Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou sowieso zeggen 'nee, daar heb ik geen zin in' in plaats van 'nee, dat is vreemdgaan'. Stel dat het uitgaat met je vriend, en een jongen probeert iets bij je waar je geen zin meer in hebt. Dan kun je niet zeggen dat dat vreemdgaan is omdat je geen vriendje hebt, en dan zit je met de gebakken peren omdat je verder nooit hebt geoefend gewoon nee te zeggen omdat je het zelf niet wilt.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar verder vind ik het geen vreemdgaan. Of ik ga op mijn verjaardag drie keer vreemd met al m'n collega's. |
![]() |
|
Dat je los een afspraakje maakt met een andere jongen, zou ik niet leuk vinden als vriend zijnde, maar kom op een kusje op de wang is echt niet erg.
Goede vriendinnen met wie ik regelmatig omga geef ik ook een knuffel en een kusje op de mond. Maar ga er niet los mee op "date"...
||
Citaat:
|
Tuurlijk wel, maar zo intiem als een etentje/film etc met een andere jongen lijkt mij wat overdreven.
Maar laat ik het zo zeggen, ik heb het nooit meegemaakt dat mijn vriendin behoefte heeft om met een andere jongen op pad te gaan. Tuurlijk met een groepje stappen etc wel maar zo alleen op stap.
|
Moeite mee had is een groot woord. Heb een keer een vriendin gehad met een "super beste vriend", maar die gozer was gewoon verliefd op haar en probeerde dingen bij haar terwijl ik met haar ging. Dan kwam hij weer bloemen brengen om het goed te maken etc. Dat gaat mij te ver.
Maar mocht iemand een goede normale band hebben met een meisje en ze willen af en toe wat doen vind ik het prima, maar hebt het gewoon nooit echt meegemaakt. Behalve die ene jongen trouwens. Later is het uitgegaan en een half jaar later had ze toch wat met hem maar goed
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Nou ja, wij wonen samen dus ja als ik met de jongens op pad ga dan overleg ik dat even. En zij zegt ook als ze wat gaat doen, lijkt me niet meer dan normaal.
edit: idd ik heb er niets op tegen als het om een duidelijk gewone vriendschap gaat. Zonder dat ik moet gaan denken dat hij met ze tengels aan je gaat zitten.
|
Verwijderd
|
Afspreken met vrienden van het andere geslacht hangt af van de situatie denk ik.
Ik ga geregeld met jongens op stap, uit eten of gewoon dingen doen, ook als het alleen met zijn tweeën is. Maar dit doe ik al zowat mijn hele leven, dus mijn vriend vindt dat niet raar. Hij weet ook dat ik met een aantal heel close ben. Tijdens onze relatie ben ik bevriend geworden met zijn beste vriend, vindt hij ook prima dat we samen afspreken en eten. Hij vertrouwt mij volledig. Ik kom ook wel eens mensen tegen die vrienden van me worden, maar zodra ik door heb dat die ander mij wel heel erg leuk vindt, zou ik daar niet mee afspreken met zijn tweeën, ik heb er namelijk niet echt behoefte aan om te gaan daten met een andere jongen. Als hij met vriendinnen ging afspreken, zou ik dat juist wel raar vinden, omdat hij dat normaal ook nooit deed. Niet met zijn gewone vriendinnen als nieuwe vriendinnen die hij ontmoet heeft. |
![]() |
||
Citaat:
als je niet samenwoont dan hoeft het inderdaad niet. Maar dan nog voel je bij bepaalde jongens wel aan dat zij misschien toch meer van jou willen dan jouw bedoeling is. Dan ga ik daar niet de hele dag knus mee op stap.
|
Verwijderd
|
Ik zou niet willen dat mijn vriendin dat deed. Lichamelijk contact met andere jongens vind ik helemaal niets. Maar goed, de schuld ligt natuurlijk bij je vriend, als hij dit soort dingen (afspreken met andere jongen) toestaat, is het hek van de dam. Geef dames 1 vinger...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ex terugnemen na vreemdgaan Huppeldepups | 9 | 10-07-2012 19:47 | |
Seksualiteit |
is cybersex vreemdgaan? juno | 61 | 30-12-2003 20:32 | |
Liefde & Relatie |