Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik betaal al jaren voor WoW en ben al jaren enthousiast, vooral beginnen vlak voor een nieuwe expansion is makkelijk, dan kom je snel op hetzelfde niveau als andere spelers in de nieuwe expansion.
Verder vind ik de kosten van WoW niet zo debiel hoog en is de sociale factor in het spel erg goed. Ik heb ook de afgelopen twee maanden weinig tijd gehad voor WoW maar dat maakt in vergelijking met het plezier wat ik er van heb als ik wel speel de kosten dubbel en dwars waard. Het is ook niet zonder reden één van de grootste games ter wereld. Jammer voor je is vooral dat er geen leuke private servers meer zijn, dus voor een game als WoW (WoW dus) moet je sowieso betalen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik besef dat 't laatste klinkt 'alsof het vroeger veel moeilijker was' en ik hoor nu al mensen los gaan op 't toetsenbord dat het 'vroeger' net zo goed een slackfest was -en tot op zekere hoogte klopt dat ook- maar pre-patch 3.0 Serpentshrine Cavern en Tempest Keep hadden een paar écht pittige bossfights. Dat hebben ze eigenlijk nooit meer zo leuk weten te maken. Sure, 25HC Lich King was ooit een aardige achievement, maar alles daarvoor was basically een one-night-kill. Op Sindragosa na, misschien. Contentrehashes vind ik niet echt boeiend. |
![]() |
|
Ik ben nu 1.5 jaar gestopt en MoP krijgt me eindelijk een beetje geïnteresseerd. Qua lore en endgame.
Ik hoop zo hard dat MoP het weer wat leuk maakt. Cata vond ik echt niet goed. De eerste raid tier was wel ok, maar daarna prrrff. Van WotLK heb ik nog kunnen genieten omdat ik een trage leveler was en veel PvP deed en dus nooit had geraid tot 1 maand voor WotLK. Ook al was het raiden daar een faceroll. Ze moeten de casuals inderdaad minder pleasen. Het is goed als er instances zijn waar maar 2% in slaagt. Dat creëert het gevoel van ik heb iets om naar toe te werken en de mensen die dat dan doen en slagen zijn dan ook heel blij. Nu is het racen om het zo snel mogelijk te doen op 1 dag. In TBC gingen er pas down na een maand. Mijn guild is erdoor in 2 gesplitst richting hardcore raiden en casual. Hardcore is toch echt wel fijner. Mensen die moeite in hun class steken en niet steeds dezelfde stomme fouten maken ook al roep je iedereen in ventrilo doof. Ach we zien wel of het wat wordt. Swotr gaat F2P in het najaar denk ik.
Laatst gewijzigd op 18-08-2012 om 17:38. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sowieso is elke PvE uitdaging sinds het einde van TBC verdwenen. PvP was dan ook nog het enige wat me bezig hield, maar ook daar hadden ze op een gegeven moment belachelijke shit toegevoegd zodat jan met de pet ook mee kon komen.
Stond ik #1 met mijn 2v2 in wotlk. Samen met een coole ijslander binnen één week gehaald. Zie ik gewoon mensen voorbij lopen met betere PvP gear dan ik. Waarom? Omdat ze besloten dat bij de makkelijkste instance ooit (in dat pvp gebied, naam kwijt) daar de hardste shit moet droppen. En toen ben ik halverwege wrath of the casual king gestopt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Och, ik heb ruim twee jaar serieus endgame gedaan (3-day, top 300). Ik zie het mezelf niet meer doen, kost me veel te veel tijd. En wat is het nut als een maand of twee later Blizzard zwicht voor alle whiners op 't forum die mekkeren dat ze "al" een paar dagen wipen op een boss. Progressie is onbelangrijk als je gewoon kan wachten tot shit kapotgenerft wordt.
|
![]() |
||
Citaat:
WoW blijft echter een spel dat constant verandert, om het toch aantrekkelijk te houden voor een grote groep mensen. En wie weet, misschien wordt MoP juist een heel serieuze expansion, met een beta weet je ook niet precies wat je tegen komt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En sorry, maar WoW is geen spel dat constant veranderd, het is meer en meer smakeloze hap bij iedere patch of content update. |
![]() |
|
Misschien Runes of Magic? Ik speel het sporadisch, maar ik vermaak me er wel altijd mee. Vergelijkbaar met WoW en gratis te downloaden.
Ik moet er wel bij zeggen dat ie het op mijn pc niet denderend doet, maar dat zal vast aan mij liggen en niet aan het spel ![]()
|
![]() |
Raiderz Komt bijna in OBT (open bete test) en dat ga ik zeker spelen!
Het heeft een beter vechtsysteem vergelijkbaar met Tera. Waarin je echt moet mikken als in fps games. Archer zijn en zelf moeten mikken word dus een stuk gaver! Kijk maar even op de website oohja ook belangrijk dit is F2P! ![]() |
![]() |
|
Runes of magic is late game irriterend omdat je moet betalen om bij te blijven met de rest.
Als je vooral kiest voor het uitbreiden van je char ga dan voor perfect world. Tevens is hier nog een lijstje Link |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
World of Warcraft studievragen Verwijderd | 9 | 16-03-2006 22:50 | |
Games |
Gezocht: mmorpg skull-head | 5 | 13-11-2005 18:43 |