Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2012, 09:28
Brigitjee
Brigitjee is offline
Heej, ik heb een kort en klein vraagje:

Ik vroeg me af: is een klein kusje op je wang ook vreemdgaan?

Alvast bedankt

XxX brigitjee
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-08-2012, 09:32
Croque
Croque is offline
Wat waren de omstandigheden?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2012, 09:36
Brigitjee
Brigitjee is offline
Citaat:
Wat waren de omstandigheden?
Ik had afgesproken met een jongen, leuk, duurde lang, maar aan het eind wou hij me een lief kusje op mijn wang geven, maar daar was ik niet voor in, dus ik zei snel "nee dat is vreemdgaan" (was dus een smoes) maar ondanks dst het een smoes was, vraag ik het me wel gewoon af....want ik heb echt geen idee
Met citaat reageren
Oud 12-08-2012, 09:38
Dasherman
Dasherman is offline
Nee.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2012, 09:39
Schrödinger
Schrödinger is offline
Dat moet je niet aan ons vragen maar aan je vriend, hij is degene die er eventueel een probleem van kan maken.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2012, 09:41
Brigitjee
Brigitjee is offline
Citaat:
Dat moet je niet aan ons vragen maar aan je vriend, hij is degene die er eventueel een probleem van kan maken.
Dat is waar
Met citaat reageren
Oud 12-08-2012, 10:24
Cucumber.
Cucumber. is offline
Wat is de relatie tussen die jongen en jou? Als het een vriendschappelijke relatie is, zou ik het niet echt als vreemdgaan beschouwen (sommige jongens doen dat nu eenmaal...), maar als je hem echt leuk vindt (en hij jou dus), is het een andere situatie.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2012, 10:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik zou sowieso zeggen 'nee, daar heb ik geen zin in' in plaats van 'nee, dat is vreemdgaan'. Stel dat het uitgaat met je vriend, en een jongen probeert iets bij je waar je geen zin meer in hebt. Dan kun je niet zeggen dat dat vreemdgaan is omdat je geen vriendje hebt, en dan zit je met de gebakken peren omdat je verder nooit hebt geoefend gewoon nee te zeggen omdat je het zelf niet wilt.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2012, 10:35
AzN
AzN is offline
Waarom had je met die jongen afgesproken? Als 't 'n soort date was, zou je dat ook kunnen zien als vreemdgaan..
Oud 12-08-2012, 17:17
Brigitjee
Brigitjee is offline
Citaat:
Waarom had je met die jongen afgesproken? Als 't 'n soort date was, zou je dat ook kunnen zien als vreemdgaan..
Het was geen soort date het was een vriendschappelijk afspraakje
Met citaat reageren
Oud 13-08-2012, 10:41
Verwijderd
Nee dat is het niet.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2012, 11:03
Hazel
Hazel is offline
Ligt eraan wat voor kusje, imho.
Oud 13-08-2012, 11:06
Verwijderd
Natuurlijk is dat geen vreemdgaan. :')
Met citaat reageren
Oud 13-08-2012, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Ik zou sowieso zeggen 'nee, daar heb ik geen zin in' in plaats van 'nee, dat is vreemdgaan'. Stel dat het uitgaat met je vriend, en een jongen probeert iets bij je waar je geen zin meer in hebt. Dan kun je niet zeggen dat dat vreemdgaan is omdat je geen vriendje hebt, en dan zit je met de gebakken peren omdat je verder nooit hebt geoefend gewoon nee te zeggen omdat je het zelf niet wilt.
ja, goed punt.
Maar verder vind ik het geen vreemdgaan. Of ik ga op mijn verjaardag drie keer vreemd met al m'n collega's.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2012, 11:11
bierkoning
bierkoning is offline
Dat je los een afspraakje maakt met een andere jongen, zou ik niet leuk vinden als vriend zijnde, maar kom op een kusje op de wang is echt niet erg.

Goede vriendinnen met wie ik regelmatig omga geef ik ook een knuffel en een kusje op de mond. Maar ga er niet los mee op "date"...
Oud 14-08-2012, 11:31
Pluis
Pluis is offline
ik vind een kusje op de wang heel normaal, ik zou eerder een beetje mijn wenkbrauwen optrekken van het afspreken met een andere jongen. Weet je vriend dat je met een andere jongen hebt afgesproken?
Oud 14-08-2012, 12:20
Lente
Lente is offline
pluis, serieus? Je wenkbrauwen optrekken omdat iemand iets gezelligs doet met een ander dan haar vriend?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2012, 12:48
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
pluis, serieus? Je wenkbrauwen optrekken omdat iemand iets gezelligs doet met een ander dan haar vriend?
Nou ja iets gezelligs met vriendinnen, of een vriendengroepje oke. Maar met een andere jongen naar de bios of wat drinken ofzo lijkt mij ook wat gek
Oud 14-08-2012, 12:57
Lente
Lente is offline
waarom? mogen meisjes geen vrienden meer hebben als ze een relatie krijgen?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2012, 13:09
bierkoning
bierkoning is offline
Tuurlijk wel, maar zo intiem als een etentje/film etc met een andere jongen lijkt mij wat overdreven.
Maar laat ik het zo zeggen, ik heb het nooit meegemaakt dat mijn vriendin behoefte heeft om met een andere jongen op pad te gaan. Tuurlijk met een groepje stappen etc wel maar zo alleen op stap.
Oud 14-08-2012, 13:16
Lente
Lente is offline
oh wauw ik ben echt stomverbaasd. en blij dat ik nooit een vriend had die er moeite mee had dat ik regelmatig afspreek met een vriend
Met citaat reageren
Oud 14-08-2012, 13:20
Lente
Lente is offline
bierkoning, ik lees nu dat je gewone vriendinnen op hun mond kust, waarom vind je dat niet te intiem? En wat zou je ervan vinden als je vriendin haar vrienden ook zo begroet?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2012, 13:23
bierkoning
bierkoning is offline
Moeite mee had is een groot woord. Heb een keer een vriendin gehad met een "super beste vriend", maar die gozer was gewoon verliefd op haar en probeerde dingen bij haar terwijl ik met haar ging. Dan kwam hij weer bloemen brengen om het goed te maken etc. Dat gaat mij te ver.

Maar mocht iemand een goede normale band hebben met een meisje en ze willen af en toe wat doen vind ik het prima, maar hebt het gewoon nooit echt meegemaakt. Behalve die ene jongen trouwens. Later is het uitgegaan en een half jaar later had ze toch wat met hem maar goed
Oud 14-08-2012, 13:26
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
bierkoning, ik lees nu dat je gewone vriendinnen op hun mond kust, waarom vind je dat niet te intiem? En wat zou je ervan vinden als je vriendin haar vrienden ook zo begroet?
en dat doet ze ook, en ook bij haar vriendinnen. Maar dat is gewoon een hoi/doei.
Oud 14-08-2012, 13:27
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Ik kreeg een beetje de indruk dat haar vriendje helemaal niet wist dat ze met andere jongens dingen doet. Dat vind ik niet zo ideaal. Natuurlijk mag je wel gewoon dingen met andere jongens doen, zolang je er maar geen geheim van gaat zitten maken.
Oud 14-08-2012, 13:28
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Ik kreeg een beetje de indruk dat haar vriendje helemaal niet wist dat ze met andere jongens dingen doet. Dat vind ik niet zo ideaal. Natuurlijk mag je wel gewoon dingen met andere jongens doen, zolang je er maar geen geheim van gaat zitten maken.
en dat idee kreeg ik ook idd.
Oud 14-08-2012, 14:05
Lente
Lente is offline
okee, als het een geheim is, is dat niet goed. Maar om alles wat je doet te moeten verantwoorden, lijkt me vreselijk. Vertellen jullie alles wat je doet en met wie, aan je vriend(in)?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2012, 14:06
Lente
Lente is offline
Citaat:
Moeite mee had is een groot woord. Heb een keer een vriendin gehad met een "super beste vriend", maar die gozer was gewoon verliefd op haar en probeerde dingen bij haar terwijl ik met haar ging. Dan kwam hij weer bloemen brengen om het goed te maken etc. Dat gaat mij te ver.

Maar mocht iemand een goede normale band hebben met een meisje en ze willen af en toe wat doen vind ik het prima, maar hebt het gewoon nooit echt meegemaakt. Behalve die ene jongen trouwens. Later is het uitgegaan en een half jaar later had ze toch wat met hem maar goed
Haha logisch dat je dit niet tof vond, maar dit is ook heel anders dan een gewone vriendschap.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2012, 14:07
bierkoning
bierkoning is offline
Nou ja, wij wonen samen dus ja als ik met de jongens op pad ga dan overleg ik dat even. En zij zegt ook als ze wat gaat doen, lijkt me niet meer dan normaal.

edit: idd ik heb er niets op tegen als het om een duidelijk gewone vriendschap gaat. Zonder dat ik moet gaan denken dat hij met ze tengels aan je gaat zitten.
Oud 14-08-2012, 14:08
Lente
Lente is offline
en toen jullie nog niet samenwoonden?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2012, 14:11
bierkoning
bierkoning is offline
Nee toen niet, hoewel er dan achteraf wel werd gesproken over het weekend of hoe was het de afgelopen dagen.
Oud 14-08-2012, 14:22
Verwijderd
Afspreken met vrienden van het andere geslacht hangt af van de situatie denk ik.
Ik ga geregeld met jongens op stap, uit eten of gewoon dingen doen, ook als het alleen met zijn tweeën is. Maar dit doe ik al zowat mijn hele leven, dus mijn vriend vindt dat niet raar. Hij weet ook dat ik met een aantal heel close ben.
Tijdens onze relatie ben ik bevriend geworden met zijn beste vriend, vindt hij ook prima dat we samen afspreken en eten. Hij vertrouwt mij volledig. Ik kom ook wel eens mensen tegen die vrienden van me worden, maar zodra ik door heb dat die ander mij wel heel erg leuk vindt, zou ik daar niet mee afspreken met zijn tweeën, ik heb er namelijk niet echt behoefte aan om te gaan daten met een andere jongen.
Als hij met vriendinnen ging afspreken, zou ik dat juist wel raar vinden, omdat hij dat normaal ook nooit deed. Niet met zijn gewone vriendinnen als nieuwe vriendinnen die hij ontmoet heeft.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2012, 14:23
Verwijderd
En tja kusje op de wang van een vriend, dat moet kunnen,behalve als je er zelf heel moeilijk over gaat doen, want dan is er blijkbaar iets anders aan de hand.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2012, 17:30
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Nou ja, wij wonen samen dus ja als ik met de jongens op pad ga dan overleg ik dat even. En zij zegt ook als ze wat gaat doen, lijkt me niet meer dan normaal.

edit: idd ik heb er niets op tegen als het om een duidelijk gewone vriendschap gaat. Zonder dat ik moet gaan denken dat hij met ze tengels aan je gaat zitten.
dit inderdaad. ik woon ook samen dus het is logisch dat je elkaar even zegt waar je naartoe gaat en met wie.
als je niet samenwoont dan hoeft het inderdaad niet. Maar dan nog voel je bij bepaalde jongens wel aan dat zij misschien toch meer van jou willen dan jouw bedoeling is. Dan ga ik daar niet de hele dag knus mee op stap.
Oud 15-08-2012, 18:16
xanile
xanile is offline
tuurlijk niet!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2012, 00:11
Afrodiete
Afrodiete is offline
Nee, tenzij hij ondertussen z'n leuter erin hing.
Oud 06-09-2012, 10:15
Verwijderd
Ik zou niet willen dat mijn vriendin dat deed. Lichamelijk contact met andere jongens vind ik helemaal niets. Maar goed, de schuld ligt natuurlijk bij je vriend, als hij dit soort dingen (afspreken met andere jongen) toestaat, is het hek van de dam. Geef dames 1 vinger...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2012, 18:56
Verwijderd
Ik geef meisjes altijd als ze bv. jarig zijn, ik met ze afspreek, ze ontmoet op school wat dan ook een kus op de wang.
Ook diegene die vriendjes hebben .
Maakt niks uit toch?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2012, 15:15
S0meone
S0meone is offline
@JRRY dit gaat vast niet over een verjaardag.

@OT
Als jij er mee zit moet je het hem vertellen en bespreken...
Met citaat reageren
Oud 08-09-2012, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Heej, ik heb een kort en klein vraagje:

Ik vroeg me af: is een klein kusje op je wang ook vreemdgaan?

Alvast bedankt

XxX brigitjee
Ja.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten