Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Up!
Nog krap een maand, dus laten we knopen doorhakken. Op de lijst van personen die mee doen, staan nu:
De bedoeling is dus dat we 'lootjes' gaan trekken. Vorig jaar hebben we daar Elfster voor gebruikt en het lijkt me handig om dat dit jaar weer te doen. Ik ga zo even uitvogelen hoe dat moet, maar hulp is altijd fijn ![]() Als we hetzelfde budget aanhouden als vorig jaar, dan is het de bedoeling om voor ongeveer 7,50 (een) leuk(e) cadeautje(s) te kopen. Het makkelijkst (en goedkoopst!) is natuurlijk als het pakketje wat je maakt door de brievenbus past. Natuurlijk hoort daar ook een gedicht bij, dus doe je best! Zelfgemaakte creaties zijn natuurlijk toegestaan, het is altijd weer een verrassing wat er op de deurmat valt! 5 december valt op woensdag, dus het is denk ik het leukste op je pakje maandag of dinsdag op de post te doen, zodat deze rond 5 december aan komt. Iemand nog aanvullingen?
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
De lijst is nu:
Voor degenen die meedoen: pm mij even je e-mailadres voor een Elfster uitnodiging, dan kan ik een groep maken. De personen die vorig jaar al mee deden en van wie ik de gegevens al heb, zijn Sarah en Frayne, als ik het goed heb. Na registratie op de website, kun je daar ook je adresgegevens invullen en een verlanglijstje maken ![]()
||
Miekje, je bent me vergeten op je lijssie te zetten! Ik doe ook mee!
Dus: Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Sinter - DK fizzle-fluffy | 105 | 07-12-2013 14:14 | |
De Kantine |
Vertel iets over de forummer boven je #1008 Verwijderd | 500 | 16-01-2012 19:38 | |
De Kantine |
Sinter-DK Verwijderd | 407 | 09-12-2011 19:01 | |
De Kantine |
Vriendje, vriendinnetje, collesaaitje, kennisje... in hun saaie groene broek #1558 Martiño | 500 | 25-11-2011 10:17 | |
De Kantine |
Saaiferbet #1557 Verwijderd | 500 | 23-11-2011 15:55 |