![]() |
|
![]() |
Hoi mensen,
ik heb me hier juist geregistreerd op deze site want ik heb hier een twijfelachtig geval. Ik ben een Belgische student en ik studeer toegepaste informatica in Hogent campus Aalst. Ik dacht dat ik de juiste keuze had gemaakt en we zijn al bijna voorbij 1ste trimester. Ik had totaal iets anders verwacht van deze richting, dat we iets creatiever te werk gingen. Het enigste wat ik zie is puur theorie met een beetje praktijkwerk. We krijgen ook "Toegepaste wiskunde" als vak, wiskunde was altijd men zwakste kant geweest, maar ik ben wel sterk bij talen en creativiteit. Ik heb eens gesurfd op het internet en ik kwam deze richting tegen die ze in Brussel geven. http://www.erasmushogeschool.be/ople...tietechnologie inderdaad, multimedia en communicatietechnologie. Ik heb eens de lessentabel in hun brochure gecheckt die je op de site kan afbeelden. En daar zit geen wiskunde in maar wel programmeren. En wat mij meest aanspreekt is de creatieve vakken die ze geven en dat het ook over multimedia gaat. Nu heb ik besloten mij uit te schrijven deze week nog, zo krijg ik mijn studiepunten en geld terug. De vragen die ik aan jullie wil stellen is: -Is wiskunde echt nodig bij programmeren of is dat enkel in een bepaald gebied nodig? -Is het beter dat ik deze richting ga volgen zonder dat ik mij moet zorgen maken over wiskunde? Voor de eerste vraag wil ik al zeggen dat wiskunde een verwantschap heeft met programmeren maar ik wil toch graag jullie antwoord horen. Bedankt voor te lezen! Reageer snel ! ![]() |
Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Veranderen van studie? KirstenR | 0 | 29-09-2010 19:21 | |
Studeren |
veranderen van studie morelo | 18 | 26-05-2009 12:10 | |
Studeren |
Veranderen van studie knippa | 19 | 01-10-2006 13:47 | |
Algemene schoolzaken |
Veranderen van studie & Hogeschoolbureaucratie Martiño | 4 | 20-06-2006 14:31 | |
Algemene schoolzaken |
In het 4e jaar stoppen/ veranderen van studie Tulpje6 | 5 | 08-12-2003 21:04 | |
Verhalen & Gedichten |
betoog van Nederlands halve gare | 5 | 10-01-2003 07:36 |