Hoi!
Op zich best een lullig probleem, maar ik begrijp me zelf niet meer! Ik heb een allerbeste vriendin (noem haar ff Anne) met wie ik heel veel optrek en zo. Ik ben 2,5 jaar verliefd op haar geweest (stiekem), toen afgewezen, nu zijn we anderhalf jaar verder en zijn we beste vrienden. niets meer en niets minder.
Heel fijn dus, maar wat is nu het probleem? Ten eerste blijf ik het vervelend vinden wanneer ik ermee geconfronteerd wordt dat ze een 'vriend' zoekt... doet me gewoon toch nog wel wat. Ten tweede voel ik me regelmatig een beetje 'stand-in'... ik ben leuk en goed genoeg als zij het wil, maar wanneer er andere jongens in de buurt zijn dan ziet ze me niet of nauwelijks staan.
Nu is het zo dat ik daarom voor mezelf de conclusie heb getrokken om het contact met haar wat te minderen. Dus om tijdens het stappen vooral met andere mensen op te trekken, haar minder vaak te spreken e.d. Probleem is nu dat dit ook weer niet werkt, omdat zij het gevoel heeft dat ik boos op haar ben en zo... Ik weet het echt niet meer.
Iemand enig idee wat ik moet doen?????? Alle ideeen zijn welkom!!!!!