Advertentie | |
|
![]() |
|
On-topic: Ik vind dat een man iets meer haar mag hebben dan een vrouw. Persoonlijk trim ik mijn okselhaar, schaamhaar en borsthaar en ik heb helaas een beetje rughaar dat ik laat epileren.
Mannen met rughaar vind ik teveel op een aap lijken en mannen met teveel borsthaar en okselhaar ook. Ik heb zelf ook borsthaar maar dat trim ik kort waardoor het er verzorgd uit ziet (vind ik zelf ![]() Vrouwen zie ik het liefst zo glad mogelijk. Een beetje schaamhaar (kort getrimd) mag wel, maar verder graag zo min mogelijk haar. |
![]() |
||
Citaat:
Haar is niet vies. Haar is haar. Wanneer je je niet wast, dán ben je vies. Wat valt daar nou niet aan te snappen? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
haren op je arm, buik, benen, oksels, tenen, enzovoorts vind ik goor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En waarom is armhaar vies en wenkbrauwen niet? Het is eerder andersom omdat wenkbrauwen bijvoorbeeld bedoeld zijn om zweet uit je ogen te houden. Dat lijkt me dan viezer. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben best een behaarde jongen en ben daar best fier op, maar ben dan ook 18+
Toen ik puberde dacht ik ook: dat doe ik af, maar ben blij dat ik het niet gedaan heb want het is mannelijk en geloof me, meisjes hebben liever een man met haar! Ik heb borsthaar, getrimd okselhaar, wat dons op m'n buik, armen, benen, billen en schaamhaar trim ik netjes en ballen scheer ik en ik vind het best zo ^^ |
![]() |
|
Ik vindt het vies.. jongens met haar op de borst en baard vind ik een afknapper, sikje is ook lelijk.
Zelf ben ik onbehaard en ik heb een babyface, gladde buik en nog geen baardhaar gelukkig.. 20 jaar en van turkse afkomst. Okselhaar kreeg ik ook heel erg laat, tussen mijn 18e en 19e in ongeveer. Ik weet nog in groep 8 toen ik 12 was ofzo.. had een jongen in me klas al een hele pluk okselhaar, kom ik 8 jaar later aan.. ben mijn genen ongelovelijk dankbaar voor dit. Krijg ik ooit baardhaar dan laser ik het weg, vriendin heeft onharingssalon ![]()
|
Ik vind dat hier heel rare reacties tussen staan. Het idee dat haar iets heel smerigs is waar je zsm vanaf moet bijvoorbeeld. lichaamshaar is niet iets abnormaals hoor
![]()
||
Citaat:
Ik durf te zeggen dat de meeste mannelijke homo's houden van een onbehaard vrouwelijke homo, omdat ze altijd vragen of je kont glad en onbehaard is. ![]() Anders, kicken sommige vrouwelijke homo's op oer mannelijke homo's met een vachtje, toevallig ik niet. Vannacht had een jongen de cam aan en hij had overal haar op zijn buik en borst, ik ging half over mijn nek terwijl hij vroeg of hij mocht langskomen.. helaas voor hem ;p
|
Ik merk dat ik de afgelopen jaren qua 'smaak' meer richting mannelijk ben gegaan, en daar hoort voor mij o.a. lichaamshaar bij. Ik ben nog steeds geen baard-/snorfan, maar lichaamshaar maakt iemand voor mij wel mannelijker (mits gecombineerd met lekker brede schouders en kaaklijn en alles <3) en in tegenstelling tot zoveel jaar terug vind ik zo'n net niet helemaal optijd geschoren gezicht (met zo'n baardschaduw) soms echt wel wat hebben. En ik denk dat dat ook wel voor de rest van het mannelijk lichaam geldt, ik vind been-/armhaar niet mooi (ook niet per se lelijk), maar wel mannelijk en dát kan weer sexy zijn. Ik denk dat mijn ideale man (als ik die helemaal zeluf in elkaar kon zetten) ook niet helemaal glad en kaal was - dat idee vind ik zelfs een beetje eng - maar wel lichaamshaar zou hebben. Geen beer, maar ook geen geschoren lammetje zegmaar.
![]()
|
![]() |
Voor vrouwen (want bijna iedereen heeft het hier over mannen
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En voor welk lichaamsdeel/welke lichaamsdelen is bij een vrouw glad dan de norm? Overigens lukt het bij míj in ieder geval amper om qua oksels en schaamhaar écht glad-glad te zijn, je kan wel al het haar wegscheren, maar het groeit vrij snel weer een beetje en er zitten sowieso altijd van die bultjes en dingen (door irritatie van het scheren), dus helemaal mooi en glad zoals in reclames - maar goed, dat zijn niets voor niets reclames ![]()
||
![]() |
Citaat:
Met glad bedoel ik natuurlijk geschoren, en dan heb ik het over oksels en benen vooral. Heb ooit les gehad van een vrouw die het allemaal maar liet groeien en er dan nog plezier in schepte 's zomers in mouwloze shirts en in rokjes les te geven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Edit: en o ja ![]() ![]()
|
Ik scheer me nergens, alleen mijn baard- en snorharen gaan er meestal af. Ik vind dat vooral mijn handen, polsen, onderbenen en 'schaamregio' (inclu 'treasure trail') behaard zijn. Als al mijn haar wat donkerder zou zijn, was waarschijnlijk ook mijn buik en borst redelijk behaard, maar het zijn dunne, zachte, blonde haartjes, dus...
Tenzij ik een vriendin zou hebbrn die echt wil dat ik mijn lichaamshaar op zijn minst trim, zal ik nooit iets doen om minder behaard te.zijn. ![]()
|
![]() |
Voor ik mijn huidige "vriend" leerde kennen, waren mijn boyfriends steeds heel glad, amper borst- of rughaar.
Mijn huidige vriend heeft veel borsthaar dat soms wel langs de bovenkant van zijn tshirt durft piepen. Eerst wist ik niet goed wat ik ervan vond, maar nu vind ik het heerlijk. Mannelijk. Sterk. Het zal wel in mijn oerinstinct zitten zeker ![]() |
![]() |
|
Borst en rughaar vind ik een afknapper. Harige benen bij mannen vind ik ook niet charmant maar geschoren vind ik al helemaal niets dus dan maar harig. Harige oksels vind ik okee zolang het niet van die lange plukken zijn maar een beetje bijgewerkt.
|
Bij mij gaat vrijwel alles aan overtollig haar op mijn hoofdhaar na eraf.
Heb daar dan ook een gegronde reden voor, daar ik als man vrouwelijk wil zijn en vaak jurjkes draag met een wijde open hals en soms (korte) mouwen dan ziet arm, buik of okselhaar natuurlijk niet uit. Dus eraf ermee! Ook mijn beenhaar scheer ik regelmatig bij zeker als ik weer ga wielrennen en 3/4 leggins draag wil ik zoveel mogelijk gladde benen hebben. Intussen groeit mijn hoofdhaar gestaag door, zit nu al op ruim 45 cm. Moet uiteiindelijk over 3 jaar op 80 tot 90 cm lengte zitten. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Lichaamshaar Verwijderd | 62 | 26-06-2012 14:46 | |
Lichaam & Gezondheid |
Lichaamshaar .OneMoreTime | 8 | 09-09-2010 08:32 | |
Lifestyle |