![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() bij mij ook niet, en hoop ook niet dat ie er ooit komt. seks is nu net zo lekker op elkaar afgespeeld en geweldig zoals het is. zie het niet zitten om dat weer met iemand anders helemaal te moeten opbouwen (alhoewel dat best leuk zou kunnen zijn, moet ik toegeven.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Mijn exvriend en ik waren elkaars eersten dus we hebben rustig elkaar leren kennen en wisten dus heel goed van elkaar wat we lekker vonden enzo, we hadden ten slotte ook geen vergelijkingsmateriaal. Ik denk dat ik de tweede keer veel sneller met diegene in bed ga belanden (en daar heb ik dus ook geen problemen mee), ik zie er alleen tegenop dat ik dan weer uit moet leggen waarom sommige dingen moeilijk voor mij zijn (ivm met vervelend verleden). En ik hoop dat diegene wél ervaring heeft ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Wow, da's van 1 sekspartner naar 5 in één nacht ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder was het met hem veel fijner dan met mijn eerste sexpartner. We zijn in totaal 3 jaar bij elkaar geweest. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() he eerste keer dat k seks had met mn 1e partner was voor ons beiden nog nieuw. we waren beiden nog maagd, ik was niet zenuwachtig ofzo, hij volgens mij ook niet. misschien omdat ik me wel vertrouwd bij hem voelde. al met al was het zeker speciaal! ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe t zal gaan met een evt. 2e partner.
|
|