Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2012, 12:08
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En Martin, DoA? Dead or Alive?
Ja natuurlijk, wat moet het dan anders zijn

Citaat:
Your love life's doa

Of juist niet he Martin
niks doods hier hoor
Oud 06-11-2012, 12:08
Martiño
Martiño is offline
he wat handig, quoten uit gesloten topics
Oud 06-11-2012, 12:15
Carn
Carn is offline
Xcom <3
Oud 06-11-2012, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Geen idee, ik sloot slechts niet uit dat ik één of andere hippe, recente game over het hoofd had gezien. En eerlijk gezegd denk ik niet meteen aan Martin als ik Dead or Alive lees
Oud 06-11-2012, 12:42
Verwijderd
Dead or alive

Had ik vanmorgen nog in m'n hoofd
Oud 06-11-2012, 13:17
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Xcom <3
Ja, het schijnt erg goed te zijn. Binnenkort maar eens doen dan!
Oud 06-11-2012, 13:18
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Geen idee, ik sloot slechts niet uit dat ik één of andere hippe, recente game over het hoofd had gezien. En eerlijk gezegd denk ik niet meteen aan Martin als ik Dead or Alive lees
Nou, Dead or Alive is toch redelijk bekend, want ik kende het ook al langer. Daarnaast ben ik, ondanks dat ik nauwelijk speel, genoeg geïnformeerd als geek om toch wel enigszins te weten wat er speelt op gamesgebied, thank you very much!
Oud 06-11-2012, 13:19
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dead or alive

[filmpje]

Had ik vanmorgen nog in m'n hoofd
oh my

wel toevalliggg!
Oud 06-11-2012, 13:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goed, tijd om uit bed te gaan.
Oud 06-11-2012, 13:54
Verwijderd
Wat een ontiegelijke kutdag is het zeg. Laat het maar snel beter worden
Oud 06-11-2012, 14:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat als ik onvruchtbaar ben
Oud 06-11-2012, 14:04
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dan zoek je een leuk Afrikaans kindje uit of kies je een leuke draagmoeder. Of je neukt tot je erbij neervalt en hoopt op een wonder.

Maar ja, wat nou als de hemel naar beneden komt en je neus valt eraf?
Oud 06-11-2012, 14:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dan neem ik een nieuwe neus die wel mooi is

Oh en, zoals mijn wijlen oma altijd zei: Als de hemel valt, zijn alle vogeltjes gevangen.
Oud 06-11-2012, 14:29
Verwijderd
Oud 06-11-2012, 14:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 06-11-2012, 15:04
Verwijderd
wij gaan vanavond onze eerste maaltijd van thuisafgehaald.nl afhalen. Straatje verderop kookt iemand iets met aubergines. Ik ben echt te spreken over deze site
Oud 06-11-2012, 15:19
Verwijderd
Oud 06-11-2012, 15:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
wij gaan vanavond onze eerste maaltijd van thuisafgehaald.nl afhalen. Straatje verderop kookt iemand iets met aubergines. Ik ben echt te spreken over deze site
Wat is dat?
Oud 06-11-2012, 15:29
Noedelhap
Noedelhap is offline
Haha, Austria ook echt
Oud 06-11-2012, 15:30
Verwijderd
Citaat:

niks doods hier hoor
Dat zeg ik toch juist, pruttelkut.
Oud 06-11-2012, 15:36
Verwijderd
David Thorne <3
Oud 06-11-2012, 15:52
Verwijderd
Ik was zojuist bij de dokter en zij weten het ook niet. 'dus je hebt gewoon een spastische darm, davaj do svidanija '. Superleuk. supersuperleuk. En dan mogen ze me nou vertellen hoe ik al dat overtollige vocht uit mezelf krijg om minder opgezwollen te zijn, en waarom ik ALTIJD buikpijn heb en nog wat dingen. ik wil iets doodslaan. ik wil iets doodslaan.
Oud 06-11-2012, 16:51
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat zeg ik toch juist, pruttelkut.
Ja, daarom geef ik je ook gelijk en bevestig ik je verhaal, pruttelmuts
Oud 06-11-2012, 16:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zap langs Max en zag toevallig (ja, echt) een stukje Pride and Prejudice, waarna Tooske Dinges vertelt dat zij is afgestudeerd op de feministische aspecten binnen het oeuvre van Jane Austen. Dat verbaasde me toch wel enigszins
Oud 06-11-2012, 17:13
Verwijderd
Hoi ik heb een voldoende sinds eeuwen. !
Advertentie
Oud 06-11-2012, 17:25
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik zap langs Max en zag toevallig (ja, echt) een stukje Pride and Prejudice, waarna Tooske Dinges vertelt dat zij is afgestudeerd op de feministische aspecten binnen het oeuvre van Jane Austen. Dat verbaasde me toch wel enigszins
het onderwerp, of het feit dat ze gestudeerd heeft?
Oud 06-11-2012, 17:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
het onderwerp, of het feit dat ze gestudeerd heeft?
Beide.
Oud 06-11-2012, 17:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vind het onderwerp van feminisme in Austen wel heel erg suf. Daar schrijft volgens mij 80% van de studentes over.
Oud 06-11-2012, 17:36
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik vind het onderwerp van feminisme in Austen wel heel erg suf. Daar schrijft volgens mij 80% van de studentes over.
hehe; ja. "Goh, ik kan toch veel meer centen verdienen met voor de camera staan dan met mn studie letterkunde, bam even niet al te origineel verhaal schrijven en klaar"
Oud 06-11-2012, 17:37
ßuerp
ßuerp is offline
Parijs zuigt inderdaad!

/over vorig topic
Oud 06-11-2012, 17:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Beide.
Mwa, Tooske komt op mij niet dom over.
Oud 06-11-2012, 17:39
Verwijderd
zuigtkracht.

Die jongen zei weer wat tegen me vandaag.
Oud 06-11-2012, 17:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh dat is zegmaar het omgekeerde van thuisbezorgd?
Oud 06-11-2012, 17:46
Verwijderd
Mensen koken thuis extra porties, die voor een schappelijke prijs te koop zijn. Mijn zus kwam daar een tijd geleden mee, heel blij dat er wat vegetarisch tussen zat in haar stad
Oud 06-11-2012, 17:47
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het lijkt mij idd ook een beetje een niet-orgineel scriptieonderwerp. Is het geen verplichting om over iets 'nieuws' te schrijven? Wij moesten echt iets kiezen dat uitdrukkelijk al niet onderzocht was (dat is overigens niet moeilijk want de meeste ziekenhuizen hebben altijd wel ergens een database waar niks mee gebeurt of een dingetje dat nog geverifiëerd moet worden, en anders doe je gewoon mee met een aios die iets onderzoekt en een makkelijk subonderwerp heeft dat dan weer verwerkt dan worden in het grote geheel).
Oud 06-11-2012, 17:49
ßuerp
ßuerp is offline

Citaat:
Oud 06-11-2012, 17:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Er is een cvman geweest en nu doet ie het amg! Dus straks maar even douchen, zo lang er nog warm water is
Oud 06-11-2012, 17:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Vertrouw je het nog niet?
Oud 06-11-2012, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt mij idd ook een beetje een niet-orgineel scriptieonderwerp. Is het geen verplichting om over iets 'nieuws' te schrijven? Wij moesten echt iets kiezen dat uitdrukkelijk al niet onderzocht was (dat is overigens niet moeilijk want de meeste ziekenhuizen hebben altijd wel ergens een database waar niks mee gebeurt of een dingetje dat nog geverifiëerd moet worden, en anders doe je gewoon mee met een aios die iets onderzoekt en een makkelijk subonderwerp heeft dat dan weer verwerkt dan worden in het grote geheel).
Ja of je doet niks nieuws, maar start waar andere studies zijn opgehouden. Dus neit hetzelfde ontdekken weer.
Oud 06-11-2012, 17:55
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Haha whut, doen die thuiskoks dat allemaal uit liefdadigheid of valt er nog wat te verdienen?
Oud 06-11-2012, 17:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nee, dat is (iig bij Engels) geen verplichting. Natuurlijk word je wel aangemoedigd om over iets origineels te schrijven en je scriptie begeleider zal je ook wel helpen met betere onderwerpen, maar opzich mag je echt overal over schrijven.
Al denk ik wel dat ze bij een MA-scriptie wat strenger zijn.

Mijn onderwerp is iig als goed bestempeld en het schijnt iig in Nederland nog niet gedaan te zijn, dus DIKKE PRIMA!
Oud 06-11-2012, 17:59
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wij schrijven echt allemaal de scripties die al in de bieb staan over
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Op het conservatorium moet je als je de richting educatief&uitvoerend(de andere richting is productie&uitvoerend) kiest dus ook een scriptie schrijven. Of nouja, een lesplan.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Vertrouw je het nog niet?
Nee man. 3 mensen zeggen dat de printplaat stuk is, maar luistert er iemand naar mij? Neeeeeeeeee. Nu zat het sifonpijpje toevallig ook verstopt, dus dat zou een deel van het probleem kunnen zijn, of het probleem dat we nu tijdelijk hadden, maar dat maakt die printplaat niet minder stuk en daardoor kan hij er elk moment weer mee ophouden.

Maar hij doet het al een tijdje, dus ik vind deze mogelijk tijdelijke oplossing ook prima, ik kan er gewoon niet tegen dat mijn vader niet naar me luistert. Dan zegt hij dat hij de thermostaat ook weer terug in de huiskamer gaat hangen ('want daar deed ie het wel'), maar die thermostaat en de cv communiceren niet met elkaar. MAAR NOOIT LUISTEREN NATUURLIJK
Mannen. Jeetje.
Oud 06-11-2012, 18:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee, dat is (iig bij Engels) geen verplichting. Natuurlijk word je wel aangemoedigd om over iets origineels te schrijven en je scriptie begeleider zal je ook wel helpen met betere onderwerpen, maar opzich mag je echt overal over schrijven.
Al denk ik wel dat ze bij een MA-scriptie wat strenger zijn.

Mijn onderwerp is iig als goed bestempeld en het schijnt iig in Nederland nog niet gedaan te zijn, dus DIKKE PRIMA!
Bij kunstgeschiedenis is het wel verplicht om iets nieuws te onderzoeken, zéker bij de MA-scriptie, dan moet je verplicht ander onderzoek doen dan literatuuronderzoek.

Waar ga je je scriptie over schrijven?
Oud 06-11-2012, 18:04
Verwijderd
Wij werden heel nadrukkelijk ""geadviseerd"" om iets te doen met een uitgekauwd onderwerp, bij voorkeur interpretatief van aard. Dus inderdaad feminisme in bekend werk X, gender in bekend werk Y, etc. Het kostte nog best wat moeite om m'n vergelijkende onderzoekje naar Koude-Oorlog-propaganda te slijten bij m'n scriptiebegeleider.
Oud 06-11-2012, 18:11
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wij schrijven echt allemaal de scripties die al in de bieb staan over
Oh nou fijn, dat noemt zich dan HBO

Ik vind dat echt schandalig ook overigens. Uice vertelde ook dat hij zijn scriptie in een weekend ofzo had geschreven. Niet dat ik het hem dat aanreken, want het is de schuld van de uni, maar ik heb echt krom moeten liggen om het allemaal te rooien met allerlei projectplannen, verplichte research, urenverantwoording en weetikveel, en het was enorm veel tijd en werk en als je dan hoort dat andere studies hun studenten er maar gewoon een beetje doorheen laten fietsen is echt ontzettend frustrerend en oneerlijk.
Verder ook lullig voor die studenten, want het bevestigt een beetje het beeld (al dan niet onterecht! nogmaals, niet persoonlijk naar eenieder) dat sommige alfa/creatieve studies gehaald kunnen worden met vijf vingers in ieder neusgat.
Oud 06-11-2012, 18:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nou nee niet echt. Die scriptie is deel van het educatieprogramma, wat zegmaar de minor is. Van de 60 studiepunten per jaar zijn er 6 voor educatie. Het grote eindexamen is niet de scriptie maar het samenstellen van een programma en organiseren en uitvoeren van je eindconcert. Daar komt ook je beslissende cijfer vandaan. En dat krijg je echt niet voor elkaar met vijf vingers in elk neusgat (zeker niet als je pianospeelt ofzo D:)
Ik vind het vooral een beetje vreemd dat we uberhaupt een scriptie moeten schrijven, als het zo onbelangrijk is.
Oud 06-11-2012, 18:23
Verwijderd
Dat is dan toch ook gewoon geen scriptie?

Ik bedoel - een scriptie moet een wetenschappelijk opstel zijn, als akkoord wordt gegaan met overschrijven van de bibliotheek is het schijnbaar niet vereist dat het een (origineel) wetenschappelijk opstel is. Dan heet het scriptie maar is het gewoon, weet ik veel, een basisschoolwerkstuk.

Mijn bachelorscriptie was appeltje eitje trouwens, maar ook maar goed voor 7,5 studiepunt. M'n masterscriptie gaat zwaarder worden, tenminste, ik heb vooral mensen gesproken die het niet haalden in de tijd die er voor stond. Voor masterscriptie wordt iets 'vernieuwends' vereist, bachelorscriptie mocht je zelf kiezen wat je wilde doen.
Oud 06-11-2012, 18:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nou het heet dus wel scriptie.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten