| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Stem even op de poll, ik heb medestanders nodig
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1866438
|
|
|
|
Zelfs als ik heb gedouchet meur ik de volgende ochtend nog. Maar dat verhelp ik dan weer met deo.
![]() Ik douche overigens zelden 's avonds hoor, alleen als ik heel vies/zweterig ben. Maar zelfs 's ochtends douchen helpt weinig met de geur die ik verspreid. Dat moest ik van de week al van 3 kerels horen, want we zaten in een loeihete auto en toen zweette (zwat) ik...Als zij al vinden dat ik stink. ![]() Maar goed, busje mannendeo delen en ik kon er weer tegenaan.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
De stemmers in de gemeente Beemster (Noord-Holland) hebben hun mede-inwoner Hero Brinkman bij de verkiezingen links laten liggen. Brinkmans nieuwe partij DPK (Democratisch Politiek Keerpunt) kreeg maar 12 stemmen. De gemeente telt 8.733 inwoners.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Ik heb veel zin om dit recept te maken. Maar ik wil ook nog even m'n haar verven zo. Decisions decisions.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En welke kleur? |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb nu een deal gemaakt met die andere kandidaat, voor de boeken!
Ik dacht dat dat niet meer goedkwam, maar eind goed al goed! Had ik ook niet moeten toestaan, maarja. Mijn hart is gemaakt van snoepjes en puppydons. |
![]() |
|
|