Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2012, 18:10
Aqualia
Aqualia is offline
Wat zijn jullie gekke of grappige gewoontes? Zoals _om even een voorbeeld te noemen_ elke dag de foto van jou en je hond aanraken

Laatst gewijzigd op 28-08-2012 om 15:08.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-08-2012, 19:30
AzN
AzN is offline
Niet over gras durven lopen, omdat ik bang ben om in de hondenpoep te trappen.
Oud 27-08-2012, 20:01
Volk
Volk is offline
Ik weiger dezelfde sokken te dragen aan m'n voeten. Ik zie mijn voeten als individuen en als ik ze gelijk kleed vind ik dat net zo zielig als tweelingen met dezelfde kleding.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2012, 20:17
Verwijderd
Een beetje raar maar bij een game wissel ik de hele tijd tussen wapens en noem ik ze op in mijn hoofd, ik ben waarschijnlijk eens heel hard op mijn hoofd ofzo gevallen.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2012, 20:38
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hoe zijn dat eigenschappen? Dat zijn toch gewoonten?
Met citaat reageren
Oud 27-08-2012, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Ik weiger dezelfde sokken te dragen aan m'n voeten. Ik zie mijn voeten als individuen en als ik ze gelijk kleed vind ik dat net zo zielig als tweelingen met dezelfde kleding.
Gossie, deze vind ik leuk
Met citaat reageren
Oud 27-08-2012, 22:12
Aqualia
Aqualia is offline
Fizzle, je hebt natuurlijk gelijk. Ik had idd gewoonten moeten neerzetten
Met citaat reageren
Oud 28-08-2012, 09:29
Superphris
Superphris is offline
Als ik skittles eet, eet ik altijd eerst de oranje, dan de gele, dan de rode, dan de groene en als laatst de paarse. En zo heb ik bij elk soort snoep en eten een volgorde :$.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2012, 15:10
Missy
Missy is offline
Citaat:
Fizzle, je hebt natuurlijk gelijk. Ik had idd gewoonten moeten neerzetten
Opgelost.

Ik heb altijd de neiging om heel vaak te controleren of mijn telefoon, sleutels en portemonnee in mijn tas zitten. Maar dat is misschien niet zo heel gek.

Als ik bij iemand naar het toilet ben geweest vraag ik me altijd af of ik toch wel echt heb doorgetrokken. Dus dan controleer ik het voor de zekerheid altijd nog even.
Oud 28-08-2012, 16:43
Dasherman
Dasherman is offline
Citaat:
Opgelost.

Ik heb altijd de neiging om heel vaak te controleren of mijn telefoon, sleutels en portemonnee in mijn tas zitten. Maar dat is misschien niet zo heel gek.

Als ik bij iemand naar het toilet ben geweest vraag ik me altijd af of ik toch wel echt heb doorgetrokken. Dus dan controleer ik het voor de zekerheid altijd nog even.
Ik doe dat ook >_< allebei
Met citaat reageren
Oud 28-08-2012, 17:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als medewerkers in een kledingwinkel mijn gekochte kleding slecht opvouwen, dan vouw ik hem eerst opnieuw op voor ik hem in mijn tas doe, maar wel met mijn rug naar ze toe zodat het niet onbeleefd is. Ik kan echt niet tegen slecht gevouwen kleren
Met citaat reageren
Oud 28-08-2012, 18:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn eten mag elkaar niet raken, tenzij het door elkaar hoort (zoals kip kerrie).
Oud 28-08-2012, 19:16
DAH
DAH is offline
Sleutels in mijn linker broekzak, zakdoekjes en mobiel in mijn rechter. Verder verandert het, maar vooral mijn sleutels staan vast, altijd in mijn linker broekzak.
Oud 28-08-2012, 19:42
Verwijderd
Sleutels links telefoon rechts en als ik aan iets leuks denk dan wrijf ik over mijn telefoon als een soort van "afkloppen".
Met citaat reageren
Oud 28-08-2012, 23:31
Volk
Volk is offline
Mijn sleutels in een tas of in m'n hand in een jaszak doen zodra ik in de buurt van put kom zodat ze er zeker niet invallen.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2012, 00:05
Afrodiete
Afrodiete is offline
Citaat:
Mijn eten mag elkaar niet raken, tenzij het door elkaar hoort (zoals kip kerrie).
Haha same here.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2012, 19:09
Aqualia
Aqualia is offline
Altijd dingen denken als, 'Als ik nu met rechts als eerste mijn kamer binnenga, heb ik een voldoendr voor mijn proefwerk'
Met citaat reageren
Oud 01-09-2012, 19:44
Sebastien
Sebastien is offline
altijd op de klok kijken als het een dubbele tijd is, (11.11 , 22.22 , 13.13 etc.) vooral de laatste tijd doe ik dat vaak..
Met citaat reageren
Oud 01-09-2012, 20:15
Vesta
Vesta is offline
Citaat:
Opgelost.

Dit
Oud 02-09-2012, 11:02
Verwijderd
Om te controleren of mijn mobiel en mijn geld er wel in zit, terwijl ik eigenlijk al weet dat het er in zit.

Citaat:
Dit heb ik ook!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2012, 13:50
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Als ik wil dat iets niet gaat gebeuren, moet ik heel hard denken dat het wel gaat gebeuren. Soms best vervelend want dan ben je de hele tijd nare dingen aan het denken om te voorkomen dat het gebeurt
Met citaat reageren
Oud 02-09-2012, 18:25
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Altijd als ik ergens naartoe ga, of ik ben ergens ofzo controleer ik echt om het halfuur of mijn portomonee nog wel op de plek in mijn tas zit waar hij hoort

Ohja, en ik zet mijn bril nooit op als ik in mijn pyama rondloop, waarschijnlijk omdat ik het een lelijke combi vind maar echt handig is het niet.
Oud 02-09-2012, 22:59
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Sleutels in mijn linker broekzak, zakdoekjes en mobiel in mijn rechter. Verder verandert het, maar vooral mijn sleutels staan vast, altijd in mijn linker broekzak.
Bij mij is het telefoon standaard rechts! Zakdoek en lippenbalsem in principe links. Sleutels rechts in bovengenoemde situatie, want beide kanten evenveel items als dat kan, maar soms ook links. Sowieso sleutels in jas of tas als ik die bij me heb.

Verder heb ik soms periodes dat ik steeds mijn rechterpink uitsteek/strek en dan echt paar keer achter mekaar. Zo irritant want krijg er later last van. Heb ik soms ook met neus(vleugels) bewegen. Gaat uiteindelijk ook zeer doen. Ik probeer het wel te blokkeren als ik t merk.

Ik doe altijd vriezers/koelkasten dicht in supermarkten als ik voorbij loop en ze staan niet goed dicht.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2012, 14:23
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
om het uur m'n handen wassen, soms vaker

en als de klok bijvoorbeeld op 14.59 staat kijk ik er net zo lang naar tot er 15:00 staat x)
Met citaat reageren
Oud 04-09-2012, 10:18
Aqualia
Aqualia is offline
Citaat:

Ik doe altijd vriezers/koelkasten dicht in supermarkten als ik voorbij loop en ze staan niet goed dicht.

Same here!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-09-2012, 10:22
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:

Maar dat is geen vreemde gewoonte, dat is een hele goede gewoonte! Dat zouden meer mensen moeten doen!
Oud 04-09-2012, 14:30
flyaway
flyaway is offline
M&M's eet ik afwisselend links en rechts in mijn mond.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2012, 14:35
DAH
DAH is offline
Met m&m's probeer ik altijd een.balans te maken tussen de kleuren. Als ik drie bruine heb en een gele, eet ik eerst 2 bruine.
Oud 04-09-2012, 20:38
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Met m&m's probeer ik altijd een.balans te maken tussen de kleuren. Als ik drie bruine heb en een gele, eet ik eerst 2 bruine.
Dit heb ik ook.
Oud 04-09-2012, 21:03
Sergay
Sergay is offline
Zoveel herkenbare shit!

Maar ik heb een paar gewoontes die echt schaamtelijk zijn.. zucht
Ik heb een (vaste) snuifshirt.. als ik in me kamer ben pak ik die in me hand en snuif ik eraan omdat sommige plekken het dan lekker ruikt ;$ doe ik al sinds kinds af aan, een soort troost.
Of ik wikkel het om mijn vingers en maak er een scherp punt van waarmee ik teken en kras over mijn lichaam.. lol.

Mijn perfectionisme vliegt van het dak af..
Ik had een aquarium met plantjes erin en die plantjes moesten allertijde recht en symmetrisch staan.
Als een steel dan ging draaien of hangen, douwde ik me hand erin en zette hem weer recht.
Maar de stroming was soms zo sterk dat het plant nooit recht kon blijven dus soms dan 100x met me handen erin. Als ik s'ochtends opstond was dat het eerste wat ik deed, plantjes controleren en rechtzetten, dan miste ik de buurtbus, en daardoor mijn trein aansluiting en de bus in nijmegen waardoor ik te laat op school kwam en een preek kreeg en niet in de les mocht, me waardeloos voelde en na een paar herhalingen heb ik dat kut plantje uit de raam gegooid. Stroming was gewoon te sterk..

Als ik de konijnen hokken heb schoongemaakt, controleer ik het een uur later en soms hebben ze het dan weer vies gemaakt door voer uit het bak te gooien, dan vis ik die korrels een voor een eruit en gooi terug in het bakje, en soms doe ik dat ook met de keutels tot hij weer schoon is.

De kabels onder en achter mijn bureau moeten overzichtelijk in volgorde van elkaar, ze mogen niet door elkaar kruisen ofzo, dus die staan geordend.

Zie ik vuil onder me nagels dan pullek ik die er meteen uit want dat voelt als een doorn in je oog.

Ff denken of ik nog meer kan bedenken ;p
Oud 04-09-2012, 21:12
Afrodiete
Afrodiete is offline
Ik had vroeger ook een snuifshirt!
Alleen die was van mijn moeder en rook naar mijn moeder, daar sliep ik altijd mee.
Oud 05-09-2012, 15:59
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Haha, heb precies hetzelfde. Ook als het bijvoorbeeld 11:08 is blijven kijken tot ik 11:11 zie om maar een voorbeeld te noemen.
ja dat doe ik ook, en dan als het 11:11 is of zo'n soort getal doe ik altijd een wens
alleen issie nog nooit uitgekomen
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 16:45
Volk
Volk is offline
Ik sta graag naar mijn planten te kijken. Maar als de buurman dan de tuin in loopt verstop ik me. Ben niet zo van de koetjes en kalfjes.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 20:07
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
De huissleutel kwijtraken

raakt huissleutel kwijt, gebruikt die van huisgenoot voor een kopie, verliest de huissleutel van huisgenoot, maakt kopie van kopie, verlies kopie van kopie en gaat morgen een kopie maken van kopie
Oud 08-09-2012, 17:39
Verwijderd
ik had een tijd dat ik altijd een glaasje water naast mijn bed zette, voor als ik 's nachts wakker werd en dan dorst had. Maar ik werd nooit wakker 's nachts met dorst, (ik word sowieso 's nachts niet zomaar wakker) en dat glaasje water stond er dus voor niks.
Heb de gewoonte afgeleerd en zet nu alleen een glaasje water naast mijn bed als ik weet dat ik ongesteld moet worden, zodat wanneer ik wakker word van de buikpijn, ik gelijk mijn pijnstillers kan slikken.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2012, 17:44
Verwijderd
ik herriner me weer dat ik in de 1ste mijn cijfers erg omhoog moest halen en ik begon alles af te kloopen voor ik een toets terug kreeg en later begon ik al te kloppen als ik naar school fietste, best sneu was het eigenlijk wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten