Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2003, 21:46
kandyrat
kandyrat is offline
Sinds gisteravond heb ik last van een hele gekke irritante steek in mijn rechter bovenarm. Deze voel ik alleen als ik bepaalde bewegingen maak (bv. heel erg naar boven of achter bewegen, of me omdraaien in mn slaap), dus die probeer ik dan ook zo min mogelijk te doen, omdat die steek gewoon echt heel zeer doet.

Het lijkt wel alsof het van helemaal diep in het midden van mijn arm zit ofzo, je kan zo'n steek een beetje vergelijken als zo'n steek tussen je ribben (ik weet niet of iemand die wel eens gehad heeft, dat als je diep ademhaalt ineens een hele erge super steek voelt)

Ik vroeg me af of iemand misschien weet wat het is....?? ik denk dat het wel snel over gaat (tenminste dat hoop ik... ik heb het nooit eerder gehad... :0 ) ...

(edit: er knakt ook iets een beetje boven zeg maar bij je boven arm spier....)

Laatst gewijzigd op 17-12-2003 om 22:08.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 22:11
Verwijderd
Hmm... ik heb dat ook eens gehad, volgens mij. Voelt het, naast de pijn, dan ook alsof er iets in je arm zit wat aan je spieren trekt? Heel.. jeukerig?

Ik denk dat je bv. op je arm hebt gelegen in je slaap, dat moet even wegtrekken...
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 22:28
kandyrat
kandyrat is offline
nee dat niet, niet die jeuk....

ja ik had ook gedacht of het misschien daar aan lag, maar weet je wanneer ik die steek voor het eerst had? toen ik mn vriend ff een knuffle gaf omdat hij wegging..... .... lol, en sindsdien was tie er.. ...... (mja stom he... ) .....

Regels voor berichten