![]() |
|
druk op de oren, zwaar gevoel en een beetje een piep past heel erg bij verkoudheid. Opgezwollen slijmvlies in je neus sluit de buis van eustachius af (de verbinding tussen je neus en je middenoor) en dat geeft typisch dit soort klachten. Je zou eens een neusspray (met xylomethazoline) kunnen proberen, die mag je overigens niet langer dan een week gebruiken. Dat spul gaat de zwelling van het slijmvlies tegen.
||
Citaat:
heb deze avond trouwens een pijnstiller moeten nemen tegen de hoofdpijn..maar het hielp niet! m'n dokter adviseerde me nochtans ibuprofen te nemen als ik ergens pijn had.. enig idee waarom dit niet helpt? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik denk dat je gewoon een bijholte-/voorhoofdsholte ontsteking hebt...
Ik ben geen dokter, dus ik weet het natuurlijk niet zeker, maar verkoudheid heerst ontzettend nu! Veel succes, en als je klachten nog een weekje aanhouden zou ik even bij de huisarts langsgaan! Kaaspepsel Edit: sorry, ben weer veel te enthousiast, had niet het hele topic gelezen, goed dat je naar de dokter bent geweest! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Lastige situatie voor studiekeuze Kelvyn | 5 | 31-12-2014 09:29 | |
Lichaam & Gezondheid |
vriend heeft last van zijn hoofd, druk o.a. Mindfields | 32 | 01-02-2005 18:31 | |
Psychologie |
wie is er hier chaotisch in het hoofd? C'est moi | 21 | 30-09-2003 17:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
steken in mijn hoofd/nek one-monkee | 7 | 14-06-2003 15:02 | |
Psychologie |
Drukte in mijn hoofd SaGA | 16 | 21-05-2003 21:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
schommelstoel gevoel in mijn hoofd gothicje | 4 | 04-01-2003 12:42 |