Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2012, 02:11
JustM700
JustM700 is offline
Hello everybody!

Boem. Pats. Boem. Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen, ik heb een hele bijzondere ontmoeting gehad afgelopen woensdag. Maar eerst even terug in de tijd !

Twee jaar geleden ontmoeten ik Charlotte, leuke meid...me eerste echte vriendin! Was wel even wennen natuurlijk, dit ging uit...en ik ging weer verder zoeken. Alleen ik ben niet de makkelijkste en zeker niet snel tevreden...ze moet wel echt bij me passen..toch?!

Ik ben niet echt een feestbeest, vind het wel leuk..maar het hoeft niet elke week.
Een vriendengroep van mij gaat altijd naar een feest in Aalsmeer, waar over het algemeen steeds dezelfde mensen komen. Ik kom daar ook wel eens en afgelopen woensdag ging ik maar weer eens die kant op. Er waren toch nog wat nieuwe mensen en met een meid begon ik wat te praten en dat ging wel goed...tot dat ik E. zag! Wauw, ik stond even met me mond op me knieen...

Ik vroeg haar naam bij een vriendin en ik keek steeds haar kant op en zij de mijne.
Na een tijdje heb ik mijzelf aan haar voorgesteld en we keken elkaar aan en dat was echt een magisch moment. Als we met elkaar praten, dan konden we niet stoppen met lachen naar elkaar. Maar ook als we niet praten, dan voelt het zo mooi.

Nu heeft ze kenbaar gemaakt echt heel blij te zijn mij ontmoet te hebben en dat ze niet had verwacht dat ik haar mee uit zou vragen. We gaan zondag afspreken...maar sinds ik haar ontmoet heb ben ik zo tot rust gekomen! Ik was altijd zo druk in mijn hoofd en nu ben ik gewoon helemaal kalm en vrolijker. Het klinkt zo raar, maar ik heb zo onwijs het gevoel dat dit zo had moeten zijn!
Advertentie
Oud 27-10-2012, 09:12
Vowel
Vowel is offline
Ik vind het heel leuk voor je dat je iemand hebt ontmoet en dat het allemaal zo goed voelt. Echt. Maar wat wil je precies met dit topic? Want het is niet de bedoeling topics te openen om mededelingen te doen. Daar hebben we namelijk dit mooie topic voor! Dus daar mag je al dit soort dingen posten.

Veel plezier met je toekomstige vriendin, maar deze doe ik dicht. Mocht je toch willen dat het topic weer opengaat, dan mag je me een privébericht sturen, maar dan moet je wel met een stelling/vraag/discussiepunt komen, want anders wordt het hem niet.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten