Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2005, 10:00
Muchacha
Muchacha is offline
Hoe zat het daarmee? Iedereen vertelt graag over zijn eerste keer, maar ik vond mijn ervaring met een andere partner dan mijn eerste ook heel spannend!
Hoe was het bij jullie? Was je nerveus? Bang dat je het zou afgeleerd zijn?
Bij mij was het niet met een vriendje maar met een jongen waar ik al een tijdje warm voor stond. Hij was in het buitenland en ik ging hem daar opzoeken, dus ik zou slapen bij hem. En aangezien we alletwee wel wisten dat er een kans was op seks, kropen we bij elkaar in bed met een bonzend hart (ik toch). 2 uur wakker gelegen, puur van zenuwen ("doe ik het nou of doe ik het niet?" ) en dan maar het initiatief genomen! Vanaf het moment dat we kusten vielen al de zenuwen weg, zalig was dat. De rest is allemaal goed verlopen
Ik heb wel geleerd wat ik belangrijk vind in bed, wat ik ervoor vanzelfsprekend vond.

Edit: voor diegene die nog niet aan nummer 2 zijn beland, hoe denken jullie dat het gaat zijn?

Laatst gewijzigd op 01-04-2005 om 10:03.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 10:29
Qimm
Qimm is offline
Uhm ja

Was meer een soort van afgesproken fling. Was wel leuk ja
Oud 01-04-2005, 10:32
Nona Star
Nona Star is offline
Mijn tweede sexpartner was nog maagd toen we wat met elkaar kregen. Ik voelde me best op mn gemak, was niet nerveus, hij wel n beetje maar dat is ook wel logisch. We deden het voor het eerst mij mn ouders op de badkamervloer En hij was in alles een heel stuk beter dan mn eerste vriendje, die al een aantal jaren ervaring had
Oud 01-04-2005, 10:39
Thee Muts
Thee Muts is offline
Tuurlijk is het met een 2de partner net zo spannend. En met een 3de, en een 4de, en een 5de, met elke nieuwe partner is het weer even zo spannend. Seks is met iedereen weer anders en ook daarmee deel je elke keer weer een eerste keer.

Ligt er natuurlijk ook aan in welke situatie de sekservaring met een nieuwe partner plaatsvindt. In een relatie zou ik dat nog veel spannender vinden dat een los contact, omdat er dan veel meer meespeelt qua gevoelens. En gevoelens maken het spannend, maken je kwetsbaar.

Al vind ik het voordeel van een 2de partner wel, dat je de basisdingen niet weer uit hoeft te zoeken. Als dat er al inzit (na je eerste sekspartner), kun je met een volgende gelijk veel meer de diepte induiken. En dat vind ik persoonlijk erg fijn
Oud 01-04-2005, 11:00
Built to last
Built to last is offline
Die is er niet

En wat mij betreft hoeft die er ook nooit te komen

ah ben ik daar even heerlijk ouderwets bezig
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 12:03
Nona
Nona is offline
Mijn tweede was een sekspartner, letterlijk. Alleen seks, geen relatie. Ben erachter gekomen dat het niets voor mij was, maar ik heb er geen spijt van. Anders had ik nu nog niet geweten dat het niets voor mij was.
Oud 01-04-2005, 12:04
Mucky
Mucky is offline
Citaat:
Built to last schreef op 01-04-2005 @ 12:00 :
Die is er niet

same here
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 13:15
juno
juno is offline
Wat TheeMuts zei: iedere eerste keer met iedere nieuwe partner is bijzonder. Het is niet eng, zoals de echte eerste keer, maar wel spannend. En ook zijn ze allemaal anders, maar wel allemaal even fijn en lief en lekker. Vergelijken...je doet het meer onbewust, het is meer dat je dingen herkent, want op het moment zelf zie je toch alleen maar de persoon waar je jezelf op dat moment aan geeft.

Ik heb van geen enkele spijt.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 14:54
Mariekje*
Mariekje* is offline
Flashback.

Met mijn tweede sekspartner, mijn huidige vriend, was de 1e keer voornamelijk erg grappig. Kregen beide de slappe lach, al zou ik echt niet meer weten waarom Zal wel weer aan een foute opmerking van mijn kant hebben gelegen of iets dergelijks.. Nerveus was ik niet, vertrouwde hem volkomen, hoewel dat wel een behoorlijk lange tijd geduurd heeft. Ik denk dat ik van die 2de keer voornamelijk een ander beeld van seks heb gekregen (en alle keren die daarop volgde), ik denk dat ik nu aardig weet hoe het wél moet... Dat voelt fijn, en ik ben blij dat ik dat met hem heb mogen ervaren. Maw. een leuke & lieve ervaring<3.
Oud 01-04-2005, 15:14
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
de 2e sexpartner was de leukste heb 2 jaar met hem gehad.
hij was nog maagd, en was ont-zet-tend zenuwachtig. ik daarentegen was superzelfverzekerd, dus dat maakte hem nog zenuwachtiger.
hij was steeds aant trillen met zn arm, en de eerste keer dat we t wilde doen, lukte t niet omdat ie m van de zenuwen niet fadsoenlijk omhoog kreeg.
ik vond t wel schattig
maar ik heb m gerustgesteld, t rustig aan gedaan, en t was denk ik wel de beste sexpartner die ik heb gehad
ik denk vooral omdat dat de enige is geweest van wie ik echt hield
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 15:15
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik heb niet zo'n goede ervaringen met mijn eerste sekspartner...

De tweede was echter een wereld van verschil Bij hem kwam ik erachter dat seks wel heel fijn was.
Oud 01-04-2005, 15:47
Wandering
Wandering is offline
Mijn tweede sekspartner was en is nog altijd mijn huidige vriendin. Het was nogal een wereld van verschil met mijn eerste sekspartner, mijn toenmalige vriend.
Het was wel een beetje eng in het begin omdat zij dus een meisje was en het was allemaal weer nieuw en ik wist niet of ik wel goed bezig was enzo terwijl zij wel al ervaring had...
Wel heb ik betere herinneringen aan mijn tweede sekspartner omdat bij de eerste ik nogal met mezelf en mn geaardheid (bi) in de knoop zat en niet echt kon genieten van die relatie (vooral op seksueel en gevoelsmatig vlak) en later bleek dat ik ook niet echt verliefd was op hem.
Oud 01-04-2005, 16:38
Verwijderd
de eerste was een ramp, de 2de was te onzeker waardoor ik dat ook werd en ja het was dus ook niet veel, maar het deed in ieder geval geen pijn. maar de 3de jummieee dat was
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 17:06
Hagel
Hagel is offline
2e heb ik maar 1x seks mee gehad, ik was geloof ik 16 we hadden 2 maanden "verkering"gehad en hij ging op vakantie. Daarvoor geseksed en dat was niet echt denderend want mijn kop knalde steeds tegen de muur en ik durfde er niks van te zeggen daarna is het eigenlijk vanzelf uitgegaan, ik was verliefd op iemand anders blablabla. Het was niet echt bijzonder iig
Oud 02-04-2005, 14:39
Erbenda
Erbenda is offline
Het was leuk en fijn...

Oud 02-04-2005, 15:28
Stefanie
Stefanie is offline
Met mijn tweede sekspartner beleefde ik pas hoe écht leuke/lekkere/lieve/intieme seks was. Hij was altijd heel lief, maakte complimentjes, dwong me nergens toe en was heel afwisselend. Mijn eerste sekspartner was alleen bezig met de seks zelf en had bijna geen oog voor mij (althans zo leek het), gelukkig is dat nu wel anders Zou zoiets ook nooit meer willen.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 16:57
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
Die is er niet

ik ook!
Oud 02-04-2005, 18:18
edinora
edinora is offline
Citaat:
Die is er niet

bij mij ook niet, en hoop ook niet dat ie er ooit komt. seks is nu net zo lekker op elkaar afgespeeld en geweldig zoals het is. zie het niet zitten om dat weer met iemand anders helemaal te moeten opbouwen (alhoewel dat best leuk zou kunnen zijn, moet ik toegeven.
Oud 02-04-2005, 18:25
waves
waves is offline
Citaat:
Die is er niet

geldt ook voor mij
Oud 02-04-2005, 18:47
juno
juno is offline
Citaat:
edinora schreef op 02-04-2005 @ 19:18 :

bij mij ook niet, en hoop ook niet dat ie er ooit komt. seks is nu net zo lekker op elkaar afgespeeld en geweldig zoals het is. zie het niet zitten om dat weer met iemand anders helemaal te moeten opbouwen (alhoewel dat best leuk zou kunnen zijn, moet ik toegeven.
Newsflash: dat gaat helemaal vanzelf en eigenlijk de eerste vrijpartij al.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 18:01
Sade
Sade is offline
Tweede sekspartner is nog steeds mijn vriendje. Was anders dan de eerste keer, het was wel spannend omdat het nieuw was samen, maar je weet allebei hoe het werkt, dat maakt het wel makkelijker. Seks komt altijd wel op hetzelfde neer, alleen moet je de voorkeuren van de ander leren kennen, die zijn waarschijnlijk niet hetzelfde als je eerste sekspartner.
Oud 03-04-2005, 23:03
lieve
lieve is offline
Mijn 2de sekspartner was dan ook de persoon waar ik de 2de keer seks mee gehad heb. En is mijn huidige vriend.
Ik ben zijn 1ste vriendin en zijn eerste sekspartner. Hij wist dat ik reeds voordien al 1x met iemand gevreeën had.(Was m'n vriend niet, maar een leuke en goede vriend op een avontuurlijke reis--> avontuurlijk ook op een letterlijke manier!!)
Zijn ouders waren een weekendje weg, hij had zijn broers de deur uitgewerkt voor een gezellig avondje+nachtje samen.
De avond was echt fantastisch gezellig, dat was gewoon perfect.
En toen we gingen slapen... lagen we lekker in elkaars armen en zijn zo uiteindelijk beide in slaap gevallen.
We zaten beide te wachten op een initiatief van de ander.

Uiteindelijk hebben we de dag erna wel seks gehad. We zaten gezellig in de living en zijn broers waren opnieuw thuisgekomen. Tot ik mijn GSM zocht. Tja, die lag natuurlijk op zijn kamer. Ik naar boven en hij ging eventjes met me mee. Hij vroeg of we niet nog wat gezellig bij hem op de kamer bleven...dat was leuker dat het gezaag van zijn broers rond ons.
Dus we bleven nog wat op zijn kamer, leuke muziek op, een beetje knuffelen en toen dacht ik: 'ik waag het erop!'
En het was gewoon perfect. Perfecter dan mijn eerste keer.
We voelden elkaar gewoon zo goed aan, geen gestuntel, geen gedoe, alles ging perfect...(althans voor mij!)
Daarna nog gezellig naakt in elkaars armen gelegen. En hebben we nog een leuk gesprek gehad...
hij vertelde me dat hij bang en nerveus was om de eerste stap te zetten, dat hij niet goed durfde,...
En dat hij van de zenuwen de nacht daarvoor bijna niet geslapen had. En de nacht zelf zou hij 3uur naar me liggen staren hebben... en me een kus gegeven hebben enzo.
Het is echt zo een lieveke. Hij was zo open over alles... dat het me verbaasde.
Hij was mss mijn 2de, maar veel beter om te onthouden dan mijn 1ste.
Oud 04-04-2005, 00:44
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Hm, dan moet ik ff goed nadenken. Het was nog maar net aan, en hij had me enorm verrast met iets. Ik had die dag absoluut niet verwacht dat het zou gaan gebeuren omdat we het rustig aan zouden doen. Maar ja, heel de dag verliefd doen, constant zoenen en aan elkaar zitten. Tsja, inhouden lukte ons allebei niet echt Ik weet nog dat het enorm heet was en het dus erg bezwete seks was en mn ouders binnenkwamen toen we net klaar waren. Dat werd dus een erg beschamend en stil avondeten Het was voor mij ongeveer even spannend als mijn eerste keer maar was wel minder zenuwachtig omdat ik het al ervaren had en dus wist wat er ging gebeuren. Ik heb er uiteindelijk geen spijt van, al hadden we er beter even mee kunnen wachten. Maar ja das altijd achteraf gelul.

Laatst gewijzigd op 04-04-2005 om 00:46.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 08:22
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 01-04-2005 @ 11:39 :
Tuurlijk is het met een 2de partner net zo spannend. En met een 3de, en een 4de, en een 5de, met elke nieuwe partner is het weer even zo spannend. Seks is met iedereen weer anders en ook daarmee deel je elke keer weer een eerste keer.

denk dat een prostitue aar toch een andere mening over heeft...
Oud 05-04-2005, 10:51
WickedDevil
WickedDevil is offline
Citaat:
Mucky schreef op 01-04-2005 @ 13:04 :
same here
Oud 05-04-2005, 11:21
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 01-04-2005 @ 11:00 :
Edit: voor diegene die nog niet aan nummer 2 zijn beland, hoe denken jullie dat het gaat zijn?
Tja, anders dus he..
Mijn exvriend en ik waren elkaars eersten dus we hebben rustig elkaar leren kennen en wisten dus heel goed van elkaar wat we lekker vonden enzo, we hadden ten slotte ook geen vergelijkingsmateriaal.
Ik denk dat ik de tweede keer veel sneller met diegene in bed ga belanden (en daar heb ik dus ook geen problemen mee), ik zie er alleen tegenop dat ik dan weer uit moet leggen waarom sommige dingen moeilijk voor mij zijn (ivm met vervelend verleden).
En ik hoop dat diegene wél ervaring heeft , wel zo makkelijk.
Oud 05-04-2005, 13:57
ZHAzha
ZHAzha is offline
Ik moest even nadenken wie het ook alweer was

Het was op een zomeravond op een grasveldje.. Het onweerde bijna en ik zag de lucht boven me helemaal veranderen. Dat zou erg mooi zijn als ik daar met iemand anders had gelegen.

De sex was bagger.. ik had niet veel zin en vooral geen zin in hem want ik miste me ex.
Oud 05-04-2005, 15:40
Shitonya
Shitonya is offline
De 2e keer was buiten in een park. Was nogal
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 16:19
Evelyne1988
Evelyne1988 is offline
mijn 1e keer was niet leuk...spijt heb ik er zelfs van.

mijn 2e keer daarentegen was echt super. het was bij hem thuis, 'snachts om een uur of 4. we zaten op de bank en durfde niks te doen. hij zei toen dat ie 't koud had ofzoiets en toen ging ik lekker bij 'm liggen en kuste hem op een gegeven moment gewoon. uiteindelijk eindigde we boven in zn bed.
't was een wereld van verschil maar dit kwam mede ook omdat 't mn vriendje was. (vriend aangezien hij 5 jaar ouder is)

nu nogsteeds gaat 't super tussen ons
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 18:14
Havik
Havik is offline
Mijn eerste keer seks met mijn tweede sekspartner was heel fijn en lekker. Mijn eerste sekspartner was namelijk lang niet zo begaaft als mijn tweede en huidige.

We wilde in eerste instantie geen relatie aangaan (ik studeerde door de weeks en hij werkte dan, tussen die twee plaatsen was een grote afstand) maar we waren wel behoorlijk verliefd. Dus van het een kwam het ander; veel samen uit geweest, gezoend en ook in het bed (ehmz op de bank) beland. Inmiddels hebben we al weer maand of 3 relatie. Bevalt nog altijd heel goed
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 20:16
isa100
isa100 is offline
mijn 2e bedpartner en overigens mijn huidige bedpartner is een held in bed! mij hoor je niet klagen!!
mijn eerste bedpartner was een loser
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 20:24
American*Dream
American*Dream is offline
Ik wou dat mijn tweede sekspartner mn eerste was geweest dat had het een stúk leuker gemaakt
Oud 07-04-2005, 23:17
KiMZz
KiMZz is offline
Mijn 2e bedpartner beschouwde ik als mijn 1e, omdat mijn 1e me zo'n beetje verkracht had..
Oud 08-04-2005, 06:58
Mo6
Mo6 is offline
mijn 2e was een vreemd mokkel, maar de seks was wel lekker alleen heb ik maar heel ff wat met haar gehad... maar ik was nergens bang voor, nooit geweest met seks eigenlijk. ik kon het ook nog steeds
Oud 08-04-2005, 16:42
Verwijderd
Mijn allereerste keer was met een jongen met wie ik daarna ook nooit meer seks heb gehad.. dus dat tel ik dan even niet mee.
Daarna kwam dus mn ex. We hadden beiden maar 1 keer daarvoor seks gehad en verder niets ofzo, dus het is echt samen uitzoeken wat leuk en lekker is etc etc. Juist omdat je elkaar dan op een gegeven moment aanvoelt en kent is t bijzonder.
Dat vond ik dus ook heel erg wennen toen ik met een andere jongen in bed lag. Het lichaam van mn ex kende ik zo goed en nu was alles weer nieuw en toch wel heel spannend. Met deze jongen had ik geen relatie, wat het natuurlijk ook heel anders maakte, maar voor mijn gevoel was het niet alleen puur seks, wat er ook wel voor zorgde dat ik me op mijn gemak voelde. Het was gewoon totaal anders en vooral ook wennen. Maar ik voelde me zo fijn bij die jongen dat het zeker een fijne tijd was waar ik leuke herinneringen aan heb.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 17:15
Verwijderd
Definieer 'sekspartner'.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 17:18
Spydogez
Spydogez is offline
...is mijn huidige vriend. GE-WEL-DIG!
Oud 08-04-2005, 21:13
Verwijderd
Vakantie op Kos, Griekenland.
Ik leerde een Zweeds meisje kennen die avond en ze moest zich omkleden voor een club (jaja) maar ik ging dus mee naar haar hotel.

Boing Boing

En weer wezen stappen.

