Advertentie | |
|
![]() |
|
Je mag het best vragen maar ik zou het alleen doen als het gesprek er een beetje naartoe leidt, ik zou het op een date raar vinden als een jongen me uit het niets vraagt of ik al eens gezoend heb omdat het denk ik niet zulke relevante info is, ik bedoel, wat moet je daarna met het antwoord?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou niet met zo'n vraag beginnen. Zelf vind ik het niet echt fijn als een jongen op men eerste afspraak vraagt met wie ik heb gezoend.. maar ik denk dat het niet zo raar is als je het vraagt, maar doe het op een moment dat het al een beetje over die onderwerpen gaat! Anders komt het echt heel erg raar over! Succes!!!!!! X
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Alleen als het in het gesprek past kun je het vragen, anders is het alleen maar raar. Citaat:
Als we tips geven, ga je er dan naar luisteren of ga je je eigen gang, Als je niet luistert en je weet bijna al zeker dat je dat dus wel gaat doen, Hoeft er ook geen topic voor te komen, Dit lijkt mij niet alleen voor dit topic maar ook voor sommige andere. Laatst gewijzigd op 31-08-2012 om 18:47. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wie saait mijn zoon? #1706 Chick Rock | 500 | 29-08-2012 16:39 | |
Werk, Geld & Recht |
Een paar sollicitatie vraagjes Verwijderd | 7 | 29-04-2006 19:35 | |
Verhalen & Gedichten |
'Wanneer mag ik me hoe voelen' Verwijderd | 5 | 20-01-2005 18:41 | |