Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2012, 10:30
Verwijderd
Hallo iedereen,

Zoals veel van jullie al weten maak ik Apps en website's.
Nu ben ik bezig met een website, op die website kun je unieke App's gratis downloaden.
Sommige spellen eventueel tegen een kleine vergoeding van 0,79 cent maar de meeste zullen gratis blijven.

Nu zoek ik mensen die een leuk concept hebben. Oftewel mensen die een leuk idee hebben voor een App.

Laat me het weten.

Mvg, Tijmen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2012, 11:01
Martiño
Martiño is offline
De Kantine is niet Contact Gezocht of Software & Multimedia. Dit hoort hier gewoon niet. Zet het in het vervolg dus eens op het juiste subforum.
Oud 30-09-2012, 22:44
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Lol, je wilt dus:

- Of dat mensen apps voor jou maken die jij dan vervolgens gratis (of voor een klein bedrag) wilt weggeven.

- Of apps vinden, die stelen en elders aanbieden alsof het van jou is.

Het eerste zal geen hond doen, het tweede is een zeer simpele manier om in de problemen te komen.

Doe maar gewoon niet.
Oud 01-10-2012, 14:55
Dasherman
Dasherman is offline
Als ik een gat in de markt vind maak ik zelf wel de app,en laat ik natuurlijk niet een ander mijn idee jatten.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2012, 08:00
Verwijderd
Ik heb een schitterend idee voor een app. Het idee is echter zo goed dat ik wel een winstmodel voor mijzelf wil bespreken
Met citaat reageren
Oud 02-10-2012, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een schitterend idee voor een app. Het idee is echter zo goed dat ik wel een winstmodel voor mijzelf wil bespreken
Vertel me het maar. Je krijgt alle inkomsten als deze van toepassing zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2012, 17:42
Verwijderd
Dat hebben we schriftelijk!

App die tekeningen omzet in vectorlijnen. Omzetten naar vectorlijnen is op dit moment zover ik weet nogal een kutklus, maar is wel mogelijk (Adobe Illustrator, o.a.) maar ik zou toch zeggen dat een scan / foto met een semi-intelligente tracing software er vectorvormen uit moet kunnen maken.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2012, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Dat hebben we schriftelijk!

App die tekeningen omzet in vectorlijnen. Omzetten naar vectorlijnen is op dit moment zover ik weet nogal een kutklus, maar is wel mogelijk (Adobe Illustrator, o.a.) maar ik zou toch zeggen dat een scan / foto met een semi-intelligente tracing software er vectorvormen uit moet kunnen maken.
Mhmm ik zal eens kijken wat ik kan doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten