Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2002, 20:01
Gargoyle
Gargoyle is offline
Lieve mensen,

Ik zit met een tweetal vragen. Ik heb het een tijdje terug uit gemaakt met mijn vriend. Toen heb ik tussendoor een ander gehad, maar kwam er heel snel achter dat ik nog vreselijk veel van mijn ex hou en hem terug wil.
Dit heb ik mijn ex een paar dagen geleden verteld en hij wist nog niet wat hij daarmee aan moest. Ik heb hem gisteren nog een keer gevraagt of hij er al uit was, maar dat was hij nog niet.
Nu wil ik me niet al te veel opdringen, maar ik wil wel weten waar ik aan toe ben.

Nu mijn vragen:
-Is er nog hoop als hij zo lang moet twijfelen?

-En mag ik van hem vragen zo snel mogelijk antwoord te geven of moet ik hem alle tijd van de wereld gunnen om er eens goed over na te kunnen denken?

Ik ben vreselijk wanhopig dus alvast heel erg bedankt voor jullie reacties.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-07-2002, 20:10
Gothic
Gothic is offline
Je moet die jongen tijd geven, niet zo aan zijn kop zeuren, je kan toch niet verwachten dat hij weer voor je klaar staat als het jou uitkomt??!

Hoop, geen id
Oud 03-07-2002, 20:19
Gargoyle
Gargoyle is offline
Ja, dat vind ik aan de ene kant ook, maar aan de andere kant is het vreselijk moeilijk om met zulke onzekerheid te leven. Ik wordt bijvoorbeeld 's nachts gillend wakker omdat ik dingen over hem droom die ik niemand gun.
Snap je een beetje dat ik daarom graag zo snel mogelijk wil weten waar ik aan toe ben?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 21:30
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Gargoyle schreef:
Ja, dat vind ik aan de ene kant ook, maar aan de andere kant is het vreselijk moeilijk om met zulke onzekerheid te leven. Ik wordt bijvoorbeeld 's nachts gillend wakker omdat ik dingen over hem droom die ik niemand gun.
Snap je een beetje dat ik daarom graag zo snel mogelijk wil weten waar ik aan toe ben?
word je echt gillend wakker?? raar... wat droom je dan?? echt heel vaag.

maar je moet het hem niet aandringen, want dan weet hij niet wat hij wil en dan kiest hij waarschijnlijk toch niet voor je. dus je kan hem beter de ruimte geven!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 22:41
Gargoyle
Gargoyle is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:

word je echt gillend wakker?? raar... wat droom je dan?? echt heel vaag.

maar je moet het hem niet aandringen, want dan weet hij niet wat hij wil en dan kiest hij waarschijnlijk toch niet voor je. dus je kan hem beter de ruimte geven!
Ja, het was een erg rare droom. Het kwam er op neer dat hij voor m'n neus dood ging en ik kon er niets aan doen. Ik moest hulpeloos toekijken.
Ik heb de rest van de nacht geen ogg meer dicht kunnen doen.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 02:50
Verwijderd
Zulke dromen heeft mijn vriend elke nacht.. maar dan dat ik dood ga... Mjah. rottig voor je, ben blij dat ik zulk soort dromen niet heb.
Wat ik wou zeggen. je hebt het uitgemaakt en wat met een ander gehad, ik zou me behoorlijk gekwetst voelen als ik hem was dus het minste wat je iig kunt doen is gewoon nog even afwachten. Tuurlijk moet het niet te lang gaan duren, ik weet natuurlijk niet waarom je het uitgemaakt hebt maar tlijkt me niet dat hij daar zo happy onder was dus geef hem wat tijd....
Hoop op het beste en geef hem de tijd en ruimte.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 12:15
AtHell
AtHell is offline
ja dus: je dumt 'm -> neemt een ander -> raakt daar op uitgekeken -> wil hem weer

.. nou als ik hem was zou ik het wel weten hoor en ja tuuurlijk is er nog kans voor je wees naïef de aanhoudster wint
Oud 05-07-2002, 00:29
Gargoyle
Gargoyle is offline
Citaat:
AtHell schreef:
ja dus: je dumt 'm -> neemt een ander -> raakt daar op uitgekeken -> wil hem weer
Nee, ik raakte niet uitgekeken op die ander. Ik mis mijn ex te veel om een eerlijke relatie (voor mezelf en voor de ander) met iemand anders aan te gaan.

Ik weet dat de kans dat ik mijn ex terug krijg maar klein is. Maar ik vind het niet eerlijk om met iemand door te gaan, terwijl mijn ik in mijn hart nog bij mijn ex zit.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 06:59
lake bodom
lake bodom is offline
Citaat:
AtHell schreef:

.. nou als ik hem was zou ik het wel weten hoor en ja tuuurlijk is er nog kans voor je wees naïef de aanhoudster wint
vind ik ook...

maarja heeft me vriend ook gedaan, maar zat anders in elkaar bij ons, ik had t uitgemaakt, toen heeft ie meteen met ander meisje gezoent maarja kwou hem wel weer terug had t nooit uitgewilt, maar zag niet meer zo zitten enzo... maar toen wist hij niet of hij nog wel met mij wilde uiteindelijk is t wel weer goed gekomen tussen ons...\
ik baal echt van die tijd toen, maar t zit nu gelukkig weer goed
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten