Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Sleutels in mijn linker broekzak, zakdoekjes en mobiel in mijn rechter. Verder verandert het, maar vooral mijn sleutels staan vast, altijd in mijn linker broekzak.
||
Citaat:
![]()
|
Altijd als ik ergens naartoe ga, of ik ben ergens ofzo controleer ik echt om het halfuur of mijn portomonee nog wel op de plek in mijn tas zit waar hij hoort
![]() Ohja, en ik zet mijn bril nooit op als ik in mijn pyama rondloop, waarschijnlijk omdat ik het een lelijke combi vind maar echt handig is het niet.
||
Citaat:
Verder heb ik soms periodes dat ik steeds mijn rechterpink uitsteek/strek en dan echt paar keer achter mekaar. Zo irritant want krijg er later last van. Heb ik soms ook met neus(vleugels) bewegen. Gaat uiteindelijk ook zeer doen. Ik probeer het wel te blokkeren als ik t merk. Ik doe altijd vriezers/koelkasten dicht in supermarkten als ik voorbij loop en ze staan niet goed dicht. |
![]() |
|
Zoveel herkenbare shit!
Maar ik heb een paar gewoontes die echt schaamtelijk zijn.. zucht Ik heb een (vaste) snuifshirt.. als ik in me kamer ben pak ik die in me hand en snuif ik eraan omdat sommige plekken het dan lekker ruikt ;$ doe ik al sinds kinds af aan, een soort troost. Of ik wikkel het om mijn vingers en maak er een scherp punt van waarmee ik teken en kras over mijn lichaam.. lol. Mijn perfectionisme vliegt van het dak af.. Ik had een aquarium met plantjes erin en die plantjes moesten allertijde recht en symmetrisch staan. Als een steel dan ging draaien of hangen, douwde ik me hand erin en zette hem weer recht. Maar de stroming was soms zo sterk dat het plant nooit recht kon blijven dus soms dan 100x met me handen erin. Als ik s'ochtends opstond was dat het eerste wat ik deed, plantjes controleren en rechtzetten, dan miste ik de buurtbus, en daardoor mijn trein aansluiting en de bus in nijmegen waardoor ik te laat op school kwam en een preek kreeg en niet in de les mocht, me waardeloos voelde en na een paar herhalingen heb ik dat kut plantje uit de raam gegooid. Stroming was gewoon te sterk.. Als ik de konijnen hokken heb schoongemaakt, controleer ik het een uur later en soms hebben ze het dan weer vies gemaakt door voer uit het bak te gooien, dan vis ik die korrels een voor een eruit en gooi terug in het bakje, en soms doe ik dat ook met de keutels tot hij weer schoon is. De kabels onder en achter mijn bureau moeten overzichtelijk in volgorde van elkaar, ze mogen niet door elkaar kruisen ofzo, dus die staan geordend. Zie ik vuil onder me nagels dan pullek ik die er meteen uit want dat voelt als een doorn in je oog. Ff denken of ik nog meer kan bedenken ;p
|
Verwijderd
|
ik had een tijd dat ik altijd een glaasje water naast mijn bed zette, voor als ik 's nachts wakker werd en dan dorst had. Maar ik werd nooit wakker 's nachts met dorst, (ik word sowieso 's nachts niet zomaar wakker) en dat glaasje water stond er dus voor niks.
Heb de gewoonte afgeleerd en zet nu alleen een glaasje water naast mijn bed als ik weet dat ik ongesteld moet worden, zodat wanneer ik wakker word van de buikpijn, ik gelijk mijn pijnstillers kan slikken. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
boos om gekke dingen Amoa | 2 | 07-09-2009 11:29 | |
Eten & Drinken |
Wat vind jij lekker wat de meeste mensen niet lekker vinden? Cookie | 113 | 27-07-2005 21:38 | |
Psychologie |
Ik heb een tik ANTIWAR | 36 | 09-01-2004 15:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
Gekke steek in mijn bovenarm kandyrat | 2 | 17-12-2003 22:28 | |
Liefde & Relatie |
Raarste (rare) gewoonte 20marianne12 | 55 | 19-10-2002 19:33 |