Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2012, 20:45
Karistir
Karistir is offline
Ik had laatst een topic geopent waarin ik zei dat ik aan jongeren handel zou willen doen, dus ik ben zojuist gaan googlen naar goedkope beats by dre (dat zijn koptelefoons die rond deze tijd in zijn) en kwam op een site genaamd iOffer, de site mag ik denk ik niet linken in verband met reclame, maar dus, op die site keek ik naar beats by dre's en zag ik dat ze verkocht werden onder de 50 euro terwijl ze normaal rond de 150/200 euro kosten? Zou dit illegaal zijn of fake? Ik zou graag willen dat iemand een kijkje erop neemt en me kan vertellen of het echt en vertrouwbaar is. MVG.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2012, 22:06
Verwijderd
Als jij een business wilt beginnen, denk ik niet dat je bij iOffer moet zijn. Je moet sowieso in dit lijstje komen dan.

Overigens heeft Dr. Dre zijn belang in het product verkocht. Voor mij zijn dat alarmbellen.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2012, 22:46
Karistir
Karistir is offline
Citaat:
Als jij een business wilt beginnen, denk ik niet dat je bij iOffer moet zijn. Je moet sowieso in dit lijstje komen dan.

Overigens heeft Dr. Dre zijn belang in het product verkocht. Voor mij zijn dat alarmbellen.
Daar zijn de prijzen kei hoog, bestellen en hoger dan dat doorverkopen gaat 'm nooit worden
Met citaat reageren
Oud 07-10-2012, 10:44
Verwijderd
Ik denk niet dat jij het punt ziet.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2012, 19:27
Karistir
Karistir is offline
Citaat:
Ik denk niet dat jij het punt ziet.
En hoezo niet?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2012, 21:19
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
En hoezo niet?
Omdat die producten door de producent voor een bepaalde prijs aan een leverancier verkocht worden en die leverancier wel gek is als hij het product voor een lagere prijs aan jou verkoopt dan waarvoor hij ze zelf ingekocht heeft. Als iemand je goedkope (dat wil zeggen, goedkoper dan de originele standaard in een winkel) beats by dre aanbied mag je ervan uitgaan dat ze gewoon fake zijn.
Oud 10-10-2012, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Omdat die producten door de producent voor een bepaalde prijs aan een leverancier verkocht worden en die leverancier wel gek is als hij het product voor een lagere prijs aan jou verkoopt dan waarvoor hij ze zelf ingekocht heeft. Als iemand je goedkope (dat wil zeggen, goedkoper dan de originele standaard in een winkel) beats by dre aanbied mag je ervan uitgaan dat ze gewoon fake zijn.
Dat is het dus helemaal.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 20:07
Karistir
Karistir is offline
Citaat:
Dat snap ik, lijkt me logisch. Maar waar halen hun het vandaan dan?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 20:39
hitz0r
hitz0r is offline
Denk je dat mensen echt zulke dure artikelen op jouw onbekende site zonder ideal etc gaan kopen ipv de bekendere winkels zoals bol?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2012, 07:14
S0meone
S0meone is offline
Citaat:
Denk je dat mensen echt zulke dure artikelen op jouw onbekende site zonder ideal etc gaan kopen ipv de bekendere winkels zoals bol?
Als je nu de hele discussie leest kan je ook eens wat nuttigs zeggen want in mijn ogen heeft dit er niks mee te maken,...
_________
Goedkope beats zijn fake, Waar die dingen weg komen? Vast uit een of andere fabriek in china, Goedkoop, Door kinderhandjes genaakt.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2012, 13:29
huntingyade
huntingyade is offline
volgens mij zijn ze in china meer van het hard laten werken van jonge volwassen tegen een zeeeeer laag loon. dus geen kinderarbeid
Reageren

Regels voor berichten