| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Knappe verbrandingsconsumentenstraatauto die je voorbij stuift bij 't stoplicht
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
kan het nu alleen nergens meer vinden
|
|
||
|
Citaat:
Ik kan me die aflevering ook niet herinneren, maar ik denk niet dat ik alle eps heb gezien. Even opgezocht, en volgens wiki gebruiken ze in Noord-Amerika ook niet de term 'coriander' (zoals in Engeland), maar 'cilantro'.
|
|
|
|
Damn, wat zijn november en december toch dure maanden
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() En wat je met een iPad moet? De krant lezen natuurlijk!
|
|
|
|
Mensen mensen, ik heb echt een fantastische dag
Geregeld dat dinsdag mijn scootmobiel wordt opgehaald! Weg met dat ellendeding! Maandag mag ik meedenken over een landelijke antistigmacampagne (dat wist ik al), de week erna een praatje houden voor allemaal afdelingsleiders over social media binnen de ggz. Maar het aller aller tofste, de afdelingsmanager heeft me voorgedragen voor een studiereis naar New York Ik moet nog gewoon solliciteren daarvoor en het is absoluut niet zeker dat ik ga, maar omg, wat tof en vooral zo tof dat hij direct aan mij dacht. En als klap op de vuurpijl lag er in mijn brievenbus een brief dat ik recht heb op een extra tegemoetkoming. Mijn dag kan niet meer stuk! ![]() ![]()
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hier heb je de dochter genaamd Koriander! |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Maarja, nu hoef ik niet meer aan George Costanza te denken, en dat is alleen maar fijn want godverdomme wat heb ik een schijthekel aan die kut-Seinfeld en zijn kut-vrienden in dat kut-New York.
![]() |
|
|