Advertentie | |
|
![]() |
|
Nee. Jouw leerkracht kan dat niet zomaar zeggen. Je bent hierop getest en hebt een verklaring gekregen dat je deze leerstoornissen hebt. Ik heb discalculie, en er zijn leraren die hier niet in ' geloven' en daarom zeggen dat ik geen extra hulpmiddelen zou mogen gebruiken. Als het goed is staat er ergens in het leerlingenstatuut van je school wat je wel en niet mag. Hier kan jouw leerkracht niets over zeggen. Zoek het dus een keer op en ga naar het school- of afdelingshoofd. Waarschijnlijk spreekt hij/zij je leerkracht hierop aan. Erg vervelend als dit vaak gebeurt, maar aangezien jij een certificaat hebt, heb je recht op de steunkaarten enz. en moeten ze jou gelijk geven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
studenten met dyslexie hebben het recht om leerkracht te worden? Verwijderd | 51 | 12-05-2011 10:07 | |
Algemene schoolzaken |
Dyscalculie Rabbi Daniel | 67 | 06-11-2007 22:48 | |
Psychologie |
Dyslexie, dyscalculie en dysgraphie murwari | 5 | 12-01-2005 14:02 | |
Algemene schoolzaken |
wat de fok heb ik met wiskunde? Verwijderd | 30 | 07-05-2003 14:17 | |
Psychologie |
dyscalculucie ofzo.......... miep | 8 | 27-08-2002 14:04 | |
Psychologie |
stukje over dyscalculie, 'k snap 't niet... Verwijderd | 22 | 03-04-2002 12:17 |