Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Potverdorie zeg. Was net in mijn oude huis voor een huisfeestje. Het was erg leuk, tot de politie kwam. Maar ze gingen weer weg en het feestje ging verder en toen kreeg ik hoofdpijn en ik wilde naar huis, dus we gingen naar huis, staat de politie daar weer, maar nu met van die hele enge honden
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
wtf, hoe gaat iemand van fully awake naar keihard snurken in letterlijk 2 seconden. Leer mij die skill. Ik wil ook slapen, maar dat kan ik blijkbaar niet als ik niet alleen ben.
![]() Gisternacht ook al niet en ik ben nu zo moeeee.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Ik kan ook vrij snel in slaap vallen, maar mijn pa is zoals jij beschrijft. Hoewel die dan weer van het minste geluidje dat niet klopt wakker word.
Ik weet niet als ik wil gaan slapen. Ga ik gewoon liggen en ik ben meestal weg in 5 minuten behalve als ik ga beginnen piekeren vanwege echt serieuze dingen.
|||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
Hoe stem jij dan een gitaar, als niet op gehoor?
Ik kan een gitaar en een viool stemmen, een gitaar beter dan een viool, maar ik kan op allebei erg slecht spelen. En die Phoebe, die Blumioliedjes zijn gewoon een compensatie voor alle NIVEAU die ik altijd aan moet horen! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|