Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2012, 09:11
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
halloo allemaal ^^

ik zoek eigenlijk een nieuw spel, omdat ik het altijd leuk vindt om nieuwe spelletjes aan te schaffen
ik zoek een MMorpg die een beetje op WoW lijkt, zo ongeveer, gratis is, en waar je bestwel uitgebreid je poppetje kan maken ;D

groetjes Daisy ^^
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2012, 09:28
icetea296
icetea296 is offline
ik heb wel veel flyff gedaan ik vind het wel een erg leuk spel maar nu heb ik laatst weer een keer gekeken en er is echt een hoop verandert door een nieuwe update
en archlord had ook wel iets maar daar ga je echt veeeeeel te langzaam een lvl omhoog dat was gewoon niet meer leuk
Met citaat reageren
Oud 17-08-2012, 10:10
Robin_
Robin_ is offline
Cabal, silkroad
Met citaat reageren
Oud 17-08-2012, 10:12
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
oew flyff ziet dr heel schattig uit, dat kan ik wel eens proberen :3
en archlord lijkt mij opzich ook leuk, maar de comments bij de youtube videos zijn super negatief dus.. x)
in ieder geval bedankt ^^
Met citaat reageren
Oud 17-08-2012, 10:13
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ooow cabal heb ik ook gespeeld! maar ik vondt het toch een beetje saai worden, en bestwel laggy soms
Met citaat reageren
Oud 17-08-2012, 10:30
huntingyade
huntingyade is offline
mischien vind je atlantica iets, is al weer een paar jaar geleden dat ik hetspeelde en toen vond ik het wel vermakelijk XD. en ik zag hem van de week nog op steam voor bij komen.
Oud 17-08-2012, 10:55
Robin_
Robin_ is offline
ik heb echt 100 mmorpg's gespeeld maarja groot deel daaarvan heb je denk niks aan omdat het geld kost of slecht is geworden of niet meer wordt gespeel :C
Met citaat reageren
Oud 17-08-2012, 11:19
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
atlantica ziet er opzich wel leuk uit, maar je kan de char niet zo heel uitgebreid customizen
is dr echt niet een gratis mmorpg zoals wow? Dx
behalve perfect world dan, dat is het beste spel ooit ;o
Met citaat reageren
Oud 17-08-2012, 13:27
Daantjer
Daantjer is offline
Maar waarom wil je niet betalen voor WoW? Het is gewoon de beste MMORPG die er bestaat.
Oud 17-08-2012, 14:43
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
is dr echt niet een gratis mmorpg zoals wow? Dx
Nope.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2012, 22:09
huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Maar waarom wil je niet betalen voor WoW? Het is gewoon de beste MMORPG die er bestaat.
ik persoonlijk vind het gewoon klote m maandelijks te betalen voor een game, omdat ik nooit weet of ik er wel echt tijd voor heb. en ik voel me altijd een stuk verplichter het te spelen omdat ik er constant voor betaal dus daarom speel ik liever iets wat gratis is of met micro payments voor in game stuff.
Oud 18-08-2012, 06:02
Daantjer
Daantjer is offline
Ik betaal al jaren voor WoW en ben al jaren enthousiast, vooral beginnen vlak voor een nieuwe expansion is makkelijk, dan kom je snel op hetzelfde niveau als andere spelers in de nieuwe expansion.
Verder vind ik de kosten van WoW niet zo debiel hoog en is de sociale factor in het spel erg goed. Ik heb ook de afgelopen twee maanden weinig tijd gehad voor WoW maar dat maakt in vergelijking met het plezier wat ik er van heb als ik wel speel de kosten dubbel en dwars waard.
Het is ook niet zonder reden één van de grootste games ter wereld.
Jammer voor je is vooral dat er geen leuke private servers meer zijn, dus voor een game als WoW (WoW dus) moet je sowieso betalen.
Oud 18-08-2012, 10:30
Verwijderd
Citaat:
Mh, 't laatste half jaar dat ik WoW heb gespeeld (wat overigens járen geleden is) ergerde ik me dood aan de community. Pugs waren een ramp; veel te veel n00bs die de klok hebben horen luiden maar geen idee hebben van het bestan van de klepel. Random DPS die nooit luistert in instances die ik op mijn duimpje ken als tank, healers die bitchen als ze iets meer moeten doen dan facerollen, absurde vereisten voor pugs (denk aan achievements, gearscore), Barrens-chat verspreidde zich als een kanker naar 'endgame' zones. Speaking of which, content-wise vind ik de game ook al jaren op z'n retour met de duidelijke keuze van Blizzard casuals te vertroetelen tot in den treuren. Ik vond het altijd wel fijn om te puggen omdat met verschillende mensen spelen gewoon leuk is (en omdat je als tank nonstop instances kon doen) maar op een gegeven moment was de ene pug nog beroerder dan de ander. Soms qua skill, soms qua sociaal aspect maar steeds vaker domweg allebei.

