Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2012, 22:08
crazycamel070
crazycamel070 is offline
Hallo allemaal,

Nou het zit zo. 3 jaartjes terug heb ik wat met een meisje gehad omdat ik dacht dat ik haaar leuk vond. Dat was blijkbaar niet zo dus we hebben het uitgemaakt. Sinds 1,5 jaar zit ze in me klas en zit naast me met wiskunde. En we zijn een soort van opnieuw begonnen, alsof alles nieuw was. De laatste paar maanden kan ik mijn gedachten niet van haar af houden en als ik afgeleid ben in de klas is het door haar. We praten enorm veel. Leuke gesprekken, maar ook diepgaande gesprekken. Bij elk gesprek dat we voeren komt ze heel dichtbij zitten. Ze lacht om alles wat ik zeg, komt elke ochtend spontaan naar me toelopen om goede morgen te zeggen, ze raakt me best vaak aan. Ze wilt ook dat ik vaak met haar meeloop. En elke vrijdag vraagt ze wat ik ga doen in die avond. Dan zeg ik weet niet, waarschijnlijk uit met vrienden. Dan reageert ze nogal teleurgesteld. Ik vraag dan wat ga jij doen, zegt ze vanavond niks op de bank zitten en zaterdag en zondag werken. Zegt ze en jij de rest van het weekend. Ik moet dan ook werken. Ik heb dit weleens aan me moeder vertelt en die vindt dat ik haar mee uit moet vragen. Nou weet ik niet zo goed wat ik moet doen, we zijn best wel verschillend qua leven. Zij vindt het leuk om op de bank 's avonds te zitten en film te kijken. Ik heb daar ook geen problemen mee, maar ik ga liever uit met vrienden. En zij is heel rustig en kan alles laten gaan, terwijl ik kan iets laten gaan tot op een zekere hoogte. Maar als zij bij me is en er is iets aan de hand, zegt ze altijd rustig komt goed en dan voel ik me bedeesd en veilig. Ik denk dus dat ik haar leuk vind en ik heb het gevoel dat dat wederzijds is. Moet ik een stap zetten en gaan handelen of zeggen jullie nou ik weet niet of dat nou zo slim is?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-11-2012, 22:59
Ago_ergo_sum
Ago_ergo_sum is offline
Dudeee; morgenochtend ga je naar dr toe en zeg je iets als: '' hee! Ik heb leuk idee; wij gaan vanavond samen een filmpje kijken

Ze heeft nog net geen sticker op dr voorhoofd met: "" hoi; vraag me uit ''
Met citaat reageren
Oud 30-11-2012, 00:03
crazycamel070
crazycamel070 is offline
Citaat:
Dudeee; morgenochtend ga je naar dr toe en zeg je iets als: '' hee! Ik heb leuk idee; wij gaan vanavond samen een filmpje kijken

Hahaha, maaar ik heb de ballen er niet voor heb nog nooit iemand echt mee uit gevraagd
Met citaat reageren
Oud 30-11-2012, 00:27
bloodyb
bloodyb is offline
Zeker gaan doen, je zegt dat je je veilig voelt bij haar dus tanden op mekaar en vragen!
Oud 30-11-2012, 06:26
BorderCross
BorderCross is offline
Je zegt dat ze altijd vraagt wat jij in het weekend gaat doen, dan is het zo goed als zeker dat zij jou bijna mee uit aan het vragen is. Als jij haar nu mee uit vraagt is de kans dat ze ja zegt erg groot. Dus gewoon doen, zoals je dit vertelt is er geen kans op falen, je zit wel goed bij haar
Oud 30-11-2012, 07:46
arPos
arPos is offline
ik zou haar ook mee uitvragen
Oud 30-11-2012, 17:28
icetea296
icetea296 is offline
Citaat:

hahah hij heeft wel gelijk vraag der een keer mee uit. even snel wat ballen kweken en het komt goed zet het trouwens wel nee als het gelukt is
Met citaat reageren
Oud 02-12-2012, 00:51
crazycamel070
crazycamel070 is offline
Hartstikke bedankt allemaal ik zal hét volgende week vrijdag vragen of ergens in die week, heb haar laatste keer niet gezien dus kon het niet vrgen, maar zal het jullie laten weten. nogmaals bedankt
Met citaat reageren
Oud 04-12-2012, 16:45
crazycamel070
crazycamel070 is offline
Ze doet ineens heel afstandelijk, ze ineens niet meer naast me, ze lacht nog wel als onze blikken elkaar kruizen. Maar ze doet wel anders -.-
Met citaat reageren
Oud 04-12-2012, 17:11
Gitte v
Gitte v is offline
Misschien is er iets, vraag haar waarom ze zo doet.
Reageren

Regels voor berichten