Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2012, 23:02
Verwijderd
Hey forummers,

Ik vraag me af.. Morgen heb ik met een meisje afgesproken en mijn vraag is: vinden jullie dat ik aan haar mag vragen of ze al eens gezoend heeft?

Alvast heel erg bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-08-2012, 23:06
Verwijderd
Als het in het gesprek past wel, maar anders zou ik het niet doen.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2012, 00:19
Verwijderd
Oke en wat vinden de anderen?
Met citaat reageren
Oud 24-08-2012, 00:29
Zeppelin
Zeppelin is offline
Ja, gewoon vragen. Waarom zou je dat niet mogen vragen? Je hebt een afspraakje met haar, dus blijkbaar vinden jullie elkaar leuk toch? Dan lijkt het me een zeer relevante vraag.
Oud 24-08-2012, 00:31
Verwijderd
Nou het is niet echt een date... Gewoon om elkaar beter te leren kennen... Het loefst zou ik het wel met der zoenen
Met citaat reageren
Oud 24-08-2012, 00:32
Verwijderd
Citaat:
Ja, gewoon vragen. Waarom zou je dat niet mogen vragen? Je hebt een afspraakje met haar, dus blijkbaar vinden jullie elkaar leuk toch? Dan lijkt het me een zeer relevante vraag.
Nou het is niet echt een date... Gewoon om elkaar beter te leren kennen... Het loefst zou ik het wel met der zoenen
Met citaat reageren
Oud 24-08-2012, 02:40
Zeppelin
Zeppelin is offline
Dat noemt men een date....
Als je met haar wil bekken kan je met die vraag juist heel goed aantsturen daarop.
Oud 24-08-2012, 13:25
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Je mag het best vragen maar ik zou het alleen doen als het gesprek er een beetje naartoe leidt, ik zou het op een date raar vinden als een jongen me uit het niets vraagt of ik al eens gezoend heb omdat het denk ik niet zulke relevante info is, ik bedoel, wat moet je daarna met het antwoord?
Oud 24-08-2012, 15:53
Verwijderd
Ik zou het niet vragen, gewoon zoenen als de omstandigheden het toelaten.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2012, 21:01
Tijsieo
Tijsieo is offline
Citaat:
Hey forummers,

Ik vraag me af.. Morgen heb ik met een meisje afgesproken en mijn vraag is: vinden jullie dat ik aan haar mag vragen of ze al eens gezoend heeft?

Alvast heel erg bedankt
Maar als jij denkt ik ga het haar vragen en heel het forum zegt nee Luister je er dan naar? Dus je moet het gewoon zelf uitzoeken
Met citaat reageren
Oud 27-08-2012, 20:08
Volk
Volk is offline
Wat probeer je te bereiken met de vraag?

Je mag natuurlijk altijd alles vragen, hoe zij er op zal reageren weten wij niet.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2012, 20:23
Verwijderd
Ik zou niet met zo'n vraag beginnen. Zelf vind ik het niet echt fijn als een jongen op men eerste afspraak vraagt met wie ik heb gezoend.. maar ik denk dat het niet zo raar is als je het vraagt, maar doe het op een moment dat het al een beetje over die onderwerpen gaat! Anders komt het echt heel erg raar over! Succes!!!!!! X
Met citaat reageren
Oud 29-08-2012, 20:29
Proletarian
Proletarian is offline
Het is een overbodige complicatie. Het gaat niet om anderen waarmee ze gezoend heeft maar om jou.
Oud 30-08-2012, 07:07
Afrodiete
Afrodiete is offline
Ik zou het niet vragen, of het moet ter sprake komen. Ik weet niet of het van belang is om te weten of ze al eens gezoend heeft voordat je met haar wil zoenen en zo'n vraag uit het niets kan een verkeerde indruk achter laten.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2012, 07:50
S0meone
S0meone is offline
Dat bekken komt echt wel eens een keer op een intiem moment, Maak je er niet zo druk om.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2012, 10:17
Vowel
Vowel is offline
Ik zou het nogal vreemd vinden als een jongen mij dat zou vragen. Maakt het antwoord trouwens uit? Zou het antwoord invloed hebben op hoe leuk je haar vindt?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2012, 18:40
S0meone
S0meone is offline
Citaat:
Ik zou het nogal vreemd vinden als een jongen mij dat zou vragen. Maakt het antwoord trouwens uit? Zou het antwoord invloed hebben op hoe leuk je haar vindt?
Ik denk eerder dat hij haar wil bekken en daarom deze vraag stelt.

Alleen als het in het gesprek past kun je het vragen, anders is het alleen maar raar.

Citaat:
Maar als jij denkt ik ga het haar vragen en heel het forum zegt nee Luister je er dan naar? Dus je moet het gewoon zelf uitzoeken
goeie opmerking,

Als we tips geven, ga je er dan naar luisteren of ga je je eigen gang, Als je niet luistert en je weet bijna al zeker dat je dat dus wel gaat doen, Hoeft er ook geen topic voor te komen, Dit lijkt mij niet alleen voor dit topic maar ook voor sommige andere.

Laatst gewijzigd op 31-08-2012 om 18:47.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2012, 20:26
Verwijderd
Niet zomaar ineens vragen: heb je wel eens gezoend. Wel als het over zoenen gaat.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2012, 16:47
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Ik vraag dat soms ook aan vrienden waarvan ik het niet weet.
Het hangt ervan af wat je ervan maakt.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2012, 14:49
Verwijderd
Ik kan het me goed voorstellen, je wilt natuurlijk geen afgelikte boterham. Probeer er subtiel op aan te sturen en vraag het dan op natuurlijke wijze.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten