Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2012, 18:45
Verwijderd
Dag forumleden

Ik ben waarschijnlijk van plan voor de 2de keer een meisje uit te vragen (ben 16).
Maar de eerste keer toen ik het probeerde was wel vreemd en ik had misschien een paar fouten gemaakt:

*liep naar het meisje toe, ze stond aan haar kluisje*
"Hey"
"Hey"
"Ben je dit weekende vrij?"
"Nee"
" Ow, wil je mee eens laten weten wanneer je vrij bent?"
"Is goed"

Dat was de laatste keer dat ik met haar sprak dus dat zal wel nee betekent hebben
Grappig als ik er zo aan denk maar dat was het eigenlijk niet.
Dus hoe reageren meisjes als je ze vraagt of ze tijd hebben dit weekend?
Als ze je niet ziet zitten is het wel duidelijk, maar wat als ze je wel ziet zitten of als ze misschien zelfs al verliefd op je was? Gaan ze verlegen zijn en nee zeggen? En had ik de eerste keer een fout gemaakt dat ik beter kan doen bv. zomaar naar haar toe lopen en hey zeggen, te snel uit vragen... Je mag ook altijd tips geven die niks met mijn vragen te maken hebben
Ik denk wel dat ik deze keer een kans maak want ze vind me alvast niet stom, denk ik , o jee, hier komt de stres.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2012, 19:01
Verwijderd
Vraag niet wanneer ze vrij is, vraag wanneer jullie wat gaan doen.

Verder deze zaak niet overanalyseren want daar heb je niets aan. Gewoon nog een keertje proberen.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2012, 20:35
Padzorz
Padzorz is offline
Je zegt nu: "Wil je me eens laten weten wanneer je vrij bent?" Wat je hier eigenlijk doet is haar een kans geven om een goed excuus te zoeken tegen volgende keer om niet mee te gaan op date.

Wat ik zou doen is het volgende:
Jij: "Hey"
Zij: "Hey"
Jij: "Weet je, laten we iets leuks gaan doen dit weekend."

Als ze nu instemt weet je direct dat ze geinteresseerd is in jou. Ik zou nu wel niet gaan vragen: "Ok, wat wil je doen?" Zoek zelf iets en neem de leiding.

Als ze nee zou zeggen dan zou ik bijvoorbeeld het volgende zeggen:
"Ok, goed dat ik dat weet, dan ga ik wel iets leuks met m'n vrienden doen. Ciao"

En nu wandel je gewoon weg en laat je niets meer van je horen. Hierdoor kan ze zich vragen beginnen stellen als: "Oe, wat gaat hij juist doen met z'n vrienden? Met wie gaat hij iets doen? Zouden er meisjes bij zijn? ..."
Vanaf dat ze zich dit gaat afvragen heeft ze interesse in jou.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2012, 21:35
BorderCross
BorderCross is offline
Wat ik me dan afvraag... ken je het meisje goed, of was het zoiets van een paar keer gesproken hebben en dan op haar afstappen om een date te fixen. Dan komt het ook een beetje verkeerd over als het zo ging... Als jij vaak met een meisje praat kom je vanzelf uit het gesprek te weten of ze zou instemmen voor een afspraakje, en dan vraag je het uiteindelijk en dan weet je het zeker...
Met citaat reageren
Oud 18-09-2012, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Wat ik me dan afvraag... ken je het meisje goed, of was het zoiets van een paar keer gesproken hebben en dan op haar afstappen om een date te fixen. Dan komt het ook een beetje verkeerd over als het zo ging... Als jij vaak met een meisje praat kom je vanzelf uit het gesprek te weten of ze zou instemmen voor een afspraakje, en dan vraag je het uiteindelijk en dan weet je het zeker...
Ja, ik kende haar niet zo goed. Maar he, er was niet echt een manier om haar te leren kennen buiten uitvragen toch? Nou ja, het meisje dat ik nu van plan ben uit te vragen ken ik wel wa beter
Met citaat reageren
Oud 18-09-2012, 15:35
BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Ja, ik kende haar niet zo goed. Maar he, er was niet echt een manier om haar te leren kennen buiten uitvragen toch? Nou ja, het meisje dat ik nu van plan ben uit te vragen ken ik wel wa beter
Oh dus je bent gewoon op willekeurige tocht om meiden mee uit te vragen? Is het niet slimmer om gewoon iemand heel goed te leren kennen en dan pas mee uitvragen. Meisjes stellen het volgens mij niet op prijs als een halve wildvreemde zoiets ineens gaat vragen...
Met citaat reageren
Oud 18-09-2012, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Oh dus je bent gewoon op willekeurige tocht om meiden mee uit te vragen? Is het niet slimmer om gewoon iemand heel goed te leren kennen en dan pas mee uitvragen. Meisjes stellen het volgens mij niet op prijs als een halve wildvreemde zoiets ineens gaat vragen...
Ja ik weet het maar die eerste was een vergissing, ik was achteraf blij dat ze niet wou want ze bleek helemaal mijn type niet te zijn. GROTE VERGISSING dus. Maar dit keer ken ik haar wel al en ze is lief en mooi, ik heb samen met haar zelfs al een opdracht voor school moeten doen ( toneeltje). Ik had dit allemaal nog niet gezegd want ik dacht dat het maar bijzaak was :/
Met citaat reageren
Oud 18-09-2012, 21:23
BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Ja ik weet het maar die eerste was een vergissing, ik was achteraf blij dat ze niet wou want ze bleek helemaal mijn type niet te zijn. GROTE VERGISSING dus. Maar dit keer ken ik haar wel al en ze is lief en mooi, ik heb samen met haar zelfs al een opdracht voor school moeten doen ( toneeltje). Ik had dit allemaal nog niet gezegd want ik dacht dat het maar bijzaak was :/
Dat je er naderhand achter kwam dat ze niet jou type is, is best wel slecht. Stel je voor dat ze wel een afspraakje wilde, dan zit jij toch mooi valse hoop op te wekken en dan maak je het alleen maar erger als je niet verder wilt terwijl je er zelf aan begonnen bent. Volgende keer zou ik echt niet zomaar willekeurig iemand vragen voor een afspraakje maar gewoon van tevoren achter iemands eigenschappen komen enzo. Dat maakt het afspreken zelf een stuk gemakkelijker, lijkt me dan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten