Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar OT: Hoe is 't met je contact met de moeders van je vriendinnen? Als die goed genoeg is, kun je je verhaal kwijt bij hen en de kans is groot dat zij je voorzien van ('n soort van) 'moederliefde' ![]()
|
![]() |
ik ben dan wel een jongen, maar ik ken je probleem... ouders zijn gescheiden, dus met mijn pa heb ik weinig. maar ik ken je gevoel. redelijk vaak ruzie met moeder enzo, en veel depri en al.
waar ik veel aan heb gehad is mijn ex vriendin. veel aandacht van gehad, waardoor ik me toch nog een beetje vrolijk voelde. ik weet niet of je een vriendje hebt (of iemand op het oog hebt). geloof me, het helpt een hoop ![]() |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Dit herken ik ook wel een beetje.
Mijn vader is 8 jaar geleden heel erg ziek geworden en is daardoor verlamt aan de rechter kant van zijn lichaam. Daarvoor, was die ook al ziek en ik heb hem eigenlijk nooit gezond gekend, ik mis ook een vader waar ik lekker mee kan kroelen en dingen doen zoals samen op pad gaaf op iets dergelijks. Het is vervelend dat je moeder deze ziekte heeft, en het is ook vervelend dat jij daar een beetje onderleid, maar je kan er helaas niks aan doen dus maak er gewoon het best van! Geef je moeder gewoon een dikke knuffel en zeg dat je van der houd ![]() ![]() Succes! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Er was eens en weer terug. Verwijderd | 5 | 11-07-2006 11:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Moederliefde Ieke | 0 | 12-11-2004 11:05 | |
De Kantine |
Vrouwen horen in de keuken niceman1984 | 170 | 11-04-2004 22:15 | |