Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2012, 19:31
Attention
Attention is offline
Ik zit op Korfbal en er zijn weer nieuwe teams geselecteerd. (wel al een paar weken geleden) Ik heb al wat vrienden gemaakt en het is erg gezellig in het team.

Maar we douchen meestal na de wedstrijd en toen stonden we te douchen en ik we zaten nog gewoon te kletsen over dingen die er gebeurt waren. maar to the point, Ik keek naar mn vriend naast me en ik vond dat hij wel een erg mooi lichaam had.

Is dat raar voor als je hetero bent? (ik vroeg dit me gewoon af of dit niet wat Biseksueel of homo gedachtes zijn.)
Met citaat reageren
Oud 03-10-2012, 19:35
Pluis
Pluis is offline
Natuurlijk is dat niet raar. Ik ben vrouw, hetero en ik kan een mooi vrouwenlichaam erg waarderen. het verschil zit hem erin dat ik nooit verliefd word op een vrouw en seks met een vrouw lijkt me ook maar niks.
Oud 03-10-2012, 19:39
Attention
Attention is offline
Citaat:
Natuurlijk is dat niet raar. Ik ben vrouw, hetero en ik kan een mooi vrouwenlichaam erg waarderen. het verschil zit hem erin dat ik nooit verliefd word op een vrouw en seks met een vrouw lijkt me ook maar niks.
oke fijn, dan kan er wel weer een slotje op.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2012, 14:27
Verwijderd
Zijn zelfs hetero's die in puberteit beetje experimenteren met hetzelfde geslacht. Samen rukken bijvoorbeeld, of elkaar. En zelfs dat hoeft nog niet te betekenen dat je bi of gay bent. En als later blijkt dat je dat wel bent, dan is dat ook ok natuurlijk. have fun.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2012, 20:55
Verwijderd
Het is mogelijk, maar zoals al gezegd hoeft het niks te betekenen. Je komt er vanzelf wel achter. Bij mij begon het zoals jij het omschrijft en ik kwam er uiteindelijk achter dat ik biseksueel ben. Maar je kunt er niets aan veranderen, dus accepteer het gewoon zoals het is
Met citaat reageren
Oud 05-10-2012, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Het is mogelijk, maar zoals al gezegd hoeft het niks te betekenen. Je komt er vanzelf wel achter. Bij mij begon het zoals jij het omschrijft en ik kwam er uiteindelijk achter dat ik biseksueel ben. Maar je kunt er niets aan veranderen, dus accepteer het gewoon zoals het is
mooi gesproken!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2012, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Zijn zelfs hetero's die in puberteit beetje experimenteren met hetzelfde geslacht..
Gaan we weer. Als je hetero bent doe je dat niet. Als je daar behoefte aan hebt ben je sowieso lichtelijk gay en wellicht bi, maar hetero heeft er natuurlijk niets mee te maken.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2012, 08:29
BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Gaan we weer. Als je hetero bent doe je dat niet. Als je daar behoefte aan hebt ben je sowieso lichtelijk gay en wellicht bi, maar hetero heeft er natuurlijk niets mee te maken.
Inderdaad, het lijkt mij ook vreemd om als hetero met hetzelfde geslacht te experimenteren...

OT: Zulke gedachtes hebben meerdere mensen maar dat betekent niet dat je gay bent. Zodra je een stapje verder zou gaan dan ben je gay.
Oud 07-10-2012, 11:20
Steven1987
Steven1987 is offline
ernaar kijken is heus normaal; ik ben hetero, voetbal al lange tijd en douchen altijd samen. Worden vaak opmerkingen gemaakt en gekeken (heel soms, zeker in het begin) ook vergeleken: lang, kort, dik, dun, velletje of geen, kleur,....
maar de meeste zijn niet bi/gay
Met citaat reageren
Oud 07-10-2012, 23:34
rrickk
rrickk is offline
Ik heb wel interesse in jongens dus als ik er een naakt met een lekker lijf zie krijg ik gelijk een stijve ook al wil je dat soms verbergen
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 15:23
Verwijderd
Nooit gedacht lekker lijf, wel ooit met elkaar penis vergeleken... Is volgens mij normaal... Was toen 11 of zo
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten