Hallo.
Ik ben Henk en ik ben een jongen van 19 jaar en ik heb een hoop shit meegemaakt in me leven en ik denk omdat dit op een jonge leeftijd is gebeurd er misschien iets mis met mij is.
Mijn vader heeft in 2004 een zware hersenbloeding gehad waardoor hij nu in een rolstoel zit, na die hersenbloeding heeft hij nog Tia's gehad, hartinfarcten, en verschillende infecties. Kanker heeft hij ook gehad, in z'n nier waardoor hij nu aan het dialyseren is. Mijn oom is ook overleden in 2004, het was mijn lievelings oom en ik denk dat dit ook een rol speelt
Ik was een jaartje of 10/11 en ik heb nooit het iedee gehad dat ik dit allemaal heb verwerkt, ik denk dat ik daar nu echt pas besef van krijg wat er allemaal is gebeurd waardoor er verschillende emoties door mij heen gaan, ik heb het gevoel dat ik niet alles meer op de goede plek kan zetten.
Het is raar, ik weet niet hoe dingen voelen, neem bijvoorbeeld verliefdheid, ik ben het geweest, zeker weten... maar toch een twijfel of dit wel echt was, en door die twijfel ben ik weer gaan twijfelen of ik nu homo ben

Ik zit hier al zo'n 2 maanden mee en als ik 's morgens wakker word voel ik me gewoon kut.
Ik denk dat het tussen me oren zit want ik ben er gewoon bang voor.
Er was ook een korte periode wanneer ik het niet had, een week voordat er een nieuw spelletje uitkwam, ik verheugde me erop en was er gewoon niet mee bezig.
Ik probeer het te vergeten maar het lukt gewoon niet en het beinvloed me leven op het moment.
M'n vader gaat de laaste dagen ziekenhuis in en weer uit.
Ik heb er nog zoveel verdriet van en ik schrijf het met tranen in me ogen.
Misschien komt het omdat ik er nooit echt met iemand over heb gepraat?
Ik zit nu in een klote periode omdat ik nogsteeds denk dat ik homo ben, ik kan me heel druk maken in me hoofd over iets, en schuif de problemen door naar 1 gevoel heb ik het iedee. Ik heb me ook een periode druk gemaakt over het feit dat ik kon flauwvallen.
Ik ben een keer tijdens het bloedprikken flauw gevallen, puur omdat ik bang was omdat de kans aanwezig was dat het zou kunnen gebeuren.
Ik heb daar nog een jaar last van gehad, als ik maar een ziekenhuis zag dacht ik al dat ik het gevoel'' had dat ik flauw zou kunnen vallen.
Het is allemaal heel frustrerend en ik kan moeilijk rust in me hoofd krijgen.
Ik denk ook dat het met de puberteit te maken heeft, ik ben altijd laat met alles dus misschien zijn mijn hersens aan het ontwikkelen en zit ik vol met hormonen.