![]() |
|
Ik heb een website namelijk http://www.smartdownload.nl Maar heb op dit idee geen idee wat er nu op moet komen. Heeft iemand een idee of wil je mee werken aan de website? beantwoord dan dit topic!
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Om die juridische problemen te voorkomen, raad ik je aan om naar legale alternatieven te kijken. een handige site hiervoor is alternativeto.net.
En waarom zouden mensen "betalen" met hun hyves, twitter en facebook? Gaan ze dan Deze spellen betalen met de tijd dat te gebruiken om spam te verwijderen of met hun "privacy", enz.
||
Citaat:
Je hebt gelijk wij gaan problemen krijgen ik wil ook alleen illegale dingen gaan doen maar dan moet de rest mee werken. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Hulp bij bedrijfsplan platenmaatschappij Firespace Recordings FirespaceMusic | 2 | 13-12-2016 11:56 | |
Software & Hardware |
Hulp bij forum CJH95 | 8 | 06-07-2014 09:21 | |
Studeren |
Hulp bij keuze nieuwe studie!?! (Huidige HBO opleiding Werktuigbouwkunde voltooid) sayang1991 | 4 | 29-01-2013 07:40 | |
Software & Hardware |
hulp bij opstellen vragenlijst internetgebruik wahe | 0 | 13-08-2010 00:38 | |
Algemene schoolzaken |
Hulp bij Enquete: Voeding en beweging, Mannen 18 - 24 jaar Tfh86 | 3 | 02-03-2008 19:41 | |
Software & Hardware |
Hulp bij Templates... Razzle | 7 | 15-09-2002 22:21 |