Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2012, 13:29
flower_peace
flower_peace is offline
hallo ik ben nu ongeveer een half jaar samen met mijn vriendin onze relatie was voorheen goed . maar door omstandighede had ik haar 4 dagen niet gzein en toen we elkaar trugzagen deed ze "raar" . daarna zei ze dat ze even tijd voor zichzelf nodig had ik heb haardat gegeven nu 3 dagen later stuurde ze me dat ze wel nog van me houd maar dat "het" weg was . wat zou ik doen ? als ik actie onderneem heb ik schrik dat ze zichzelf te opgedronge voelt en als ik dit niet doe dat i ze kwijt ben wat moet ik doen volges julie ??? mvg
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-09-2012, 13:43
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik zou het niet vreemd vinden als je in zo'n situatie aan haar vraagt of ze nog wel met je verder wil of dat ze liever uit elkaar zou gaan. Als ze liever uit elkaar gaat weet je meteen waar je aan toe bent. Probeer je niet al te lang aan het lijntje te laten houden, jij verdient het ook om in elk geval zoveel mogelijk te weten waar je aan toe bent. Misschien raakt ze in de war omdat ze na een half jaar niet meer zo verliefd op je is als eerst, maar dat hoeft niet meteen het einde te zijn. Als ze nog veel van je houdt, jullie het nog wel leuk hebben samen en het de moeite waard vinden kan het nog prima werken, maar dat moeten jullie dan bepalen.
Oud 15-09-2012, 18:14
AzN
AzN is offline
Vraag haar gewoon of (en zo ja, hoe) zij nu verder wilt gaan met jou. Dan kun je voor jezelf beslissen of je daarmee in kunt stemmen.
Oud 15-09-2012, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Misschien raakt ze in de war omdat ze na een half jaar niet meer zo verliefd op je is als eerst, maar dat hoeft niet meteen het einde te zijn.
Als je na slechts een halfjaar al begint te twijfelen omdat 'het gevoel' weg zou zijn dan was het er waarschijnlijk in de eerste plaats niet echt.

Derhalve wil ik de ts adviseren er zo min mogelijk tijd en moeite in te steken, daar het waarschijnlijk niets gaat opleveren.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2012, 17:07
Padzorz
Padzorz is offline
Afstand nemen ...
Met citaat reageren
Oud 16-09-2012, 21:11
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Als je na slechts een halfjaar al begint te twijfelen omdat 'het gevoel' weg zou zijn dan was het er waarschijnlijk in de eerste plaats niet echt.

Derhalve wil ik de ts adviseren er zo min mogelijk tijd en moeite in te steken, daar het waarschijnlijk niets gaat opleveren.
In een eerste relatie als je nog geen ervaring hebt kan het best verwarrend zijn, al is na een half jaar nogal vlug.
Oud 17-09-2012, 08:23
Volk
Volk is offline
Citaat:
In een eerste relatie als je nog geen ervaring hebt kan het best verwarrend zijn, al is na een half jaar nogal vlug.
Daarom, als het na een half jaar weg was was het er sowieso niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten