Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of aan de andere kant, niet doen! Lekker laten staan. Ik heb nog eens gekeken naar wat er gebeurt als je muren afbreekt: dan ligt er veel rommel op de grond. Weet je wat je beter kunt doen? Een paleis met open deuren. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Keys, als je inziet wat er beter kan en ook nog eens let op dat je het niet té positief inschat, dan gaat het wel lukken. Het is vooral heel belangrijk nu al te weten dat er ook weer een moment komt dat je het ietsje minder ziet zitten. Op dat moment, bijv. dat het werken je een dagje zwaar valt, moet je terugdenken aan nu. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
'Je kunt er omheen kletsen zoals je wilt.' Natuurlijk. Je hanteert zelf dezelfde metafoor. Lijkt me ook handig, want dan weten we waar we het over hebben. Natuurlijk is de muur beperkend. Maar de standaard-'breek hem dan af' is kort door de bocht, hoewel uiteindelijk misschien waar. Zonde van alle eerdere moeite. Mij lijkt het idee dat je zoveel mogelijk in stand houdt tot je op een punt komt dat je tevreden bent. De hele muur slopen is nergens voor nodig als je aan wat deuren en ramen genoeg hebt. |
![]() |
|
Ik heb het superdruk gehad de afgelopen dagen dus ik kon niet eerder reageren.
Ik vind dat jullie allemaal gelijk hebben op jullie eigen manier. Het is een kwestie van geloven in dat het goed komt, blijven proberen, positief zijn en er alle moeite in steken wat nodig is. Op het moment gaat het wel wat minder maar iedereen heeft toppen en dalen in zijn leven. Bedankt voor jullie reacties in ieder geval! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-hart-topic 168 Hawahaai | 500 | 26-05-2012 11:04 | |
Psychologie |
Hoe het beste hulp zoeken? Thasia | 12 | 08-12-2005 19:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Tussen Licht en Donker Reynaert | 40 | 07-01-2004 21:12 | |
Psychologie |
kweet het even niet meer:( (lang verhaal) Oktober | 7 | 05-11-2003 00:34 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Zoals het klokje thuis tikt,tikt het hier niet [fractie uit een dagboek] kaleidoscope | 11 | 28-02-2002 18:18 |