Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En de was kun je ook niet zelf doen, ![]() Beetje jammer dit. |
![]() |
|
Verwijderd
|
De facepalm is wel op zijn plaats hier. Met deze instelling kun je meteen door naar het kasplantjescentrum in het ziekenhuis.
Het wordt tijd dat je ballen kweekt en eens zegt waar het op staat. Ja, dan doet moeke je was niet meer. NOES!!11 Dan vergaat de wereld vast en zeker. Wat geldelijk gewin betreft: wie betaalt, die bepaalt. Als jij nou eens naar een uitzendbureau stapt en zegt 'hoi ik wil werk' (vertel de rest maar niet wat ze komen niet meer bij van het lachen) dan kan jij vast jouw energie en tijd omzetten in geld. Dan ga je vanaf dan op jezelf wonen. De geheime derde optie heeft ook te maken met ballen kweken: spreek je moeder er eens serieus op aan. Niet op de laffe manier die je nu doet. Keil voor de grap een pan soep met Kerst door het keukenraam naar buiten. Of scheer je wenkbrauwen af. Ik denk dat er dan niks meer weggelachen wordt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kom op zeg, je bent 22. Zoek eigen woonruimte en houd je eigen broek omhoog. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het ook wel lachwekkend dat het over "voorgoed breken" met moeders gaat. Joh, ga gewoon op kamers en bezoek je moeder eens in de twee weken, ik lees niets dat ook maar een vage aanleiding tot een definitieve breuk is. Ga lekker op jezelf wonen, als tegen het einde van je geld de maand nog niet op is, ga je terug naar mammie en eet je daar een paar dagen de koelkast leeg, zo doen genoeg mensen van je leeftijd het.
![]() |
![]() |
|
![]() |
Haal je stoute schoenen onder het stof vandaan, zoek een baan en ga zelfstandig worden. Precies zoals iedereen hier boven mij je al heeft aanbeveeld. Je zit nu continue op je moeders lip en dat gaat inderdaad niet vanzelf goed komen. Een beetje ruimte tussen jullie twee kan dus geen kwaad en zal jullie beide alleen maar goed doen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Peter R. de Vries lost zaak Holloway op Verwijderd | 500 | 27-02-2008 19:58 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Gatara | 499 | 14-10-2007 19:52 | |
Geert Wilders presenteert partijprogramma PGWR | 500 | 14-03-2005 18:15 | |
Dutroux Donald Duck | 234 | 06-07-2004 20:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Vrijheid Ieke | 0 | 13-04-2004 10:33 |