Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij flirt je stijf bellen de mannen van de radio iemand op voor een ander, om te vragen of diegene met 'm op date wil (twv 75 euro) of dat je hem live op de radio afwijst en zelf 75 euro cash krijgt. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ze kiezen je niet uit als ze weten dat je het toch wel samen opdrinkt he. Het moet natuurlijk wel een spannend verhaal zijn. D'r was eens een meisje dat ging flirten met d'r baas van 20 jaar ouder ofzo
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ivm opleiding kan ik mijn abonnement op het nederlands tijdschrift voor geneeskunde omzetten in een gratis abonnement. Op 24 september kreeg ik een brief waar in stond dat ik dat na 1 oktober kon doen. Dus ik leg de brief in mijn to do bakje en gooi de envelop bij het oud papier. Nu keek ik eens in de brief om te kijken hoe ik dat omzetten precies moest doen. Staat er in de brief "U registreert zich met de abonneegegevens van de adreslabel". Neeee
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Daar heb ik ooit een schoolfeest gehad, en omdat ik nooit op school was had ik het bericht niet gekregen dat de hogere klassers pas later moesten komen... Ik heb 2 uur tussen de brugklassers gezeten en ben toen maar gaan zuipen met m'n docenten, totdat m'n klasgenoten er waren. :') Ben je trouwens ook bekend met de Blue Lagoon/Warehouse? Daar hadden we ook wel eens feestjes. Met kooi-dansende 2e-klassers. Mooie tijd.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Freezer, is het waar dat 12- en 13jarige jongens bij zo'n avond vooraf een condoom omdoen zodat het niet opvalt als ze in hun broek komen van het schuren? Of is dat weer zo'n fabeltje dat opgeblazen wordt door de media?
Hoef je geen antwoord op te geven hoor ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|