij mijn vriend zitten volgens mij geen rooie in de familie. Maargoed, mijn moeder heeft bruin haar en mijn vader had zwart haar en die hebben een donkerblonde dochter gekregen, een bruinharige en twee rooien. Terwijl er bij mijn vader niks roods in de familie zit en bij mijn moeder een tante met lekker vaal rood haar. Ik blijf hopen!
Verwijderd
Citaat:
Het probleem met roodharige kinderen is een beetje dat ze of belachelijk mooi zijn en ik ze nooit naar buiten zou laten of ze zijn spuuglelijk en dan wil ik ook niet met ze over straat.
ik heb vandaag veel mooie rooie gezien!
Oud 02-09-2012, 21:54
Verwijderd
Ik ken maar 1 roodharige man die ik eventueel wel zou willen doen geloof ik, verder vind ik ze allemaal niks. Rode meisjes daarentegen
Oud 02-09-2012, 21:55
Verwijderd
Hoewel daar natuurlijk ook gedrochtjes bij zitten. Nou ja.
Oud 02-09-2012, 21:56
Verwijderd
Over zes dagen word, als het goed is, het eerste kindje in mijn vriendengroep geboren
Verwijderd
Oh en ik ben tante van een ginger
Verwijderd
Citaat:

Ik zou bij een roodharig kindje gewoon nooit geloven dat het echt uit mij gekomen is.
Oud 02-09-2012, 21:59
Verwijderd
Ik zie nu op de laatste foto's dat m'n neefje steeds blonder wordt, aangezien het jongetje is vind ik dat een goede zaak.
Oud 02-09-2012, 22:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Vandaag nog een gingermeisje gezien, mooi kind. Blonde moeder, donkerblonde vader. Haar broertje is witblond
Oud 02-09-2012, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Ik ken maar 1 roodharige man die ik eventueel wel zou willen doen geloof ik, verder vind ik ze allemaal niks. Rode meisjes daarentegen
Dat ben ik met je eens, er zijn maar weinig mooie rooie mannen. Een rooie Amerikaan heeft een documentaire gemaakt over "zijn zoektocht naar die ene vrouw die valt op roodharige mannen" In de trailer zegt een meisje: "It's more noticeable when you have a good looking ginger friend, 'cause then people point out, 'cause it's more of a surprise that he is good looking" En daar moest ik heel hard om lachen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten