Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2012, 22:24
X0X0Chanelle
X0X0Chanelle is offline
---

Laatst gewijzigd op 24-09-2012 om 23:04.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-09-2012, 22:54
deadlytown
deadlytown is offline
Je hebt een verleden gehad die je niet wilt herbeleven. daar heb je onzekerheid vandaan. dat kan het probleem zijn.
dat jongens geen interesse in je hebben,.
Oud 13-09-2012, 23:02
X0X0Chanelle
X0X0Chanelle is offline
Onzeker? ja. te merken? nee. Denk ook niet dat dat het is.. Het is ook niet dat jongens geen interesse hebben maar op de een of andere manier ben ik nog steeds single De laatste tijd lijkt het alleen maar of ze alleen seks willen, en als ik dat wou oke, maar ik zoek dat niet.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2012, 23:15
X0X0Chanelle
X0X0Chanelle is offline
wel bedanktt voor je reactie
Met citaat reageren
Oud 13-09-2012, 23:19
DAH
DAH is offline
Met andere jongens omgaan? En proberen om meer langdurige contacten te krijgen, met wie je meer praat.
Oud 13-09-2012, 23:37
X0X0Chanelle
X0X0Chanelle is offline
Citaat:
Met andere jongens omgaan? En proberen om meer langdurige contacten te krijgen, met wie je meer praat.
Ja maar dat langdurige contact moet dan wel van 2 kanten komen. Het lijkt of jongens de laatste tijd alleen seks,seks en nog is seks willen en niks anders. En als ik dat doorheb dan ben ik zo weer weg.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2012, 00:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Alle jongens willen seks. Daar kunnen ze niks aan doen. Er zitten er een paar tussen waar het niet alléén om seks draait, maar ook zij willen seks.

Je moet gewoon kijken welke bij jou wil blijven zonder (gelijk) seks te hebben. Die voor jou als persoon wil gaan.
Oud 14-09-2012, 09:35
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Misschien moet je eens op andere jongens afstappen dan je normaal zou doen en gedragen zij zich heel anders dan de jongens met wie je anders omgaat. Meisjes die veel aandacht aan hun uiterlijk besteden kunnen soms op jongens overkomen alsof ze 'wel willen', denk ik, en dan zien ze je ook zo op die manier. Ik weet niet hoe je eruit ziet, maar je bescheiden kleden en opmaken kan schelen als je het idee hebt dat jongens alleen maar seks en verder niks met je willen.
Waar haal je goede vrienden vandaan? Ik ken de mijne van mijn middelbare school, van een toneelcursus die ik eens volgde en mijn huidige opleiding. Probeer bij de uitgaansvriendinnen die je nu hebt soms ook eens af te spreken zonder uit te gaan, maar om koffie te drinken ofzo, en dan kunnen jullie praten om elkaar beter te leren kennen en dan is jullie contact minder oppervlakkig.
Ook klink je een beetje alsof je een hele negatieve instelling hebt tegenover andere mensen, dat ze zullen denken dat je een agressieve crimineel bent of over je gaan oordelen. Probeer de wereld soms wat positiever te bekijken, een hele negatieve instellingen schrikt mensen af.
Oud 14-09-2012, 11:57
Verwijderd
Waarom zijn dating sites uitgesloten? Zo te lezen is dat precies wat je nodig hebt.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2012, 12:08
X0X0Chanelle
X0X0Chanelle is offline
Citaat:
Alle jongens willen seks. Daar kunnen ze niks aan doen. Er zitten er een paar tussen waar het niet alléén om seks draait, maar ook zij willen seks.

Je moet gewoon kijken welke bij jou wil blijven zonder (gelijk) seks te hebben. Die voor jou als persoon wil gaan.
Ja maar die zijn helaas moeilijk te vinden..
Met citaat reageren
Oud 14-09-2012, 12:21
X0X0Chanelle
X0X0Chanelle is offline
Citaat:
Misschien moet je eens op andere jongens afstappen dan je normaal zou doen en gedragen zij zich heel anders dan de jongens met wie je anders omgaat. Meisjes die veel aandacht aan hun uiterlijk besteden kunnen soms op jongens overkomen alsof ze 'wel willen', denk ik, en dan zien ze je ook zo op die manier. Ik weet niet hoe je eruit ziet, maar je bescheiden kleden en opmaken kan schelen als je het idee hebt dat jongens alleen maar seks en verder niks met je willen.
Waar haal je goede vrienden vandaan? Ik ken de mijne van mijn middelbare school, van een toneelcursus die ik eens volgde en mijn huidige opleiding. Probeer bij de uitgaansvriendinnen die je nu hebt soms ook eens af te spreken zonder uit te gaan, maar om koffie te drinken ofzo, en dan kunnen jullie praten om elkaar beter te leren kennen en dan is jullie contact minder oppervlakkig.
Ook klink je een beetje alsof je een hele negatieve instelling hebt tegenover andere mensen, dat ze zullen denken dat je een agressieve crimineel bent of over je gaan oordelen. Probeer de wereld soms wat positiever te bekijken, een hele negatieve instellingen schrikt mensen af.
Dankjewel voor je reactie,

Ja dat moet ik mischien wel een keer gaan doen, ik stap meestal ook op de foute af denk ik. En ik ga echt niet minder aan me uiterlijk besteden, dat maakt echt niet uit. Het is niet zo dat er dikke plamuur op me gezicht zit. Daardoor zie ik er echt niet meer uit alsof ik een onenight stand wil.

En ja.. dat is mijn probleem. Ik ken alleen foute mensen. Ik ben zolang niet meer naar een normale school geweest. Of normaal thuis gewoord. En daar leer je meestal je beste vrienden kennen, op school. En me ''uitgaansvriendinnen'' wil je ook niet echt hebben als goeie vriendinnen want dat zijn ze gewoon niet. Uitgaan een nachtje prima maar als het erop aankomt zijn ze er niet voor je. Daarom zijn t ook me uitgaansvriendinnen..

En t valt wel mee hoe negatief ik ben, zat er gewoon even helemaal doorheen toen ik dat bericht schreef. Maar dat betekent niet dat het niet zo is.
En als iemand tegen jou zegt dat hij een paar jaar in een internaat heb gezeten, waar denk jij dan metteen aan?
En normaal hou ik alle slechte dingen uit t verleden voor me.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2012, 12:22
X0X0Chanelle
X0X0Chanelle is offline
Citaat:
Waarom zijn dating sites uitgesloten? Zo te lezen is dat precies wat je nodig hebt.
Daar zitten voor mij niet de juiste jongens op.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2012, 12:31
Volk
Volk is offline
Citaat:
Daar zitten ook jongens op die graag een relatie willen en niet alleen maar seks.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2012, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Waarom niet? Als ik je post zo lees zijn daar -juist- de juiste jongens voor jou te vinden. Ik ben geen expert, maar de tijd dat alleen ultrageeks met brillen en staarten zich daar bevinden is al een tijdje voorbij.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2012, 15:33
Verwijderd
Ah. Deze topic verklaart een hoop
Met citaat reageren
Oud 14-09-2012, 15:59
X0X0Chanelle
X0X0Chanelle is offline
Citaat:
Ah. Deze topic verklaart een hoop
ga lekker iemand anders lastig vallen met je grote bek.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2012, 18:14
X0X0Chanelle
X0X0Chanelle is offline
Citaat:
Daar zitten ook jongens op die graag een relatie willen en niet alleen maar seks.
Ja maar denk niet de jongens waar ik op val..
Met citaat reageren
Oud 14-09-2012, 18:15
X0X0Chanelle
X0X0Chanelle is offline
Citaat:
Waarom niet? Als ik je post zo lees zijn daar -juist- de juiste jongens voor jou te vinden. Ik ben geen expert, maar de tijd dat alleen ultrageeks met brillen en staarten zich daar bevinden is al een tijdje voorbij.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2012, 18:24
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik denk niet dat je er meteen vanuit kunt gaan dat alle jongens op datingsites per definitie niet je type zijn. En je zegt dat je vaak op de foute jongens afstapt en dat zij steeds alleen maar seks willen, en dat je daar genoeg van hebt, dus misschien is het niet eens zo'n slecht idee om eens uit te gaan met een andere jongen dan je normaal op af zou stappen. Wat heb je te verliezen?
Oud 14-09-2012, 20:45
Swaziland
Swaziland is offline
Chanelle, wat zijn dan wel jongens waarvan je denkt dat je er op kan vallen. Als chatsites niks zijn?

Jim
Oud 14-09-2012, 21:06
X0X0Chanelle
X0X0Chanelle is offline
Citaat:
Ik denk niet dat je er meteen vanuit kunt gaan dat alle jongens op datingsites per definitie niet je type zijn. En je zegt dat je vaak op de foute jongens afstapt en dat zij steeds alleen maar seks willen, en dat je daar genoeg van hebt, dus misschien is het niet eens zo'n slecht idee om eens uit te gaan met een andere jongen dan je normaal op af zou stappen. Wat heb je te verliezen?
Ik heb t al een tijdje geprobeerd en vond t niks.. dus vandaar
Met citaat reageren
Oud 14-09-2012, 21:07
X0X0Chanelle
X0X0Chanelle is offline
Citaat:
Chanelle, wat zijn dan wel jongens waarvan je denkt dat je er op kan vallen. Als chatsites niks zijn?

Jim
Verschillende jongens, niet echt een type. Maar ik heb datingsites al geprobeerd en vond dat niks. En ik ben pas 17 dus ja..
Met citaat reageren
Oud 15-09-2012, 09:08
Verwijderd
Citaat:
Dat zeg ik, het aanbod is nogal divers. Zeggen dat er op datingsites geen jongens komen waar je op valt is hetzelfde als zeggen dat je bij uitgaan nooit jongens tegen komt die je bevallen.

Of heb je uitgaan ook al geprobeerd en vond je dat niks?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2012, 09:09
Verwijderd
Citaat:
Verschillende jongens, niet echt een type. Maar ik heb datingsites al geprobeerd en vond dat niks. En ik ben pas 17 dus ja..
Inderdaad, je bent pas 17. Krijg je sociale leven wat op orde en leer omgaan met je verleden. Maar je hoeft écht geen relatie te hebben om gelukkig zijn. Iemand van 17 helpen met een specifieke situatie vind ik prima, maar iemand van 17 tips geven waar ze een jongen voor een relatie kan vinden gaat wat ver. Je kunt ook gewoon vrienden hebben en vanzelf wel zien wie of wat je tegenkomt. Zorg dat je contacten minder oppervlakkig zijn. Het is geen ramp als je nu nog 1, 2, 5 jaar op zoek bent naar een jongen waar je echt een serieuze relatie mee aangaat. Maar op je 17e ten einde raad zijn.. Kom kom.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2012, 19:38
Verwijderd
^dat, maar nouja - even puur gericht op n vriendje hebben- ik kan me niet voorstellen dat de meeste jongens van mijn leeftijd zo zijn dat ze een vriendin puur meer willen hebben voor sex.. 't zou kunnen dat je tot nu toe enorme pech hebt gehad, en anders is het al vaak dat oudere jongens wat volwassener ermee omgaan.. Als t goed is^^
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-09-2012, 21:30
bierkoning
bierkoning is offline
Je kan ze nergens kopen, je moet ze gewoon is een keer treffen. Als je een leuke jongen tegenkomt op wat voor manier dan ook, ga dan zeker niet gelijk met ze naar bed ( zeg niet dat je dat doet hoor ), maar kijk gewoon hoe het gaat, en of hij interesse in je toont. Dan kom je er snel genoeg achter of het alleen voor seks is, of dat hij serieus is.
Oud 18-09-2012, 09:11
Volk
Volk is offline
Het helpt ook als je zelf serieus over komt. Als je iets onserieus hebt met een man die bijna 2 keer jouw leeftijd is zul je veel serieuze jongens afschrikken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten