Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2012, 19:35
smurfenvriendje
smurfenvriendje is offline
Hoi,

ik heb een vraagje aan de albertheijn werknemers op dit forum. ik werk namelijk zelf bij albertheijn en ben door een collega gevraagd om vrijdag a.s. voor haar in te vallen voor 5 uurtjes. ik ging akkoord want ik heb dringend geld nodig, dus wil zo veel mogelijk werken. nu heeft ze alleen niet erbij gezegd dat het counter-uren zijn, daar kwam ze pas later mee. nu heb ik daarop geantwoord dat dat geen probleem is, omdat ik wel weet hoe dat moet, terwijl ik dat eigenlijk niet allemaal weet. ik weet wel een aantal dingen, maar niet alles. dus als jullie me heel snel even willen bijspijkeren zou dat fantastisch zijn! ik wil graag die uren werken, want ik zit echt in geldnood. ik werk nu 1,5 jaar bij albertheijn dus ik denk dat ik er met jullie hulp wel uit moet komen!

Thanks!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-10-2012, 19:54
Erwiin
Erwiin is offline
In mijn beleven is het volgens mij dan dat je gewoon achter de kassa moet werken aangezien counter kassa is in het engels
Met citaat reageren
Oud 16-10-2012, 20:17
smurfenvriendje
smurfenvriendje is offline
Citaat:
In mijn beleven is het volgens mij dan dat je gewoon achter de kassa moet werken aangezien counter kassa is in het engels
het gaat om de service/infobalie. die noemen we counter
Met citaat reageren
Oud 16-10-2012, 21:34
Annefleur28
Annefleur28 is offline
Moet je daar niet officieel Cassière B voor zijn?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2012, 09:50
Cucumber.
Cucumber. is offline
Ik heb bij de Jumbo gewerkt en ik heb daar een tijd achter de servicebalie gestaan, dus misschien kan ik je ook nog een klein beetje helpen?

De meeste mensen aan de servicebalie komen voor sigaretten, geneesmiddelen, batterijen, postzegels, telefoonkaarten e.d., dus dat is hetzelfde als aan de gewone kassa. (verkopen ze bij jullie Appie ook loten?)
Soms komen mensen ook naar de servicebalie (tenminste, dat was bij ons) omdat ze een product willen ruilen. Daar moesten wij dan altijd een bonnetje van maken, een foutbon noemden ze dat bij ons. Dan schreef je het PLU-nummer van het product op, de prijs en de reden van teruggave aan de winkel. Je moest het ook verwerken in de kassa zelf, wij moesten dat altijd via 'retouren' doen.

Maar euh, sta je dan in je eentje achter de servicebalie, of niet? Anders kun je toch altijd aan een andere collega die daar in de buurt is vragen of hij/zij je met iets kan helpen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten