Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Niet dat ik nu volwassen ben ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
14 en 21 is trouwens een te groot verschil ik bedoel zij kijkt waarschijnlijk nog jeugd journaal ofzow k zou echt een meisje zoeken die wat ouder is hoor jaar of 18 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Van 12 tot 16 jaar kan de persoon in kwestie altijd achteraf aangifte van misbruik of dergelijke doen (ook als ze zelf allang ouder dan 16 is) in het geval je sexuele omgang met haar hebt gehad, ook al stemde ze er toen mee in. Vanaf 16 jaar vervalt dat recht en kan je alleen iemand aanklagen als die zonder toestemming sexuele handellingen heeft verricht (ongewenste intimiteiten/aanranding/verkrachting).
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En vooral het feit dat je van erop aan kan dat als je eenmaal intiem met dr wordt, het zeer zeker zwaar tegen gaat vallen. Een meisje van 14 doet zich misschien in het dagelijks leven veel volwassener voor, maar je zit echt niet met haar op een lijn als het erop aan komt. Verre van (of je moet eerlijk kunnen zeggen dat je zelf aardig achterloopt en nog redelijk 'kinderachtig' bent). Overigens is als 21 jarige 'zo gek als een deur zijn' nogsteeds niets vergeleken met simpelweg nog 'kinds zijn' (zoals elk 14 jarige behoort te zijn). 't Is maar wat je leuk vind ![]() Zoek het eens wat dichterbij... Laatst gewijzigd op 10-03-2005 om 13:44. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als wat jij zegt waar is zou vervolging voor het seks hebben met een dertienjarige zonder klacht van het slachtoffer leiden tot ontslag van alle rechtsvervolging wegens niet-strafbaarheid, en dat is niet het geval. Er volgt dan niet-ontvankelijkverklaring van het Openbaar Ministerie omdat er wel een strafbaar feit is, maar het OM (nog) niet vervolgingsbevoegd is. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het kwaad arPos | 33 | 07-07-2009 15:14 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete: Zin in school DarkRain | 28 | 07-11-2006 19:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Psychologie |
ik voel me enorm klote, ik trek het niet meer.... SimplyABoy19 | 37 | 07-10-2004 16:10 | |
Liefde & Relatie |
Chatlog gelezen van hem en z'n vriend floorzub | 65 | 17-05-2004 08:30 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 |