Ik besef dat 't laatste klinkt 'alsof het vroeger veel moeilijker was' en ik hoor nu al mensen los gaan op 't toetsenbord dat het 'vroeger' net zo goed een slackfest was -en tot op zekere hoogte klopt dat ook- maar pre-patch 3.0 Serpentshrine Cavern en Tempest Keep hadden een paar écht pittige bossfights. Dat hebben ze eigenlijk nooit meer zo leuk weten te maken. Sure, 25HC Lich King was ooit een aardige achievement, maar alles daarvoor was basically een one-night-kill. Op Sindragosa na, misschien. Contentrehashes vind ik niet echt boeiend.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2012, 12:41
Verwijderd
Naxxramas pre-tbc <3
Met citaat reageren
Oud 18-08-2012, 17:27
Macrador
Macrador is offline
Ik ben nu 1.5 jaar gestopt en MoP krijgt me eindelijk een beetje geïnteresseerd. Qua lore en endgame.
Ik hoop zo hard dat MoP het weer wat leuk maakt. Cata vond ik echt niet goed. De eerste raid tier was wel ok, maar daarna prrrff.
Van WotLK heb ik nog kunnen genieten omdat ik een trage leveler was en veel PvP deed en dus nooit had geraid tot 1 maand voor WotLK. Ook al was het raiden daar een faceroll.

Ze moeten de casuals inderdaad minder pleasen. Het is goed als er instances zijn waar maar 2% in slaagt. Dat creëert het gevoel van ik heb iets om naar toe te werken en de mensen die dat dan doen en slagen zijn dan ook heel blij. Nu is het racen om het zo snel mogelijk te doen op 1 dag. In TBC gingen er pas down na een maand.
Mijn guild is erdoor in 2 gesplitst richting hardcore raiden en casual. Hardcore is toch echt wel fijner. Mensen die moeite in hun class steken en niet steeds dezelfde stomme fouten maken ook al roep je iedereen in ventrilo doof.

Ach we zien wel of het wat wordt.

Swotr gaat F2P in het najaar denk ik.

Laatst gewijzigd op 18-08-2012 om 17:38.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2012, 17:38
Verwijderd
Sowieso is elke PvE uitdaging sinds het einde van TBC verdwenen. PvP was dan ook nog het enige wat me bezig hield, maar ook daar hadden ze op een gegeven moment belachelijke shit toegevoegd zodat jan met de pet ook mee kon komen.

Stond ik #1 met mijn 2v2 in wotlk. Samen met een coole ijslander binnen één week gehaald. Zie ik gewoon mensen voorbij lopen met betere PvP gear dan ik. Waarom? Omdat ze besloten dat bij de makkelijkste instance ooit (in dat pvp gebied, naam kwijt) daar de hardste shit moet droppen.

En toen ben ik halverwege wrath of the casual king gestopt.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2012, 17:41
Macrador
Macrador is offline
Vault of Archevon. Dat mechanisme zit ook in Cata.
Blizzard heeft Diablo 3 ook verkloot. Ik begrijp het wel. Ze zijn een bedrijf en willen natuurlijk bakken geld binnen halen.
Oud 18-08-2012, 18:31
Verwijderd
Och, ik heb ruim twee jaar serieus endgame gedaan (3-day, top 300). Ik zie het mezelf niet meer doen, kost me veel te veel tijd. En wat is het nut als een maand of twee later Blizzard zwicht voor alle whiners op 't forum die mekkeren dat ze "al" een paar dagen wipen op een boss. Progressie is onbelangrijk als je gewoon kan wachten tot shit kapotgenerft wordt.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2012, 20:11
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Dankjewel allemaal, ga ze allemaal opzoeken!
En ik wil niet betalen voor wow omdatik het te duur vind, ik heb geen baan en ik wil nog wel kunnen shoppen x)
En ook omdat wow private servers hebben, die zijn gratis, niet zo leuk als de echte maar ongeveer hetzelfde
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 04:21
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Och, ik heb ruim twee jaar serieus endgame gedaan (3-day, top 300). Ik zie het mezelf niet meer doen, kost me veel te veel tijd. En wat is het nut als een maand of twee later Blizzard zwicht voor alle whiners op 't forum die mekkeren dat ze "al" een paar dagen wipen op een boss. Progressie is onbelangrijk als je gewoon kan wachten tot shit kapotgenerft wordt.
Ik ben op het moment de 2e Blood DK op mijn server (andere is Horde). Als blizzard zou stoppen met de nerfs, of de nerfs kleiner zou maken zou het spel leuker zijn. De uitdaging is anders een beetje weg. Nu is de top in de endgame-content niet eens meer gefocust op échte endgame maar op de heroic-boss die vóór de endgame kwam (Heroic Ragnaros) omdat Deathwing kapot generft is. Daarom is de endgame top al een tijd terug gestopt met intensief raiden, enkel en alleen omdat ze het toch al gehaald hadden.

WoW blijft echter een spel dat constant verandert, om het toch aantrekkelijk te houden voor een grote groep mensen. En wie weet, misschien wordt MoP juist een heel serieuze expansion, met een beta weet je ook niet precies wat je tegen komt.
Oud 19-08-2012, 08:50
Schrödinger
Schrödinger is offline
Een serieuze expansion met panda's?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 09:16
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Bahaha idd xD
Ik vind ze wel supercute hoor :3
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Ik ben op het moment de 2e Blood DK op mijn server (andere is Horde). Als blizzard zou stoppen met de nerfs, of de nerfs kleiner zou maken zou het spel leuker zijn. De uitdaging is anders een beetje weg. Nu is de top in de endgame-content niet eens meer gefocust op échte endgame maar op de heroic-boss die vóór de endgame kwam (Heroic Ragnaros) omdat Deathwing kapot generft is. Daarom is de endgame top al een tijd terug gestopt met intensief raiden, enkel en alleen omdat ze het toch al gehaald hadden.

WoW blijft echter een spel dat constant verandert, om het toch aantrekkelijk te houden voor een grote groep mensen. En wie weet, misschien wordt MoP juist een heel serieuze expansion, met een beta weet je ook niet precies wat je tegen komt.
Maar hoe is het met de community gesteld vandaag de dag? Is het nog steeds zo'n pukkelhormonenfest?

En sorry, maar WoW is geen spel dat constant veranderd, het is meer en meer smakeloze hap bij iedere patch of content update.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 12:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Misschien Runes of Magic? Ik speel het sporadisch, maar ik vermaak me er wel altijd mee. Vergelijkbaar met WoW en gratis te downloaden.

Ik moet er wel bij zeggen dat ie het op mijn pc niet denderend doet, maar dat zal vast aan mij liggen en niet aan het spel
Oud 19-08-2012, 15:07
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Ja runes of magic had ik ook over gehoord dat dat het beste gratis spel was, vonden sommigen tenminste :3
Die ga ik downloaden dankjewel! ^^
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-08-2012, 16:47
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Allods. Misschien wel de meest gelijkende WoW kloon
Oud 19-08-2012, 18:21
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Die hadik al gedownload! xD
Maar ik vindt het een beetje een klein spel, beetje saai
Ik download nu runes of magic, sommigen zeggen datet bijna hetzelfde is als wow dus :3
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 21:41
Verwijderd
Neem een baan en speel WoW. 2 vliegen in 1 klap. Doe je ook nog eens wat!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2012, 22:03
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Ja maar het lukt me niet om een baan te vinden.. ;o
Eerst bij de blokker geweest, zouden bellen, niks gedaan, daarna c1000, precies zelfde verhaal ><
Met citaat reageren
Oud 21-08-2012, 12:06
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Er zijn meer banen dan alleen bij de blokker en c1000.
Oud 21-08-2012, 15:42
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
nou, niet zo hier in de buurt, ben bij behoorlijk veel winkels langs geweest!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2012, 11:54
jongen net 16
jongen net 16 is offline
wat je kunt doen is langs een uitzendbureau gaan ze hebben bijna altijd een baantje voor je in het weekend en het is afwisselend werk.
Of zoek op internet of er wat baantjes in je buurt zijn er is altijd wel wat te vinden
Met citaat reageren
Oud 30-08-2012, 09:41
Afrodiete
Afrodiete is offline
Ik ben een fan van the Lord of the Rings Online, ben sowieso een LOTR fan.
Het is gratis, maar dit soort games worden toch leuker als je er uitbreidingen bij koopt natuurlijk.
De graphics zijn fantastisch.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2012, 15:32
mr beats
mr beats is offline
haha gewoon WOW of begin te spelen als de nieuwe uitbreiding er is SUPER CUTE toch
Met citaat reageren
Oud 24-09-2012, 20:59
AlexDC
AlexDC is offline
Raiderz Komt bijna in OBT (open bete test) en dat ga ik zeker spelen!

Het heeft een beter vechtsysteem vergelijkbaar met Tera.
Waarin je echt moet mikken als in fps games.
Archer zijn en zelf moeten mikken word dus een stuk gaver!

Kijk maar even op de website oohja ook belangrijk dit is F2P!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2012, 20:01
mytholon
mytholon is offline
Runes of magic is late game irriterend omdat je moet betalen om bij te blijven met de rest.
Als je vooral kiest voor het uitbreiden van je char ga dan voor perfect world.
Tevens is hier nog een lijstje Link
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten