Advertentie | |
|
![]() |
|
Als ik in jou situatie zou zitten zou ik er ook voor kiezen gewoon het vak erbij te nemen. Ik denk dat Duits met zelfstudie al snel zou kunnen bijspijkeren, want het is geen moeilijke taal. Maar dat is natuurlijk mijn mening, dat kan voor een ander wel heel anders liggen. Zelf heb ik het wel in mijn vakkenpakket zitten, dus ik weet niet beter.
Ik ga trouwens elk jaar op vakantie naar Oostenrijk, wat ook heel erg helpt aan het verbeteren van een taal. Als je in het land zelf bent leer je zo'n taal heel snel. Er bestaan ook tripjes naar het buitenland waarbij je in groepsverband een taal leert. Dat schijnt super leuk en gezellig te zijn. Misschien zou je zoiets kunnen doen in een van je vakanties? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Kesa heeft gelijk! Maar het zou je taalvaardigheid wel verbeteren... Ik leun namelijk al 5 jaar achterover bij het vak Duits, omdat ik het (bijna) allemaal al weet. Zelf heb ik er dus wel veel aan gehad om in het land zelf de taal te leren kennen.
Misschien kun je wel een erkend tripje vinden op het Internet? Maar dan zou je zelf even moeten rondkijken. Want ik weet zelf niet precies of die er wel of niet zijn. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Bijbaantje: wat zijn de mogelijkheden? Caviamax | 6 | 30-01-2014 20:28 | |
Films, TV & Radio |
Wat zijn je favoriete filmstunts? Verwijderd | 11 | 29-10-2010 07:34 | |
Studeren |
Wat zijn de mogelijkheden om engels te leren in het buitenland? fib | 4 | 20-11-2008 17:42 | |
Eindexamens 2005 |
Gezakt! Wat zijn de mogelijkheden? anouk123 | 29 | 24-06-2005 18:58 | |
Software & Hardware |
[Cooling] Mogelijkheden betere cooler Sentingua | 22 | 30-11-2003 11:07 |