Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-12-2012, 23:03
Puhlease.
Puhlease. is offline
Hoi. Ik ben nieuw op het Forum dus aangenaam en hier mijn vraag..

Ik had een scharrel en het liep wel goed tussen ons en op den duur ging hij mij negeren en liet niks van zich horen.
Ik ging naar zijn huis om te kijken of er wat aan de hand was en om te praten.
Hij kon toen niet en ik ben weer naar huis gegaan.
Hij heeft nooit een berichtje gestuurd daarna of wat dan ook via het sociale media en dit was 16 november..

Als ik gewoon mijn dingen doe in het dagelijks leven, denk ik niet aan hem en ga ik gewoon verder.
Echter ga ik op facebook en zie ik dat hij online is, krijg ik 'het missen gevoel.' en 'wat heb ik fout gedaan?'
Hetzelfde geldt voor als hij wat op facebook post, bijvoorbeeld foto's en dergelijke.

Ik wil hem wel ontvrienden maar vraag me af of dat niet een beetje fout is of hard..
Het klinkt heel stom, ik weet het maar ik ben een te lief iemand voor dit soort handelingen.

P.S.
Hij is 24 en ik ben 17.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-12-2012, 23:51
Verwijderd
Ontvrienden! Het is gek dat hij dat nog niet heeft gedaan want hij wil in elk geval niks meer met je te maken hebben. Waarschijnlijk het gevolg van er gewoon helemaal niks om geven.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2012, 00:04
Verwijderd
ik heb mijn familie, oud-klasgenoten en vrienden van vorige studies e.d. ook grotendeels ontvriend, omdat niet iedereen hoeft te lezen wat ik doe. een scharrel die nooit meer wat van zich laat horen had je eigenlijk op 17 november al kunnen ontvrienden.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2012, 09:18
hookee
hookee is offline
Jij gaat er van uit dat het hem een biet kan schelen, dat doet 't hem blijkbaar niet.
Zoek de definitie van een vriend nog eens op, dat is niet iemand die toevallig in de lijst van 478 mensen in Facebook staat.
Als het zó makkelijk zou zijn om iemand op z'n pik te trappen door 'm alleen te ontvrienden moest ik ook maar eens op Facebook gaan..
Met citaat reageren
Oud 27-12-2012, 09:19
Verwijderd
Als jullie al meer dan een maand geen contact hebben, gaat hij dat niet eens merken.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2012, 09:20
igfy
igfy is offline
waarschijnlijk heeft hij het niet eens door dat je hem ontvriend. Ik zou het gewoon doen.
Oud 27-12-2012, 12:45
Verwijderd
Wat is er hard aan iemand ontvrienden op facebook? :')
Met citaat reageren
Oud 27-12-2012, 12:45
ik_eet_egels
ik_eet_egels is offline
Ik zou het niet doen. De kans is groot dat hij met een bijl achter je aankomt om je te vertellen dat hij gekwetst is.
Oud 27-12-2012, 12:58
Verwijderd
Ontvrienden ,, geen aandacht meer aan hem besteden .. als je tegen hem blijft praten ziet hij dat jij hem mist
Met citaat reageren
Oud 27-12-2012, 17:29
Puhlease.
Puhlease. is offline
Ik blijf niet tegen hem praten (nooit gezegdt) al sinds 16 november niet meer.

Heb hem ontvriend sinds vandaag.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2012, 08:57
hookee
hookee is offline
Citaat:
Heb hem ontvriend sinds vandaag.
Nou? Hoe voelt dat?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2012, 15:32
Verwijderd
Dat zal hem leren!
Met citaat reageren
Oud 28-12-2012, 18:06
Puhlease.
Puhlease. is offline
Het voelde heel erg goed maar opeens begon hij tegen me te praten vandaag.
Met de vraag of ik boos op hem was.. (Ik denk dat hij weet dat ik hem ontvriend had)

Bleek dus dat hij boos op mij was omdat ik met een jongen had gezoend.. fijn om dat nu pas te horen.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2012, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Bleek dus dat hij boos op mij was omdat ik met een jongen had gezoend.. fijn om dat nu pas te horen.
Ja nouja, wat voor reactie verwacht je? Ik zou ook geen tijd aan zo'n iemand besteden
Met citaat reageren
Oud 28-12-2012, 18:08
Puhlease.
Puhlease. is offline
Ja ik snap hem volkomen maar we hadden er al over gepraat met elkaar en dacht dat achter ons lag.
Hij zit er dus nog mee
Met citaat reageren
Oud 30-12-2012, 13:05
Heer Wil
Heer Wil is offline
Hmm als je dat meteen had gezegd hadden we de oplossing wel geweten... Het is een van de weinig dingen die wij als jongens niet achter ons laten. Ruzie met andere jongens lossen we op door een paar klappen te geven en het uit te praten, maar omdat we meisjes niet kunnen slaan blijven we boos op ze...
Met citaat reageren
Oud 30-12-2012, 15:35
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Hmm als je dat meteen had gezegd hadden we de oplossing wel geweten... Het is een van de weinig dingen die wij als jongens niet achter ons laten. Ruzie met andere jongens lossen we op door een paar klappen te geven en het uit te praten, maar omdat we meisjes niet kunnen slaan blijven we boos op ze...
Lol...
Met citaat reageren
Oud 30-12-2012, 16:03
Bender
Bender is offline
Ik denk dat hij er achter gekomen is dat het strafbaar is om met een minderjarige seks te hebben
Oud 31-12-2012, 13:06
Puhlease.
Puhlease. is offline
Citaat:
Hmm als je dat meteen had gezegd hadden we de oplossing wel geweten....
Ja alleen kwam ik hier dus achter na dat ik hem ontvriend had. Anders had ik dat er direct bij gezet.
Toen begon hij opeens mij te whatsappen.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2012, 13:06
Puhlease.
Puhlease. is offline
Citaat:
Ik denk dat hij er achter gekomen is dat het strafbaar is om met een minderjarige seks te hebben
Ik denk dat ie dat allang wel wist
Met citaat reageren
Oud 31-12-2012, 14:42
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Los het dan op, praat erover met hem. Blijkbaar zien jullie elkaar wel zitten maar zijn jullie schijterig om er een oplossing voor te vinden.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2013, 17:22
Puhlease.
Puhlease. is offline
Ik heb al een paar keer aangegeven dat ik naar hem toe wil alleen reageert hij niet echt daarop en verandert hij het onderwerp
Met citaat reageren
Oud 01-01-2013, 17:31
Verwijderd
Kom op zeg. Je spreekt hem nauwelijks, je mag niet echt langskomen, weet je wel zeker dat het hem iets boeit dat je met een ander zoende? Zelfs als hij dat echt doet dan heeft ie daar gewoon geen enkele reden toe. Hij heeft niks met je te maken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten