Advertentie | |
|
![]() |
|
Alle jongens willen seks. Daar kunnen ze niks aan doen. Er zitten er een paar tussen waar het niet alléén om seks draait, maar ook zij willen seks.
Je moet gewoon kijken welke bij jou wil blijven zonder (gelijk) seks te hebben. Die voor jou als persoon wil gaan.
|
Misschien moet je eens op andere jongens afstappen dan je normaal zou doen en gedragen zij zich heel anders dan de jongens met wie je anders omgaat. Meisjes die veel aandacht aan hun uiterlijk besteden kunnen soms op jongens overkomen alsof ze 'wel willen', denk ik, en dan zien ze je ook zo op die manier. Ik weet niet hoe je eruit ziet, maar je bescheiden kleden en opmaken kan schelen als je het idee hebt dat jongens alleen maar seks en verder niks met je willen.
Waar haal je goede vrienden vandaan? Ik ken de mijne van mijn middelbare school, van een toneelcursus die ik eens volgde en mijn huidige opleiding. Probeer bij de uitgaansvriendinnen die je nu hebt soms ook eens af te spreken zonder uit te gaan, maar om koffie te drinken ofzo, en dan kunnen jullie praten om elkaar beter te leren kennen en dan is jullie contact minder oppervlakkig. Ook klink je een beetje alsof je een hele negatieve instelling hebt tegenover andere mensen, dat ze zullen denken dat je een agressieve crimineel bent of over je gaan oordelen. Probeer de wereld soms wat positiever te bekijken, een hele negatieve instellingen schrikt mensen af.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ja dat moet ik mischien wel een keer gaan doen, ik stap meestal ook op de foute af denk ik. En ik ga echt niet minder aan me uiterlijk besteden, dat maakt echt niet uit. Het is niet zo dat er dikke plamuur op me gezicht zit. Daardoor zie ik er echt niet meer uit alsof ik een onenight stand wil. En ja.. dat is mijn probleem. Ik ken alleen foute mensen. Ik ben zolang niet meer naar een normale school geweest. Of normaal thuis gewoord. En daar leer je meestal je beste vrienden kennen, op school. En me ''uitgaansvriendinnen'' wil je ook niet echt hebben als goeie vriendinnen want dat zijn ze gewoon niet. Uitgaan een nachtje prima maar als het erop aankomt zijn ze er niet voor je. Daarom zijn t ook me uitgaansvriendinnen.. En t valt wel mee hoe negatief ik ben, zat er gewoon even helemaal doorheen toen ik dat bericht schreef. Maar dat betekent niet dat het niet zo is. En als iemand tegen jou zegt dat hij een paar jaar in een internaat heb gezeten, waar denk jij dan metteen aan? En normaal hou ik alle slechte dingen uit t verleden voor me. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik denk niet dat je er meteen vanuit kunt gaan dat alle jongens op datingsites per definitie niet je type zijn. En je zegt dat je vaak op de foute jongens afstapt en dat zij steeds alleen maar seks willen, en dat je daar genoeg van hebt, dus misschien is het niet eens zo'n slecht idee om eens uit te gaan met een andere jongen dan je normaal op af zou stappen. Wat heb je te verliezen?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of heb je uitgaan ook al geprobeerd en vond je dat niks? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
^dat, maar nouja - even puur gericht op n vriendje hebben- ik kan me niet voorstellen dat de meeste jongens van mijn leeftijd zo zijn dat ze een vriendin puur meer willen hebben voor sex.. 't zou kunnen dat je tot nu toe enorme pech hebt gehad, en anders is het al vaak dat oudere jongens wat volwassener ermee omgaan.. Als t goed is^^
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Je kan ze nergens kopen, je moet ze gewoon is een keer treffen. Als je een leuke jongen tegenkomt op wat voor manier dan ook, ga dan zeker niet gelijk met ze naar bed ( zeg niet dat je dat doet hoor ), maar kijk gewoon hoe het gaat, en of hij interesse in je toont. Dan kom je er snel genoeg achter of het alleen voor seks is, of dat hij serieus is.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wanneer ben je wel of geen newbee meer?? ~De Hypospriet~ | 57 | 10-11-2002 10:16 |