Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Heb 'm een paar keer live gezien en hij is gewoon zo schattig. ![]() Maar hij is wel een beetje nerdig hoor. En boos. Ken je million dead? Een harcore punk/screamo band en daar was hij ook de leadzanger van. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ja, hij heeft idd zo'n vrolijke twinkeling, heel schattig.
Maar ik hou niet alleen maar van stereotype nerds hoor, ik hou ook van warrige/chagrijnige mannen met baard. Eigenlijk van alle mannen die een beetje cynish in het leven staan en grappig en intelligent zijn. Uiterlijk boeit niet zoveel, als ze me met hun skillz (comedy of muziek of schrijven of whatever) kunnen overtuigen, dan vind ik het al goed. ![]() Dylan Moran, Charlie Brooker en Tim Key staan wel in mijn vaste lijstje. En Benedict Cumberbatch als ginger. ![]() ![]() Unf.
Laatst gewijzigd op 30-08-2012 om 15:43. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Esmee denters.. Kort gezegd een onwijs knappe mooie meid die per keer dat ze lacht aardig veel harten steelt geloof ik^^ alleen vraag ik me af onder welke steen ze leeft, of dat ze nu al van dr pensioen geniet ofzo
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Chad Michael Murray, maar niet met dat vieze snorretje en dat rare haar dat hij nu heeft, beetje jammer. Ik ben ook wel een beetje verliefd op Daniel Radcliffe. En Rupert Grint. Oeh, en David Borenaz, na al die jaren nog steeds. Bethany Joy Lenz. Jude Law! En nog meer waar ik nu even niet op kom.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Moi, en Benedict Cumberbatch. Die stem doet me smelten O_o.
Verder vind ik Halle Berry niet verkeerd, de andere vrouw in 007: Die another Day ook niet , de bondgirl in 007: twine. Verder weet ik hrt zo even niet.
|
|