| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens mij is het best mogelijk om zonder urgentie een kamer in Nijmegen te krijgen, maar verwacht dan geen SSHN-kamer. |
|
|
|
||
|
Citaat:
, ik geef toe. Maar een vriendin had binnen vier maanden een kamer in A'dam. Die zal wel heel veel geluk hebben gehad. Dus inschrijven bij de SSHN is eigenlijk al onbegonnen werk? Dan zou ik het via kamernet ofzo kunnen proberen, of briefjes in de stad zelf, ik ben er toch vaak genoeg.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En kamernet is inderdaad handig, maar briefjes ophangen in de stad en bij de universiteit/hogeschool werkt vaak net iets sneller.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Nijmegen trekt me wel heel erg, als ik maar op kamers kan dat is de enige opmerking. Ik denk dat ik me 1 november inschrijf en vanaf het voorjaar goed kamernet in de gaten ga houden, dan heb ik misschien geluk. En zowiezo, omdat ik zo in de buurt woon krijg ik waarschijnlijk ook eerder van vriendinnen te horen of er iets vrij komt. Dat zou wel mooi zijn. Malden is trouwens helemaal erg een straat en je bent bij de uni
|
|
||
|
Citaat:
En reisurgentie zal ik inderdaad wel niet krijgen, het is een klein uurtje naar Utrecht met de trein.
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik denk dat ik nog maar eens met de decaan ga praten en daarna mezelf maar inschrijf bij een kamerinstantie.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik vind het verder allemaal knap lastig dat studeren
|
|
||
|
Citaat:
Dus ergens is het een beetje krom gedaan.
| Advertentie |
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Studeren |
Kunstmatige Intelligentie. Waar? Miloutchi | 4 | 28-06-2012 17:25 | |
| Studeren |
De Studiebeurs (4 & 5 November 2009, In de IJsselhallen te Zwolle) Sheppard | 8 | 01-11-2009 13:37 | |
| Studeren |
jouw studiestad? waar studeer je en hoe vind je de stad? Verwijderd | 203 | 11-05-2007 15:08 | |
| Algemene schoolzaken |
Rechten op VU of UvA? Winner | 82 | 28-01-2005 14:41 | |
| Algemene schoolzaken |
Welke opleiding gaan jullie hierna volgen? Simone17 | 219 | 23-08-2002 14:22 | |
| Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Taal studeren? morgantcm | 18 | 31-03-2001 23:09 | |