Ik voelde me best weird
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 12:26
Flaming Hobo
Flaming Hobo is offline
tweede was tijdens een zeer zatte avond waar ik met vier (4) meisjes in bed belandde had net 4 jaar verkering gehad en het was best een leuke inwijding in het vrijgezellenleven...maar toch niet zo bijzonder als je zou verwachten
Oud 09-04-2005, 13:56
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Flaming Hobo schreef op 09-04-2005 @ 13:26 :
tweede was tijdens een zeer zatte avond waar ik met vier (4) meisjes in bed belandde had net 4 jaar verkering gehad en het was best een leuke inwijding in het vrijgezellenleven...maar toch niet zo bijzonder als je zou verwachten
Jij moest je met 4 meisjes tegelijkertijd bezig houden? Kan me voorstellen dat dat niet zo bijzonder was
Wow, da's van 1 sekspartner naar 5 in één nacht
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 16:25
Baka²
Baka² is offline
Citaat:
Mucky schreef op 01-04-2005 @ 13:04 :
same here
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 16:26
Mo6
Mo6 is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 08-04-2005 @ 18:15 :
Definieer 'sekspartner'.
iemand waarmee je seks hebt... is dat nou zo moeilijk?
Oud 10-04-2005, 16:27
Baka²
Baka² is offline
Citaat:
(bij mij ook niet, en hoop ook niet dat ie er ooit komt. seks is nu net zo lekker op elkaar afgespeeld en geweldig zoals het is. zie het niet zitten om dat weer met iemand anders helemaal te moeten opbouwen (alhoewel dat best leuk zou kunnen zijn, moet ik toegeven.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Nona Star schreef op 01-04-2005 @ 11:32 :
Mijn tweede sexpartner was nog maagd toen we wat met elkaar kregen.
Ik was niet echt nerveus, hij wel.
Verder was het met hem veel fijner dan met mijn eerste sexpartner. We zijn in totaal 3 jaar bij elkaar geweest.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Mo6 schreef op 10-04-2005 @ 17:26 :
iemand waarmee je seks hebt... is dat nou zo moeilijk?
Ja, immers, niet iedereen verstaat onder 'seks' hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 23:23
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 11-04-2005 @ 00:20 :
Ja, immers, niet iedereen verstaat onder 'seks' hetzelfde.
Ga voor het gemak maar uit van neuken, want dat bedoelen ze meestal in zulke topics.
Oud 11-04-2005, 14:24
groovy
groovy is offline
leuk dit topic

Heb namelijk sinds een maand seks met mijn 2e partner..

Ja aan de ene kant vond ik het fijn dat ik al wat meer 'ervaren' was, maar toen ik daar lag in mijn vriends armen, was ik echt zooo zenuwachtig. Ik stapte net als de TS met bonzend hart in mijn bed, hij kwam er later naast liggen..durfde hem eerst nog niet eens aan te raken haha .

En ja daarna nam hij mij in zijn armen en begon me te zoenen, toen ontspande ik wel, maar het was toch eng hoor! Ofja, ik was zenuwachtig haha, lag beetje te trillen van de zenuwen haha..leuk datail is dat dit op mijn verjaardag gebeurde, 's nachts

Maar het is heel raar, het voelt allemaal heel anders, je bent helemaal gewend aan iemand, en opeens doe je dat intieme dan met iemand anders.

Het is nu nog steeds heel nieuw, maar het voelt echt goed ..

Ik heb verder ook geen vriendinnen die al een 2e sekspartner hebben gehad, is wel jammer want dan kun je er nooit echt over praten..ik heb weer allemaal nieuwe ervaringen met mijn vriend, en alles wat ik doe met hem is spannend, terwijl het voor mijn vrienden niet meer spannend is omdat ze al zo lang met hun eerste sekspartner gaan..

Maarja ik vond het toch wel enger dan ik in eerste instantie gedacht had, voelde me echt weer zoals bij mijn allereerste keer..

Ik heb wel geluk dat beide bedpartners heel lief zijn in bed enzo, omdat het me opvalt dat veel mensen hun 2e bedpartner veel fijner vinden..

Laatst gewijzigd op 11-04-2005 om 14:26.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 16:32
freggeltjuh
freggeltjuh is offline
Citaat:
Die is er niet

hier ook!

he eerste keer dat k seks had met mn 1e partner was voor ons beiden nog nieuw. we waren beiden nog maagd, ik was niet zenuwachtig ofzo, hij volgens mij ook niet. misschien omdat ik me wel vertrouwd bij hem voelde.
al met al was het zeker speciaal!

ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe t zal gaan met een evt. 2e partner.

Regels voor berichten