Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2012, 14:44
Cocktailtje
Cocktailtje is offline
Ik weet dat in de regels staat dat er voor vraag en aanbod van kamers een speciaal subforum is, maar aangezien ik deze niet kon vinden hoop ik dat het hier goed staat.

Ik ben net begonnen aan mijn tweede jaar geneeskunde in nijmegen en op zoek naar een kamer. Het mag zowel gehuurd als antikraak zijn, wel het liefste binnen 15 min fietsen van centrum/universiteit en voor onbepaalde tijd of minstens een jaar.

De oppervlakte moet minstens 14m² zijn en de prijs per maand niet meer dan 350 euro.

Als iemand iets voor me weet hoor ik het graag
Advertentie
Oud 12-10-2012, 10:35
Missy
Missy is offline
Citaat:
Ik weet dat in de regels staat dat er voor vraag en aanbod van kamers een speciaal subforum is, maar aangezien ik deze niet kon vinden hoop ik dat het hier goed staat.
Dat klopt. Een tijdje terug is die opgeheven. In de regels is het ook aangepast.

Succes met zoeken!
Oud 12-10-2012, 21:51
Verwijderd
Sta je ingeschreven bij SSHN?
Oud 18-11-2012, 22:06
Verwijderd
"Dames, Heren en andere Kamerzoekenden! mijn kamer komt binnenkort vrij! Dit omdat ik zelf naar een grotere kamer in het zelfde huis ga verhuizen.

De kamer is opgedeeld in een halletje van 4m2 met een was tafel en een inloop/schappenkast en vervolgens een kamer van 20m2! Dit alles in een Center parks achtige omgeving aan de rand van het Goffertpark. Met super relaxte huisgenoten, een zwembad in de zomer(10,5m2) een woonkamer, 2 WC's(met 5 mensen), een chille douche en nog veel meer! kortom een top kamer en dat alles ook nog een met huursubsidie ook! dus betaal je netto 350-260 incl. ofzo!
Er is een lichte voorkeur voor een vrouw maar het belangrijkste is dat je gezellig bent! dus heb je interesse reageer dan snel!" via Facebook. Nog steeds op zoek?
Advertentie

Regels voor berichten