Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Je moet een keuze maken. Of je zegt het hem, met het risico dat jullie vriendschap er (erg) onder kan lijden. Of je zegt het hem niet, met het risico dat je iets heel moois misloopt. Ook Blijf je met die gevoelens zitten en je kan beter worden afgewezen, dan in onzekerheid blijven zitten. Althans zo denk ik erover.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zometeen moet die niks meer van me enzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
tips!!! (heb nooit een vriend gehad dus weet hier echt niet veel van) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vrijdag zie ik hem weer en ga met hem IT kijken (horror) hij word dan ook mijn knuffelheld, zodat ik tegen hem aan kan kruipen als het eng word :$ dus dat doen we eigenlijk al standaard dus ja.... andere tips??? |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Soms lijkt het dat hij me leuk vind maar op andere momenten dus echt niet!!! Want ik weet niet hoe we der op kwamen maar ik vroeg hem of die me lelijk of dik vond (vind ik van mezelf wel) en toen zei hij: "Nee dik ben je niet alleen wat gezet. Je bent leuke meid maar niet mijn smaak...." Dus ik geloof echt niet dat hij me leuk vind ![]() dus ik ga het hem dus nooit vertellen denk ik ik vind het echt moeilijk op sommige momenten om me in te houden maar liever dat ik al gekwetst ben dan het nog extra van hem te horen en misschien is onze vriendschap sterk genoeg maar ik zou hem nooit maar echt nooit meer onder ogen durven te komen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben gewoon enorm ziek ik mijn hoofd dat ik gewoon op hem verliefd word / ben!!!!!! Laatst gewijzigd op 11-09-2012 om 09:11. |
![]() |
|
Je bent niet ziek in je hoofd, dat slaat nergens op, het is alleen onhandig dat je verliefd wordt op een soort-van-familielid. Ik zou zeggen, probeer jezelf niet zo met hem bezig te houden en dan gaat het vanzelf na verloop van tijd wel weer over.
||
![]() |
Citaat:
![]() Zou der dan echt geen kans zijn dan??? |
![]() |
|
Er is niet géén kans, als jij een kans ziet, pak hem dan, maar ik zou zelf geen relatie beginnen met mijn stiefbroer. Kei ongemakkelijk. Maar als je hem echt heel leuk vindt hoef je die kans niet te laten liggen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic #32 deringmeester | 490 | 03-07-2005 23:08 | |
Seksualiteit |
lesbisch, maar niet seksueel? flowerz | 32 | 19-06-2004 16:56 | |
Liefde & Relatie |
ze heeft al een vriend, moet k haar toch vertellen dat k haar leuk vind? X5-452 | 15 | 29-02-2004 12:54 | |
Psychologie |
Weird.. Snakeboy | 4 | 27-11-2003 19:12 | |
Psychologie |
compliment karamba | 11 | 13-02-2003 08:51 |