| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ik vraag me af of ik normale pulp ook kan hebben, maar als je er vanaf wilt wil ik het wel (tijdelijk) overnemen hoor Maar ik moet nog 2,5 deel he. Citaat:
Citaat:
evil zijn jullie Maar nee, 50 shades of grey downloaden op m'n werkcomputer is nog een slechter idee dan 'm gewoon gaan lezen Citaat:
Ja, en superveel goede seks |
||||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik dacht wil je nou hotelmanager en jurist worden? AMG ik ben een voorbeeld AMG, maar je wilt gewoon heel slechte boeken schrijven
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Ik kan het echt niet hebben, vreselijk ![]() Citaat:
![]() Nouja als je met hem samen gaat wonen kun je het beter zeggen enzo denk ik dan
|
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ben je toch een schattig watje. <3 Ik kwam vandaag bij het stofzuigen een spin tegen, en die kroop helemaal in elkaar en was duidelijk bang. Toen zei ik: 'hoi kleine vriend, kruip maar lekker verder hoor!' en liet hem leven. (dit verhaal heeft verder geen clou) |
|
|
|
|||
|
Citaat:
Ze kunnen je gewoon niet ontslaan.Citaat:
|
|
|
|
Ik wilde dit weekend in bad en echt de moeder van alle pietjes (al onze grondspinnen in huis heten pietje en de kruisspinnen heten joris = belangrijke info) zat in mijn bad. Getverdemme. Dus douchekop aan en het 8-potige monster weggespoeld... of althans dat hoopte ik, maar misfortune was met mij en hij paste niet door het afvoerputje
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd