|
|
|
||||||||
| Bekijk resultaten poll: luister jij naar de lichaam en weet je wat er is | |||
| ja, ik luister en weet niet wat er is |
|
0 | 0% |
| ja, ik luister en weet wat er is |
|
2 | 100.00% |
| nee, ik luister niet en weet ook niet wat er is |
|
0 | 0% |
| nee, ik luister niet, maar wel wat er is |
|
0 | 0% |
| Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 2. Je mag niet stemmen in deze poll | |||
|
|
Topictools | Zoek in deze topic |
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Een psycholoog leert je vaak ook juist om op zo'n manier met psychosomatische klachten om te gaan. Als je klachten hebt door stress, kun je die klachten niet zomaar wegnemen want je kunt nu eenmaal niet altijd alle stress vermijden, dus dan kun je maar beter leren hoe je ermee om moet gaan en één van die manieren is om te accepteren dat je die klachten hebt. In plaats van dat je je dan gaat focussen op welke klachten je hebt (heb ik al hoofdpijn? Nee, nog niet. Of ja, toch wel een beetje... Ja, eigenlijk heb ik toch wel hoofdpijn), kun je dan proberen om aandacht te besteden aan andere zaken waardoor die klachten vanzelf ook minder worden.Wat niet wegneemt dat het inderdaad handig kan zijn om naar de huisarts te gaan.
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic #143 Heksjuh | 500 | 18-03-2009 09:29 | |